Review: Βενζινοκίνητη ψεκαστήρα πλάτης KRAFT FST-768

9
βενζινοκίνητη ψεκαστήρα πλάτης KRAFT

Η βενζινοκίνητη ψεκαστήρα πλάτης KRAFT FST-768 είναι μία οικονομική λύση για ερασιτέχνες και ήμι-επαγγελματίες αγρότες. Με την τελευταία έκπτωση από την Unimac, η τιμή του έχει πέσει κάτω από τα 100 ευρώ, όταν οι επώνυμοι ξεκινούν από τα 200-250 και φθάνουν ακόμα και τα 600 ευρώ. Προφανώς είναι Κινέζικης κατασκευής, με ότι αυτό συνεπάγεται, ειδικά για τον βενζινοκινητήρα.

ΕταιρίαKRAFT
ΜοντέλοFST-768
ΚατηγορίαΨεκαστήρα πλάτης
ΕισαγωγέαςUnimac
ΚατασκευαστήςFusite Co. LTD
Τιμή95-115 ευρώ
Χώρα κατασκευήςΚίνα
Εγγύηση1 έτος
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Δίχρονος αερόψυκτος
ΜοντέλοTU 26
Ισχύς0.7KW / 1HP
RPM7000
Κυβισμός25,6 κ.εκ.
Αναλογία μείγμα λαδίου/βενζίνης1:25 για τις πρώτες 40 ώρες, 1:40 για μετά
ΚαρμπυρατέρΔιαφράγματος
ΜπουζίLD L7T
Στάθμη ηχητικής πίεσης80,97dB
Στάθμη ηχητικής ισχύος94,20dB
Κραδασμοί1.1m/s2
ΑΝΤΛΙΑ
ΤύποςΟριζόντια μετάδοση κίνησης με έμβολο
Έμβολο1
Διάμετρος εμβόλου18 χιλιοστά
Πίεση1.5-2.5MPA (15 έως 25bar)
Ροή αντλίας3-8 λίτρα ανά λεπτό
ΔΙΑΦΟΡΑ
Χωρητικότητα τεπόζιτου25 λίτρα
Μήκος λάστιχουΠερίπου 1 μέτρo
ΒάροςΠερίπου 10 κιλά (χωρίς φορτίο)
Δοχείο καυσίμου0.4 λίτρα

Τι περιέχεται στην συσκευασία

Στην συσκευασία υπάρχει ενιαίο το σύστημα της ψεκαστήρας. Δηλαδή ψεκαστήρα, κινητήρας, λάστιχο και ένα κανόνι. Επίσης στο κουτί θα βρείτε ένα ανταλλακτικό κανόνι με τριπλό μπεκ, μία λαβή για διαφορετικό κράτημα στο κανόνι, 4 ανταλλακτικές  ροδέλες, ένα μπουζόκλειδο, ένα πλαστικό δοχείο μίξης καυσίμου και το εγχειρίδιο χρήσης.

Εντυπώσεις από βενζινοκίνητο ψεκαστικό πλάτης KRAFT FST-768

Διάρκεια δοκιμήςΜερικές εβδομάδες
Κατάσταση προϊόντοςΚαινούργιο
ΔοκιμάστηκεΓια ψεκασμό σε ψηλά και χαμηλά δέντρα (ελιές, πορτοκαλιές, πυρηνόκαρπα), κηπευτικά και σε ζιζανιοκτονία
Δεν δοκιμάστηκε

Το βενζικοκίνητο ψεκαστικό της KRAFT είναι ίσως το φθηνότερο της αγοράς. Για την ακρίβεια έχει περίπου την ίδια τιμή με το Nakayama (άλλο ένα Κινέζικο brand) και με κάποια άλλα που είναι σχεδόν παρόμοια.

Καταρχάς είναι Κινέζικο

Ξεκινώντας θα πρέπει να πούμε ότι αυτό το βενζινοκίνητο ψεκαστικό πλάτης δεν φτιάχνεται από την KRAFT ή την UNIMAC. Είναι Κινέζικο και φτιάχνεται (ή απλώς συναρμολογείται) από μία εταιρία που λέγεται Fusite Co LTD. Κατά πάσα πιθανότητα και τα περισσότερα από τα υπόλοιπα Κινέζικα, που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά, φτιάχνονται από την ίδια εταιρία.

Τώρα το ότι είναι Κινέζικο δεν σημαίνει ότι είναι και για πέταμα. Η εταιρία Fusite δείχνει αρκετά σοβαρή και είναι μία εταιρία που ασχολείται αποκλειστικά με ψεκαστικά, με δεκάδες μοντέλα στον κατάλογό της. Μάλιστα υπάρχουν και μοντέλα που χρησιμοποιούν ακόμα και Ιαπωνικούς κινητήρες της Honda και της Mitsubishi. To καλό είναι ότι φαίνεται ότι παρέχει πλήρη υποστήριξη με ανταλλακτικά που μπορείτε να βρείτε και μέσω του σέρβις της Unimac αλλά και από το ίντερνετ.

Δίχρονος (μάλλον) Κινέζικος κινητήρας 1 ίππου

κινητήρας ψεκαστικού πλάτης TU 26

To συγκεκριμένο μοντέλο φοράει ένα δίχρονο αερόψυκτο κινητήρα Κινέζικης κατασκευής, με απόδοση 1 HP. Τώρα όσο αναφορά το μοντέλο υπάρχει κάτι περίεργο. Αναφέρεται στο αυτοκόλλητο ως TU-26 που είναι μοντέλο της Mitshubishi (και το οποίο είναι πανομοιότυπο με αυτό της Mitsubishi). Η λογική λέει ότι αν ήταν όντως κατασκευής Mitshubishi, θα το έλεγε και στην ετικέτα αφού είναι κάτι “πιασάρικο”. Το πιο πιθανό είναι πρόκειται είτε για ακριβή αντιγραφή του κινητήρα της Mitsubishi ή πιθανώς κάποια συνεργασία παραχώρησης ή κατασκευής από κοινού ψεκαστικών. Το τελευταίο το λέω γιατί στο εξωτερικό υπάρχουν και ψεκαστικά πλάτης Mitsubishi που είναι πανομοιότυπα αυτά της Fusite.

Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι η FUSITE έχει -αρκετά ακριβότερα- μοντέλα με τετράχρονο κινητήρα HONDA, αλλά δεν φαίνεται να έχει έρθει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα.

H ισχύς για το ψεκαστικό είναι μια χαρά και παρότι δίχρονος -λόγω μικρής ιπποδύναμης- δεν είναι πολύ θορυβώδης. Γενικά και οι κραδασμοί αλλά και ο θόρυβος είναι σε ανεκτά επίπεδα.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι λίγο πιο μεγάλη από ότι σε ένα “επώνυμο” κινητήρα αντίστοιχης ισχύς, όμως το ρεζερβουάρ κρατάει πολύ περισσότερο από ότι το τεπόζιτο με το φάρμακο (ίσως χρειάζεται ένα γέμισμα με καύσιμο κάθε 10-15 γεμίσματα φαρμάκου). Οπότε δεν είναι κάτι που πρέπει να σας απασχολεί.

μπουζί l7a

Το καμπιρατέρ δεν ανοίχθηκε ακόμα, όμως το φίλτρο είναι σχετικά απλό, με ένα κυκλικό φίλτρο πολυουρεθάνης στην εισαγωγή αέρα. Το μπουζί που χρησιμοποιεί είναι L7A.

Η αναλογία καυσίμου που χρησιμοποιεί είναι 1:25 για τις πρώτες 40 ώρες λειτουργίας και 1:40 μετέπειτα. Καλό θα ήταν να τηρήσετε αυτήν την οδηγία, ειδικά για το 1:25 στην αρχή, καθώς αυτοί οι Κινέζικοι κινητήρες δεν έχουν τόσο καλά μέταλλα και θέλουν περισσότερο λάδι.

Δυνατή αντλία

αντλία ψεκαστικούς πλάτης
Μία διευκρίνηση, τα μπλε σημάδια που φαίνονται από τον χαλκό δεν είναι επειδή χάνει η αντλία. Απλώς αλλάχτηκε δοκιμαστικά το λάστιχο και το κανόνι και δεν βιδώθηκε σωστά την πρώτη φορά, με αποτέλεσμα να υπάρχει διαρροή από την ένωση.

Η αντλία που έχει το ψεκαστικό είναι αρκετά δυνατή. Έχει μέγιστη πίεση 25bar και μπορεί να ρίξει έως και 8 λίτρα υγρού υπό πίεση. Δουλεύει με έμβολο και όσο και να ακουστεί παράξενο, με τέρμα ισχύ έχει περίπου την ίδια πίεση (ή ίσως και λίγο παραπάνω) από ένα μέτριας ισχύς ψεκαστικό των 400-500 ευρώ (φυσικά δεν έχει την ίδια δυνατότητα για ψεκαστικό υγρό ούτε για μανομετρική διαφορά).

Ας το δούμε λίγο πιο πρακτικά μέσα από την δοκιμή που έγινε, τι μπορεί να κάνει στη πράξη;

Αν και είναι ιδανικό για δέντρα έως 2-3 μέτρα ύψος, μπορεί να ψεκάσει με άνεση ακόμα και αρκετά ψηλά δέντρα (μεγάλες ελιές, μεγάλες πορτοκαλιές, συκιές…), φυσικά όχι με εντελώς νεφελοψεκασμό. Βέβαια για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να αλλάξετε κάποια στιγμή το κανόνι, καθώς αυτό που έχει πάνω και δεν είναι και το καλύτερο της αγοράς.

Η αντλία δουλεύει μόνο όταν έχει αρκετές στροφές ο κινητήρας, οπότε όταν ο κινητήρας είναι στο ρελαντί, δεν δίνει καθόλου πίεση. Αριστερά υπάρχει και διακόπτης για ρύθμιση της πίεσης/αντεπιστροφής. Όσο πιο μεγάλη η πίεση, τόσο μικρότερη η αντεπιστροφή. Σαν προσωπική συμβουλή θα σας έλεγα να μην δελεαστείτε και να βάλετε την πίεση στο μέγιστο, γιατί σε περίπτωση που ξεχαστείτε και δουλεύει φουλ στροφές χωρίς να ραντίζει, θα σας σπάσει την αντλία.

Μεγάλο τεπόζιτο 25 λίτρων

τεπόζιτο ψεκαστήρας

Το τεπόζιτο που έχει είναι χωρητικότητας 25 λίτρων. Αν σκεφτούμε ότι οι περισσότερες ψεκαστήρες πλάτης έχουν δοχείο 15-20 λίτρα, τότε αυτό όντως είναι αρκετά μεγάλο.

τάπα αδειάσματος
Αυτή είναι η τάπα την οποία χρησιμοποιείτε για να ξεπλύνετε και να αδειάσετε το περιεχόμενο από το δοχείο.

Το καλό είναι ότι έχει και ειδική τάπα για το άδειασμα του μείγματος στην βάση και αρκετά μεγάλο καπάκι πάνω ώστε να χωράει το χέρι σας αν θέλετε να το καθαρίσετε εσωτερικά (ειδικά το φίλτρο).

Το τεπόζιτο είναι διάφανο, οπότε μπορείτε να βλέπετε την στάθμη του υγρού.

Πως λειτουργεί 

Η λειτουργία είναι σχετικά απλή. Πρώτα πρέπει να ξεκινήσετε τον κινητήρα (αφού φυσικά έχετε γεμίσει το δοχείο με το φάρμακο). Για να ξεκινήσει πρέπει να κάνετε ότι κάνετε με κάθε δίχρονο κινητήρα. Ανοίγετε τον αέρα, πιέζετε την φούσκα μερικές φορές, τραβάτε μία-δυο φορές το σχοινί για να “σκάσει”, κλείνετε τον αέρα και τραβάτε πάλι το σκοινί και παίρνει μπροστά.

χειριστήριο

Στο αριστερό άκρο υπάρχει ένας μικρός μαύρος λεβιές που είναι για το γκάζι του κινητήρα. Όσο ο λεβιές είναι στο ρελαντί δεν δουλεύει η αντλία. Όσο αυξάνετε στροφές, τόσο αυξάνεται η πίεση στην αντλία. Εφόσον η βάνα στο κανόνι είναι ανοιχτή, τότε αρχίζει και ψεκάζει. Την πίεση την αυξομειώνετε από τον περιστροφικό διακόπτη που υπάρχει πάνω στην αντλία. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, καλό είναι να μην την βάλετε στο μέγιστο γιατί μεγαλώνετε τις πιθανότητες να κάνετε ζημιά στην αντλία.

Είναι τόσο απλό.

Εργονομία και πόσο πρακτικό είναι

Πάμε τώρα σε ένα από τα πιο σημαντικά θέματα, την εργονομία. Δηλαδή με απλά λόγια πόσο πρακτικό είναι για τον μέσο αγοραστή.

35 κιλά στην πλάτη δεν είναι λίγα

Ξεκινάμε από το πιο σημαντικό θέμα, το βάρος. Η ψεκαστήρα από μόνη της ζυγίζει περίπου 10 κιλά. Το τεπόζιτο γεμάτο είναι συν 25 κιλά, οπότε πάμε στα 35 κιλά στην πλάτη. Αυτά τα κιλά δεν είναι λίγα, ειδικά για πιο αδύναμα άτομα και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Ένα σχετικά νέο και γεροδεμένο άτομο δεν θα έχει κάποιο τεράστιο θέμα -αν και είναι κουραστική για τον οποιοδήποτε- αλλά κάποιος με θέματα καρδιάς ή άτομα άνω των 60 ετών δεν θα πρέπει να το σκέφτονται καν.

Επίσης μπορεί με τα 35 κιλά στη πλάτη να πηγαίνει, αλλά δεν σηκώνεται και τόσο εύκολα από κάτω. Οπότε επειδή θα χρειαστείτε αρκετά γεμίσματα, καλό θα ήταν να κάνετε κάποια πατέντα (πχ να έχετε μαζί κάποιο σπαστό τραπεζάκι να την ακουμπάτε) ώστε να μην την σηκώνετε συνέχεια από το χώμα. Ένας ακόμα λόγος που θα πρέπει να το κάνετε είναι ότι το σημείο που ενώνεται ψηλά ο ιμάντας με το δοχείο  δεν δείχνει και τόσο καλό.

Σχετικά καλή επένδυση πλάτης και ιμάντες

επένδυση πλάτης στην ψεκαστήρα
Το σύστημα ανάρτησης που έχει στην πλάτη είναι σχετικά καλό, με μαλακή επένδυση και στην πλάτη και στους ιμάντες.

Βέβαια, παρότι 35 κιλά δεν είναι και τόσο κουραστική για το βάρος της, καθώς έχει σχετικά καλή επένδυση πλάτης και ιμάντες, οπότε το βάρος κατανέμεται ομοιόμορφα στον κορμό. Για να καταλάβετε την  διαφορά, μια απλή ψεκαστήρα πλάτης 15 λίτρων χωρίς επένδυση και ενισχυμένους ιμάντες μπορεί να είναι πιο κουραστική από αυτό.

 Αδειάζει σχεδόν αμέσως  

Ένα ακόμα θέμα είναι ότι το τεπόζιτο αδειάζει σχεδόν αμέσως. Με κατανάλωση περίπου 5-8 λίτρα ανά λεπτό και τεπόζιτο 25 λίτρων, δεν θέλει και να γνωρίζετε μαθηματικά πανεπιστημίου για να καταλάβετε ότι το τεπόζιτο αδειάζει μέσα σε μόλις 2-3 λεπτά.

Πρακτικά σε δέντρα υπολογίστε 5-15 δέντρα το γέμισμα. Άρα, αν θέλετε να πάτε να ψεκάσετε ένα περιβόλι με 100 μεγάλα δέντρα, ίσως χρειαστεί να γεμίζετε το τεπόζιτο ακόμα και 20 φορές. Αυτό είναι και αρκετά κουραστικό και λίγο εκνευριστικό. Επομένως όσοι έχουν μεγάλες εκτάσεις και έχουν την δυνατότητα για μεγάλο ψεκαστικό με τεπόζιτο του τόνου, δεν θα πρέπει να το σκέφτονται σαν εναλλακτική. Αυτό το ψεκαστικό κάνει είτε μόνο για μικρές/δύσβατες εκτάσεις ή για όσους δεν έχουν την δυνατότητα για μεγάλο ψεκαστικό με μεγάλο τεπόζιτο.

Οικονομία στα φυτοφάρμακα 

Τώρα επειδή ο ψεκασμός είναι λίγο πιο άμεσος και από πιο κοντινή απόσταση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μικρότερη δοσολογία στα φυτοφάρμακα από αυτή που απευθύνεται σε μεγάλα ραντιστικά ή τυφώνες.

Για ποιες καλλιέργειες δείχνει ιδανική και για ποιες όχι

Τώρα αυτό είναι λίγο σχετικό, αλλά από τις δοκιμές και μία σχετική εμπειρία με αρκετές καλλιέργειες, θα έλεγα ότι είναι ιδανική για ψεκασμούς σε μικρά δέντρα (έως 2-3 μέτρα ύψος) και ίσως και αμπέλια (βέβαια στα αμπέλια υπάρχει και η επιλογή του νεφελοψεκαστήρα, που είναι λίγο πιο ιδανικός για χαμηλές καλλιέργειες). Αν τα δέντρα είναι μικρά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο μπεκάκι/κανόνι για νεφελοψεκασμό, οπότε να χρειάζεται λιγότερο φάρμακο ανά δέντρο, βγάζοντας πολύ περισσότερα δέντρα με ένα γέμισμα. Όπως είπαμε, το πιο κουραστικό είναι το συνεχές γέμισμα με το φάρμακο και όχι τόσο το κουβάλημα.

Επίσης είναι ιδανική για δύσβατα χωράφια όπου δεν μπορεί να μπει αυτοκίνητο (ώστε να υπάρχει η επιλογή του μεγάλου ραντιστικού με βυτίο).

Για μεγάλα δέντρα (πχ μεγάλες ελιές), αν και μπορεί να χρησιμοποιηθεί, δεν είναι και τόσο βολική, κυρίως λόγω του ότι θα πρέπει να γεμίζετε το τεπόζιτο συνέχεια.

Για κηπευτικά αν και μπορεί να χρησιμοποιηθεί, η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει κανένας ιδιαίτερος λόγος να την επιλέξετε. Με μία ψεκαστήρα μπαταρίας μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και πιο ξεκούραστα πιο πολλά στρέμματα.

Προβλήματα / Ελαττώματα

Update 07/2020: Μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιαστεί κανένα μηχανικό πρόβλημα. Τα μόνα σημεία που έχουν χαλάσει είναι οι ιμάντες (η επένδυση και οι κρίκοι) και το λάστιχο (έσπασε σε ένα σημείο, αντικαταστάθηκε με ένα καλύτερης ποιότητας) μετά από μερικές εβδομάδες χρήσης. Η αντλία και ο κινητήρας δουλεύουν μια χαρά και έχουν κάνει πάνω από 100-150 γεμίσματα.

τεπόζιτο βενζίνης

Ως ελαττώματα μπορούμε να πούμε μερικά. Το πρώτο και πιο βασικό είναι τα ανταλλακτικά. Δυστυχώς όπως σε πολλά Κινέζικα, δεν μπορείτε να βρείτε μικρά ανταλλακτικά που ίσως σας χαλάσουν στην πορεία. Συγκεκριμένα, το μεγάλο πρόβλημα είναι η αντλία. Οτιδήποτε σας χαλάσει από την αντλία, θα χρειαστεί να την αλλάξετε όλη, καθώς μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν επιμέρους ανταλλακτικά αλλά πάει σετ. Και το κακό είναι ότι η αντλία κοστίζει στην Ελλάδα περίπου 55-65 ευρώ (στο alibaba έχει 17 ευρώ αλλά θα πρέπει να πάρετε αρκετές και να συνυπολογίσετε και εκτελωνιστικά).  Επομένως αν σας χαλάσει η αντλία, σας βολεύει να πάρετε καλύτερα κάποιο μικρό ψεκαστικό ή νέα ψεκαστήρα πλάτης  (σχεδόν όλα έχουν την ίδια αντλία και μπορείτε να τα βρείτε κάτω από 100 ευρώ).

Το δεύτερο είναι το σημείο που βρίσκεται το τεπόζιτο βενζίνης. Σε αυτό το μοντέλο είναι ακριβώς κάτω από τον κινητήρα, όπως περίπου σε όλα τα χορτοκοπτικά. Όμως λόγω βάρους και όγκου του ψεκαστικού είναι δύσκολο να το γυρίσετε  αν πχ θέλετε να αδειάσετε το τεπόζιτο. Σε κάποια νεότερα μοντέλα, το τεπόζιτο για το καύσιμο βρίσκεται σε ξεχωριστό δοχείο πάνω από τον κινητήρα και υπάρχει και ειδική τάπα για άδειασμα. Τουλάχιστον θεωρητικά, αυτός ο σχεδιασμός δείχνει καλύτερος για ραντιστικά πλάτης.

χειριστήριο
O μαύρος λεβιές ελέγχει τις στροφές του κινητήρα. Στην θέση που το βλέπετε είναι στο ρελαντί και στο άνω άκρο τερματίζει. Το κόκκινο κουμπί είναι για το σβήσιμο του κινητήρα.

Ένα άλλο ελάττωμα είναι ο χειρισμός των στοφών του κινητήρα και της πίεσης της αντλίας. Για τις στροφές του κινητήρα υπάρχει ένας ειδικός μοχλός στα αριστερά. Ο μοχλός δεν είναι και πολύ μεγάλος και είναι λίγο ενοχλητικό να γυρνάτε το χέρι τόσο προς τα πίσω για να αλλάξετε στροφές. Θεωρητικά με κάποια πατέντα μπορείτε να τον μεγαλώσετε.

διακόπτης πίεσης
O περιστροφικός διακόπτης που ελέγχει την πίεση της αντλίας.

Όσον αφορά την πίεση της αντλίας υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης στο κέντρο της αντλίας. Εδώ η αλλαγή της πίεσης όσο τον έχετε στην πλάτη είναι ακόμα πιο δύσκολη (αν και μπορεί να γίνει).

δοχείο καυσίμου
Δοχείο μίξης καυσίμου

Τέλος το μείγμα καυσίμου είναι ένα θεματάκι αν δεν έχετε άλλο Κινέζικο δίχρονο κινητήρα. Σε αντίθεση με τα καλούς δίχρονους κινητήρες που θέλουν 1:50 μείγμα, αυτό θέλει 1:25 στην αρχή και μετά 1:40. Οπότε θα πρέπει να έχετε ένα ξεχωριστό μπιτόνι με μείγμα.

Σύνοψη: Για 95 ευρώ έχει πολύ καλό vfm, όμως προορίζεται μόνο για συγκεκριμένες χρήσεις και για άτομα που μπορούν να αντέξουν 35 κιλά στην πλάτη

Πριν μερικούς μήνες αυτή η βενζινοκίνητη ψεκαστήρα πλάτης κόστιζε σχεδόν 120 ευρώ. Εδώ και λίγες εβδομάδες έχει πέσει στα 95, κάνοντας την αγορά της αρκετά δελεαστική. Παρότι δεν μπορεί να συγκριθεί με τις επώνυμες, επαγγελματικές, βενζινοκίνητες ψεκαστήρες πλάτης, η ψεκαστήρα της KRAFT είναι κάτι παραπάνω από καλή για τα 95 ευρώ που κοστίζει.

Φυσικά μην περιμένετε να σας κρατήσει για πάντα. Θα σας βγάλει μικρό προβλήματα και αν δεν την προσέξετε και πιο μεγάλα (αντλία, κινητήρα…)

Από άποψη ισχύς και δύναμη ψεκάσματος δεν έχει κανένα θέμα. Μπορεί να ψεκάσει 5-6 μετρά ψηλά (πιθανώς με άλλο κανόνι και μικρότερη δέσμη να μπορεί ακόμα ψηλότερα).

Το μόνο που θα πρέπει να σκεφθείτε είναι αν αντέχετε να την κουβαλάτε στην πλάτη και αν αντέχετε να την γεμίζετε κάθε 5-20 δέντρα. Εκεί είναι το μόνο θέμα που έχει, αν και δεν είναι δικό της θέμα, αλλά κάτι που ισχύει για όποια βενζινοκίνητη ψεκαστήρα πλάτης επιλέξετε. Αν δεν μπορείτε, τότε καλύτερα είναι να επιλέξετε κάποια από τις φθηνές φορητές ψεκαστήρες χωρίς βυτίο.

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΨεκαστήρες ζιζανιοκτονίας: όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Επόμενο άρθροΠως θα απαλλαγείτε από τον κισσό (αναρριχώμενο)
Εγγραφείτε
Ειδοποίηση από
guest

Επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός. Παρότι απαιτείται email, δεν χρειάζεται να είναι το πραγματικό σας email. Δεν επιτρέπονται υβριστικά, προσβλητικά ή spam σχόλια

Η φόρμα σχολιασμού συλλέγει το όνομα, το email και το περιεχόμενου του σχολίου για να μπορούμε να ελέγχουμε τα σχόλια που γίνονται στην ιστοσελίδα. Παρακαλούμε διαβάστε και αποδεχτείτε τους όρους χρήσεις και την πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας για να σχολιάσετε
9 Σχόλια
νεότερο
παλαιότερο πιο δημοφιλές
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια