To Pellenc Olivion Power 48 είναι ένα από τα δεκάδες ελαιοραβδιστικά που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά. Έρχεται με 2 διαφορετικές κεφαλές, την απλή και την DUO, με την DUO να είναι παρόμοια με τα περισσότερα χτένια του εμπορίου. Η μονή κεφαλή έχει μία σημαντική διαφορά, αφού κάνει παλμική κίνηση σε όλη τη κεφαλή. Το μεγάλο προτέρημα της Pellenc είναι η δυνατότητα σύνδεσης με μπαταρίας πλάτης. Ήταν από τα πρώτα ελαιοραβδιστικά με μπαταρία πλάτης (αν όχι το πρώτο). Αυτό του κάνει να ξεχωρίζει και ειδικά για κάποιον που θέλει να επενδύσει και σε άλλα προϊόντα Pellenc, το κάνει να ανταγωνίζεται μόνο με το αντίστοιχο της STIHL αφού δεν υπάρχει άλλο σε αυτή τη κατηγορία στην Ελλάδα, δηλαδή ελαιοραβδιστικό με μπαταρία πλάτης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα εργαλεία.

ΕταιρίαPellenc
ΜοντέλοPower 48 P230
ΤύποςΕλαιοραβδιστικό μπαταρίας
Εγγύηση3 χρόνια
Τάση λειτουργίας44V DC
Τύπος μοτέρBrushless
Ισχύς μοτέρ480 WATT
Ταχύτητες2
Τύπος ραβδιστικούΧτένια από ανθρακονήματα
Αριθμός ραβδιών8
Συνολικό μήκος230 εκατοστά
Υλικό κονταριούΑλουμίνιο
Συνολικό βάρος2.6 κιλά
Δονήσεις9.9 m/s2

Εντυπώσεις από Pellenc Olivion Power 48 P230 Solo

Αυτός είναι ο ένας από τους 4 πιθανούς συνδυασμούς που έχει η Pellenc στα ελαιοραβδιστικά, σταθερό κοντάρι με μονή κεφαλή. Οι άλλοι συνδυασμοί είναι σταθερό κοντάρι-διπλή κεφαλή, πτυσσόμενο κεφάλι-μονη κεφαλή και πτυσσόμενο κοντάρι-διπλή κεφαλή. Σαν κόστος είναι μικρότερο από το πτυσσόμενο, η κεφαλή δεν φαίνεται να παίζει σημασία στην τιμή (εκτός και αν έχει προσφορά κάποια συγκεκριμένη).

Κοντάρι αλουμινίου σταθερό με οβάλ σχήμα

κεφαλή solo olivion Pellenc

Το κοντάρι της Pellenc είναι από ειδικό κράμα αλουμινίου και είναι εξαιρετικής ποιότητας. Παρότι δεν είναι τόσο ελαφρυό όσο τα ανθρακονήματα είναι πιο ελαφρύ και πιο στιβαρό από τα κοινά στρογγυλά κοντάρια τύπου σωλήνα που έχουν τα υπόλοιπα ελαιοραβδιστικά. Στης Pellenc το σχήμα είναι κάπως σαν οβαλ και αυτό του δίνει εξαιρετική στιβαρότητα, λιγότερες ταλαντώσεις και καλύτερο πιάσιμο. Βέβαια έχει το σημαντικό μειονέκτημα ότι αν το σπάσετε θα πρέπει να το στείλετε στο σέρβις της Pellenc καθώς μοιάζει εξαιρετικά απίθανο να βρείτε κάτι αντίστοιχο στο εμπόριο.

Το βάρος στη σταθερή έκδοση είναι μόλις 2.3 κιλά.

Κάτι που θα πρέπει να προσέξουν αρκετοί είναι ότι το ύψος, 230, αφορά όλο το μήκος της βέργας και όχι το κοντάρι. Δηλαδή περιλαμβάνονται και τα ανθρακονήματα. Αυτό γιατί πολλές βέργες του εμπορίου όταν αναφέρουν μήκος αφορά μόνο το ύψος του κονταριού. Έτσι σε αυτή τα 230 εκατοστά είναι από εκεί που ξεκινάει η λαβή έως εκεί που τελειώνει το ραβδάκι. Πρακτικά είναι πιο κοντή από τις υπόλοιπες.

Κεφαλή Solo, λιγότερες ζημιές, πιο μεγάλη απόδοση, πολύ πιο πολλές δονήσεις

pellenc power 48
Αριστερά η κεφαλή duo, δεξιά η κεφαλή solo. Οι διαφορές είναι εμφανείς.

Πάμε τώρα στο πιο μεγάλο πλεονέκτημα και μειονέκτημα που έχει το ελαιοραβδιστικό Pellenc Olivion με την μονή κεφαλή. Σε αντίθεση με τα υπόλοι χτένια τύπου Atrax ή Ammolivo του Αγγελή που κυκλοφορούν στο Ελληνικό εμπόριο η κεφαλή Solo δεν κάνει ψαλιδωτή κίνηση με δύο ξεχωριστά μέρη με παράκεντρα χτένια. Εδώ η κίνηση είναι παλινδρομική σε όλο το χτένι. Δηλαδή είναι μονοκόμματο και πάει αριστερά και δεξιά με παλινδρομική κίνηση. Αυτό το κάνει να έχει λιγότερες ζημιές στο δέντρο ακόμα και στη μεγάλη ταχύτητα, όμως έχει πάρα πολλές δονήσεις στο κοντάρι (κυριολεκτικά το κοντάρι τρέμει). Αυτό το κάνει αρκετά κουραστικό και απαιτεί ειδικό χειρισμό για να είναι ανεκτή η χρήση του. Δηλαδή θα πρέπει να έχετε ανοιχτή τη 2η λαβή στο κοντάρι και σχετικά άνετη τη βασική λαβή στο κάτω μέρος. Έτσι οι δονήσεις γίνονται λιγότερο επίπονες. Προσωπικά θα συμβούλευα να μην την αγοράσει κάποιος αν δεν τη δοκιμάσει. Μπορεί να απογοητευθεί πάρα πολύ από τις δονήσεις αν δεν το έχει συνηθίσει και δεν ξέρει πως να τη δουλέψει. Ξαναεπαναλαμβάνω, αυτό ισχύει μόνο για την SOLO κεφαλή. Με την κεφαλή DUO έχει ελάχιστες δονήσεις και είναι πολύ πιο άνετη η χρήση. Σύμφωνα με τη Pellenc οι δονήσεις στην solo είναι 9,9 μ/δ2, ενώ με την duo οι μισές, που μάλιστα πέφτουν ακόμα πιο πολύ αν έχετε το τηλεσκοπικό κοντάρι (σχεδόν στο 1/3 από όσο έχει η solo).

Εκτός από δονήσεις έχει και περισσότερο θόρυβο από τη κίνηση που κάνει.

pellenc power 48 ζημιές
Ένα δείγμα από ζημιές στα δέντρα μετά από χτύπημα σε ξερικές και ταλαιπωρημένες από τη ξηρασία ελιές με την Power 48 Solo

Βέβαια είναι πιο αποδοτικό και κάνει λιγότερες ζημιές όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω. Πόσο πιο αποδοτικό δεν μπορεί να γίνει εύκολα σύγκριση, όμως δίπλα δίπλα με Atrax 5 τελείωνε πολύ πιο γρήγορα τα δέντρα στην ίδια ταχύτητα. Οπότε κάποιος θα πρέπει να ζυγίσει τα πλεονεκτήματα και να μειονεκτήματα που έχει για να το επιλέξει. Φυσικά μπορεί όποια στιγμή θέλετε να μπει η διπλή κεφαλή που δεν έχει δονήσεις και είναι ακριβώς ίδια με τις υπόλοιπες του εμπορίου. Το κόστος της κεφαλής αν δεν κάνω λάθος είναι 200-250 ευρώ.

Συνήθως στα βίντεο και τα φυλλάδια θα αναφερθεί ότι η SOLO είναι πιο αποδοτική και λόγω της δόνησης που κάνει στα κλαδιά. Αυτό ίσως ισχύει σε μεγαλόκαρπες ελιές που πέφτουν σχετικά εύκολα. Σε κορωνέικες δεν κάνει κάποια τρομερή διαφορά η δόνηση που δημιουργεί. Σίγουρα βοηθάει, αλλά όχι ότι μπορεί να ρίξει κλαδί με πράσινες ελιές μόνο με τη δόνηση. Ούτε το 20% δεν θα πέσει. Η συντριπτική πλειοψηφία θα πέσει από την επαφή με τις βέργες από ανθρακονήματα.

2 ταχύτητες, 4 διαφορετικές λειτουργίες

Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες του εμπορίου που έχουν 4-7 ταχύτητες, η Pellenc Olivion έχει μόνο 2 ταχύτητες, αργό και γρήγορο. Να πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες. Ίσως θα μπορούσε να είχε και μία ακόμα, αλλά σε γενικές γραμμές μία χαρά είναι και οι δύο.

Εκτός από τις δύο ταχύτητες έχει και δύο διαφορετικές λειτουργίες. Συνεχόμενη λειτουργία και λειτουργία με αυτόματη ενεργοποίηση ρελαντί σε περίπτωση αδράνειας. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η βέργα ξεκινάει να λειτουργεί στη κανονική ταχύτητα μόνο όταν βρει αντίσταση από τα κλαδιά. Αν δεν έχει αντίσταση για μερικά δεύτερα τότε αυτόματα ελαττώνει ταχύτητα και μπαίνει σε “ρελαντί” με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Αυτό το κάνει και λιγότερο κουραστικό και εξοικονομεί ενέργεια από τη μπαταρία.

Και οι δύο λειτουργίες μπορούν να ενεργοποιηθούν και στην αργή και στη γρήγορη ταχύτητα. Η αλλαγή της λειτουργίας γίνεται με συνεχόμενο πάτημα του διακόπτη λειτουργίας για μερικά δεύτερα.

Ισχυρό Brushless μοτέρ 480 WATT 44V

Το μοτέρ που έχει είναι 480WATT brushless και είναι αρκετά δυνατό. Μετά από αρκετές μέρες δοκιμών δεν σταμάτησε ούτε μία φορά από ζόρι. Η τάση που λειτουργεί είναι 44V κάτι που το κάνει ίσως το μεγαλύτερο στη κατηγορία του από άποψη τάσης.

Επειδή δεν έχει καρβουνάκια η συντήρηση είναι μηδενική με μόνη προσθήκη μόνο λίγου γράσου κατά διαστήματα. Σε αντίθεση με τα άλλα μοτέρ, αυτό είναι κλειστού τύπου με ψύξη με ψύκτρα αλουμινίου, έτσι δεν γεμίζει ούτε σκόνη ούτε ακαθαρσίες και φυσικά έχει πολύ καλύτερη προστασία στην υγρασία. Σε αυτό το κομμάτι έχει τεράστια διαφορά με τα υπόλοιπα.

Βέργες από ανθρακονήματα

ραβδάκια pellenc

Οι βέργες είναι φυσικά από ανθρακονήματα και ο τρόπος αλλαγής είναι σχετικά απλός και εύκολος. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν ταιριάζουν με κάποια άλλη του εμπορίου, οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να πάρετε τις επίσημες της Pellenc που είναι και λίγο πιο ακριβές (ή κάποιες ιμιτασιόν που κυκλοφορούν). Βέβαια, δείχνουν λίγο πιο καλής ποιότητας από τις υπόλοιπες, αλλά καλό είναι να ξέρουμε ότι υπάρχει αισθητή διαφορά στη τιμή. Για παράδειγμα η επίσημη βέργα της atrax έχει 5-8 ευρώ στο εμπόριο, αναλόγως τη ποσότητα και το κατάστημα και η ιμιτασιόν φτάνει ακόμα και τα 2.5 ευρώ ενώ της Pellenc η αυθεντική έχει 12-14 ευρώ και η ιμιτασιόν 8. Κάποιον που τη χειρίζεται σωστά θα κάνει χρόνια να αλλάξει ραβδάκι, όμως με μία απροσεξία ή βλακεία αν σπάσουν αρκετά το κόστος είναι αρκετά υψηλό.

Λειτουργία με μπαταρία πλάτης αλλά και με μπαταρία 12V

μπαταρίες πλάτης pellenc
Η μπαταρία Μ+ στη πλάτη για να έχετε μία ιδέα για τον όγκο

Πάμε τώρα στο πιο σημαντικό λόγο για να αγοράσει κάποιος τη Pellenc Olivion. H δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσετε με μπαταρία πλάτης. Πρακτικά υπάρχουν διάφορες μπαταρίες πλάτης της Pellenc αλλά για τη χρήση κάνουν μόνο οι πιο μεγάλες, από τη σειρά M και πάνω. Με την M+ που δίνει 13.4 Ah μπορεί κάποιος να βγάλει άνετα μία μέρα συνεχούς χρήσης, ενώ για κάποιον που δουλεύει με τη λειτουργία ρελαντί στη χαμηλή ταχύτητα μπορεί να βγάλει μέχρι και 2 μέρες με ένα φόρτισμα.

Το πλεονέκτημα που έχουν οι μπαταρίες Pellenc είναι ότι είναι αρκετά συμπαγείς και ελαφριές για αυτά που προσφέρουν. Αν τις συγκρίνουμε με τις μπαταρίες που έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν κάποιες Ελληνικές εταιρίες με ελαιοραβδιστικά είναι η μέρα με τη νύχτα σε βάρος και ποιότητα, αλλά είναι και πιο ακριβή. Η Μ+ μόνη της έχει 850-1000 ευρώ, ενώ οι άλλες 500-700. Με τη μόνη που νομίζω μπορεί να γίνει σύγκριση είναι οι μπαταρίες της STIHL αλλά και εκεί κερδίζει η Pellenc στο βάρος. Η μεγάλη της Stihl μπορεί να είναι φθηνότερη από την αντίστοιχη της Pellenc με την ίδια χωρητικότητα, όμως είναι 10 κιλά. Και 10 κιλά στη πλάτη για 8ωρο δεν είναι λίγα.

εργαλεία Pellenc
Μερικά μόνο από τα εργαλεία της Pellenc που δουλεύουν με τον ίδιο τύπο μπαταρίας. Υπάρχουν και άλλα, όμως μηχανές γκαζόν, σκαλιστικα και συνεχώς βγάζει και άλλα.

Επίσης κάτι σημαντικό είναι ότι η μπαταρία της Pellenc δεν κάνει μόνο για το ελαιοραβδιστικό αλλά για όλα τα εργαλεία της σειράς Pellenc. Έτσι κάποιος που θα επενδύσει για να αγοράσει μία μπαταρία Pellenc μπορεί να τη χρησιμοποιήσει και με το κονταροπρίονο ή τα αλυσοπρίονα ή το θαμνοκοπτικό που έχει. Γενικά έχει αρκετά εργαλεία και χρονιά με τη χρονιά γίνονται όλο και περισσότερα. Πάλι, αυτή τη στιγμή η μόνη εταιρία που προσφέρει κάτι αντίστοιχο είναι η STIHL και η Bluebird (που δεν είναι τόσο γνωστή και αξιόπιστη ακόμα όσο η Pellenc ή η Stihl).

Φυσικά όποιος δεν θέλει να δώσει χρήματα για μπαταρία πλάτης μπορεί να πάρει ένα αντάπτορα που μετατρέπει τα 12V σε 44V για μπαταρία αυτοκινήτου και να το δουλέψετε έτσι. Το κόστος είναι πολύ λογικό (λιγότερο από 150 ευρώ) και είναι και αρκετά καλή κατασκευή με βεντιλατέρ και θήκη.

Ποιους ελαιοκαλλιεργητές βολεύει

Η Pellenc Olivion Power δεν είναι για όλους. Για κάποιους μπορεί να είναι η ιδανικότερη επιλογή για άλλους η χειρότερη αγορά της ζωής τους. Σίγουρα βολεύει όποιον έχει ήδη μπαταρία Pellenc ή όποιον σκοπεύει να επενδύσει σε μπαταρία πλάτης για χρήση και σε άλλα εργαλεία της σειράς.

Επίσης βολεύει αρκετά άτομα με μεγάλα συνεργεία όπου η χρήση ραβδιστικών με καλώδια είτε από μπαταρία εδάφους ή από γεννήτρια δημιουργεί προβλήματα και περιορισμούς. Με τη Pellenc ακόμα και 10-15 άτομα μπορούν να δουλεύουν χωρίς να μπερδεύονται ή να δημιουργούνται προβλήματα.

Ιδανική είναι και για όσους έχουν γραμμικές καλλιέργειες μικρού ύψους και στρώνουν μεγάλα δίχτυα και θέλουν 4-5 λεπτά την ελιά. Με τη Pellenc μπορούν να προχωρούν χωρίς καθυστερήσεις για μετακίνηση μπαταρίας ή γεννήτριας καθε τρεις και λίγο.

Προφανώς είναι ιδανική και για όποιον έχει φωτοβολταϊκά και μπορεί να τη φορτίζει τσάμπα γλυτώνοντας έτσι αρκετά χρήματα από βενζίνες καθημερινά. Ακόμα και για φόρτιση από το δίκτυο ρεύματος είναι πιο οικονομική, ειδικά με τη χρήση του ρελαντί. Αυτό βολεύει αρκετά και όσους είναι σε περιοχές χωρίς κοντινό βενζινάδικο ή με πολύ ακριβή βενζίνη. Με τη φόρτιση από ρεύμα θα γλυτώσετε πολλά χρήματα μακροπρόθεσμα.

Όπως και όλα τα ελαιοραβδιστικά μπαταρίας προτείνεται και για βιοκαλλιεργητές και για άτομα που κάνουν τυποποίηση και θέλουν μηδενικά υπολείμματα από μηχανέλαια και τα προβλήματα που δημιουργούν οι βενζινοκίνητες γεννήτριες.

Τώρα τη Pellenc, τουλάχιστον με τη μπαταρία πλάτης, θα πρέπει να την αποφύγουν όσοι δουλεύουν μόνοι τους ή με πολύ μικρό συνεργείο και θέλουν να στρώνουν συνέχεια πανιά. Πιο πολύ ταλαιπωρία είναι το βάζε βγάζε της μπαταρίας παρά θετικό. Δηλαδή θα σας καθυστερεί.

Σίγουρα δεν είναι ιδανική επιλογή για όποιον είναι σε περιοχές με πολύ μεγάλες υγρασίες. Το μοτέρ είναι κλειστού τύπου, το ίδιο και η μπαταρία αλλά δεν ξέρω τις αντοχές αν κάθε μέρα λούζεται από την υγρασία. Δεν βρήκα κάποια αναφορά για να είναι αδιάβροχη η μπαταρία ή το ελαιοραβδιστικό. Αυτό ισχύει για όλα τα αντίστοιχα μηχανήματα μπαταρίας και στα περισσότερα σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι στη Pellenc. Δηλαδή αν θέλετε μηχάνημα μπαταρίας σε περιοχή με μεγάλη υγρασία, τότε η Pellenc ίσως είναι η ιδανικότερη επιλογή από τα ελαιοραβδιστικά μπαταρίας.

Προβλήματα / Μειονεκτήματα / Ελαττώματα

Μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα και έχει δουλευτεί επαγγελματικά αρκετές εβδομάδες. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, η ποιότητα κατασκευής είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετική και δεν φαίνεται να παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα στο προσεχές μέλλον.

Μειονεκτήματα έχει αρκετά. Όπως αναφέρθηκε και λίγο πιο πάνω έχει πιο ακριβά ανταλλακτικά. Και αυτό δεν είναι μόνο για τα ραβδάκια, αλλά για οτιδήποτε έχει. Είναι εξαιρετικής ποιότητας και δύσκολα χαλάνε, αλλά αν χαλάσουν, τότε έχουν σημαντικό κόστος.

Μόνο ένα επίσημο σέρβις

Ένα ακόμα μειονέκτημα είναι ότι υπάρχει μόνο ένα επίσημο σέρβις και αυτό είναι Θεσσαλονίκη. Αυτό σημαίνει ότι αν πάθει κάτι εντός εγγύησης και βρίσκεστε σε περιοχή της Νότιας Ελλάδας ή σε νησί θα κάνει αρκετές ημέρες να πάει και να γυρίσει από το σέρβις. Προφανώς αυτό ισχύει αντίστροφα για τους κάτοικους της Βόρειας Ελλάδας, απλώς καλώς ή κακώς η πλειοψηφία της ελαιοκαλλιέργειας είναι στη νότια Ελλάδα και τη Κρήτη. Επίσης ακόμα και εκτός εγγύησης αρκετοί μάστοροι δύσκολα θα αγγίξουν Pellenc και γιατί δεν μπορούν να βρουν τόσο εύκολα ανταλλακτικά από το εμπόριο και γιατί είναι λίγο πιο ιδιαίτερα σαν κατασκευή (πάντα μιλάμε για κάποια σημαντική βλάβη και όχι για να αλλάξουν ραβδάκια, κεφαλή ή γράσο). Βέβαια θα πρέπει να αναφερθεί ότι το σέρβις της Pellenc δεν έχει καμία σχέση με επίσημα σέρβις Κινέζικων ή ακόμα και μερικών άλλων που κάνουν τον Κινέζο αν αντιμετωπίσει πρόβλημα. H Ελληνική εταιρία που εισάγει τις Pellenc είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες αγροτικών εργαλείων στη χώρα μας. Οπότε όσο ισχύει η εγγύηση αν χαλάσει κάτι λόγω κατασκευαστικού λάθους τότε στο φτιάχνουν χωρίς παπατζιλίκια. Τουλάχιστον αυτό γνωρίζω από όποιον του έχει τύχει κάτι με Pellenc.

Τώρα στα ελαττώματα. Για μένα το πιο μεγάλο είναι ότι δεν βγαίνει το καλώδιο από το ελαιοραβδιστικό. Θα έπρεπε να ήταν αποσπώμενο με γρήγορη σύνδεση και όχι ενσωματωμένο. Αυτό και για μην το στέλνει κάποιος στο σέρβις σε περίπτωση που κοπεί από βλακεία το καλώδιο και για να μπορεί κάποιος να αφήσει κάτω τη βέργα χωρίς να βγάλει τη μπαταρία από την πλάτη. Επίσης θα βόλευε σε περίπτωση που κάποιος θέλει να το αφήσει για λίγο (πχ για να στρώσει ένα δίχτυ) χωρίς να βγάλει τη μπαταρία από τη πλάτη.

Σύνοψη: Ιδανική επιλογή για συγκεκριμένους ελαιοκαλλιεργητές, σίγουρα όχι για όλους

Η Pellenc Olivion Power 48 Solo είναι μία εξαιρετική βέργα αλλά δεν απευθύνεται στο σύνολο των ελαιοκαλλιεργητών της Ελλάδος. Σίγουρα είναι πιο ακριβή από τις υπόλοιπες και έχει μερικά μειονεκτήματα έναντι των υπολοίπων, όμως έχει και μερικά σημαντικά προτερήματα. Το πιο σημαντικό είναι η χρήση με μπαταρία πλάτης, που το καθιστά ιδανικό για χρήση από άτομα με μεγάλα συνεργεία όπου κάποιος μπορεί να πηγαίνει όπου θέλει χωρίς το περιορισμό των καλωδίων. Για όποιον δεν έχει σκοπό να το χρησιμοποιήσει με μπαταρία πλάτης δεν ξέρω αν αξίζει η αγορά του. Υπάρχουν και άλλες επιλογές, πιο οικονομικές στην Ελληνική αγορά. Σαν ποιότητα κατασκευής υπερτερεί αισθητά από οτιδήποτε τα περισσότερα αντίστοιχα ελαιοραβδιστικά που κυκλοφορούν στο Ελληνικό εμπόριο. Σίγουρα αυτό που θα πρέπει να προσέξουν όσοι επιλέξουν την solo κεφαλή είναι οι δονήσεις που έχει.

  • Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής
  • Δυνατότητα χρήσης με μπαταρία πλάτης
  • Ελαφριά μπαταρία πλάτης
  • Μπαταρία που μπορεί να συνδυαστεί με αρκετά εργαλεία
  • Πολύ αποδοτικό
  • Έξυπνη λειτουργία εξοικονόμηση μπαταρίας όταν είναι σε αδράνεια
  • Ελάχιστος θόρυβος κατά την εργασία
  • Μηδενικά υπόλοιπα στα πανιά
  • Μοτέρ brushless κλειστού τύπου με εξωτερική ψύκτρα αλουμινίου για μεγαλύτερη ασφάλεια στις υγρασίες και στις σκόνες
  • Εύκολη αλλαγή στα ραβδάκια
  • Μεγάλη και αξιόπιστη εγγύηση
  • Ακριβό
  • Μόνο ένα σέρβις για επισκευή εντός εγγύησης
  • Μόνο 2 ταχύτητες
  • Ακριβά αναλώσιμα και ανταλλακτικά (ραβδάκια 50-150% ακριβότερα από ανταγωνισμό)
  • Αρκετές δονήσεις με τη κεφαλή solo

Μερικά χρήσιμα που πρέπει να γνωρίζετε

  • Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Pellenc υπάρχει μία έξτρα λαβή ενός μέτρου που μπορεί να προσαρμοστεί στη λαβή και να απορροφήσει κραδασμούς αλλά και να σας κάνει να φθάνετε ακόμα ψηλότερα. Δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει πουθενά στο Ελληνικό εμπόριο, ούτε στο εξωτερικό. Ίσως είναι κάτι που αναμένετε να κυκλοφορήσει στο μέλλον.
  • Υπάρχει και έξτρα καλώδιο 10 μέτρων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τη μπαταρία αυτοκινήτου ή και με τη μπαταρία πλάτης
Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροReview: Ευθύς λειαντήρας μπαταρίας PARKSIDE PGSA 20 Li A1
Επόμενο άρθροReview: Αλυσοπρίονο μπαταρίας Wokin 624605
Εγγραφείτε
Ειδοποίηση από
guest

Επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός. Παρότι απαιτείται email, δεν χρειάζεται να είναι το πραγματικό σας email. Δεν επιτρέπονται υβριστικά, προσβλητικά ή spam σχόλια

Η φόρμα σχολιασμού συλλέγει το όνομα, το email και το περιεχόμενου του σχολίου για να μπορούμε να ελέγχουμε τα σχόλια που γίνονται στην ιστοσελίδα. Παρακαλούμε διαβάστε και αποδεχτείτε τους όρους χρήσεις και την πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας για να σχολιάσετε
0 Σχόλια
νεότερο
παλαιότερο πιο δημοφιλές
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια