Έφυγε το καλοκαίρι, τα χόρτα ξαναφούντωσαν οπότε ας κάνουμε ένα ακόμα review σε ένα χορτοκοπτικό. Το KRAFT 691037 είναι ένα φθηνό, Κινέζικο χορτοκοπτικό που εισάγεται στην χώρα μας από την UNIMAC. H συγκεκριμένη έκδοση είναι το πιο δυνατό σε ισχύ, με 62 κυβικά εκατοστά κινητήρα με απόδοση 3HP. Επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο έχει και διαιρούμενο άξονα, αν και υπάρχει πανομοιότυπο μοντέλο και με μονοκόμματο άξονα. Το πιο βασικό προτέρημα σε αυτό το χορτοκοπτικό είναι η εξωφρενικά χαμηλή τιμή που έχει. Μόλις 145 ευρώ!!! Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά
Χαρακτηριστικά Kraft 691037
Εταιρία | KRAFT |
Μοντέλο | 691037 / TMBC620-4 |
Εισαγωγέας | UNIMAC |
Κατασκευαστής | Jinhua TEAMMAX |
Χώρα κατασκευής | Κίνα |
Τιμή | 145 ευρώ |
Εγγύηση | 2 έτη |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Μοντέλο κινητήρα | 1Ε48F |
Τύπος κινητήρα | δίχρονος |
Μέγεθος κινητήρα | 62 κυβικά εκατοστά |
Ισχύς | 3HP |
Αριθμός στροφών κινητήρα | 8500rpm |
Δοχείο καυσίμου | 1100 ml |
Διάμετρος καλαμιού | 26 χιλιοστά |
Πάχος καλαμιού | 1.5-1.6 χιλιοστά |
Μπουζί | Torch L7T |
Δονήσεις | 8.023 m/s2 |
Θόρυβος | 118dB(A) |
Τι περιέχεται στην συσκευασία
Στην χάρτινη συσκευασία υπάρχει το
- χορτοκοπτικό σε μέρη
- μία απλή ζώνη ανάρτησης
- ένας απλός δίσκος 3 δοντιών
- ένα δοχείο ανάμειξης καυσίμου
- μία αυτόματη μεσινέζα
- ένα πλαστικό προστατευτικό για τον άξονα
- μερικά κλειδιά άλλεν μαζί με μπουζόκλειδο
- εγχειρίδιο χρήσης στα Ελληνικά
Εντυπώσεις από KRAFT 691037
H UNIMAC ήταν από τις πρώτες Ελληνικές εταιρίες που εισήγαγε Κινέζικα εργαλεία στην Ελληνική αγορά. Η KRAFT πρέπει να ήταν το πρώτο -ή ένα από τις πρώτα- brand της, με αμιγώς Κινέζικα προϊόντα. Σίγουρα τα πρώτα εργαλεία, πριν μία δεκαετία δεν “ενθουσίασαν”, ούτε ήταν και τόσο φθηνά όσο είναι σήμερα. Όμως τα τελευταία χρόνια συνεχώς βελτιώνονται ενώ ταυτόχρονα πέφτουν και οι τιμές τους. Τόσο, που αυτή τη στιγμή μπορείς να πάρεις ένα χορτοκοπτικό 3 ίππων με λιγότερα από 150 ευρώ! Πως γίνεται όμως να είναι τόσο φθηνό; Είναι για πέταμα ή αξίζει τα λεφτά του;
Καταρχάς θα πρέπει να πούμε ότι το συγκεκριμένο χορτοκοπτικό δεν κατασκευάζεται μόνο για την KRAFT, αλλά ίσως το βρείτε και με άλλες επωνυμίες, Το γενικότερο μοντέλο είναι το TMBC620-4 και η κατασκευάστρια είναι μία Κινέζικη εταιρία που ονομάζεται TEAMMAX.
Αυστηρά ερασιτεχνικό εργαλείο
Το πρώτο που πρέπει να πούμε είναι ότι όλα τα εργαλεία της KRAFT είναι για αυστηρά ερασιτεχνική χρήση. Δηλαδή λίγες ώρες δουλειάς μία στο τόσο. Αν το πάρετε και προσπαθήσετε να το δουλέψετε επαγγελματικά, δεν θα βγάλει εβδομάδα.
Φτωχά παρελκόμενα
Πριν πούμε για το ίδιο το εργαλείο θα πρέπει να πούμε για τα παρελκόμενα. Ένας λόγος που είναι τόσο φθηνό είναι και αυτός. Και η ζώνη, και η μεσινέζα και ο δίσκος είναι φθηνιάρικα. Ειδικά η ζώνη και ο δίσκος θα πρέπει να αλλαχθούν άμεσα. Κανονικά για ένα τόσο βαρύ χορτοκοπτικό θέλει καλή εξάρτηση, με ζώνη με ενίσχυση για την σπονδυλική στήλη. Αυτή είναι ζώνη για χορτοκοπτικά κάτω του ενός ίππου. Το ίδιο ισχύει και για τον δίσκο. Δεν είναι κοφτερός και το μέταλλο είναι πολύ λεπτό και μάλλον όχι και τόσο καλής ποιότητας.
Όχι και η ποιοτικότερη κατασκευή

Τώρα πάμε στο ίδιο το χορτοκοπτικό. Το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι ότι δεν είναι και κορυφαίας ποιότητας κατασκευαστικά. Οι διαφορές στην ποιότητα με τα καλά Ευρωπαϊκά ή Ιαπωνικά χορτοκοπτικά είναι εμφανής πριν καν το δουλέψετε. Τόσο στα πλαστικά όσο και στην ποιότητα του αλουμινίου στο καλάμι, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα χυτά κομμάτια στις συνδέσεις. Ένα απλό παράδειγμα είναι ότι το καλάμι στο KRAFT γρατζουνίζεται ακόμα και με το νύχι!

Το ίδιο ισχύει και για τους διακόπτες, τα καλώδια και γενικότερα οτιδήποτε έχει πάνω. Ακόμα και η γωνιακή -που περιέργως λέει JAPAN, παρότι πωλείται στα Κινέζικα eshop- δείχνει πολύ υποδεέστερη. Περισσότερα για αυτό θα δείτε και παρακάτω, στην ενότητα με τα προβλήματα.
Πολύ ισχυρός κινητήρας που όμως καίει τα άντερά του
Ας πούμε και μία καλή κουβέντα λοιπόν για το KRAFT. Επειδή τα ανώνυμα Κινέζικα έχουν ένα θέμα με την αξιοπιστία, υπήρχε ο φόβος ότι μπορεί η ονομαστική ισχύς να είναι 3 ίπποι, όμως η πραγματική να είναι λιγότερο από το μισό. Αυτό δεν ισχύει. Πραγματικά είναι πολύ ισχυρό μηχάνημα. Ίσως να είναι λίγο αδύναμο από χορτοκοπτικά των 600 ευρώ, αλλά σίγουρα σου δίνει την εντύπωση ότι είναι πάνω από 2.5 ίπποι.
Ο κινητήρας που φέρει είναι ο 1Ε48F και φυσικά είναι δίχρονος. Τώρα τα χαρακτηριστικά που αναφέρουμε είναι αυτά που δίνει η κατασκευάστρια στο εγχειρίδιο χρήσης. Η αλήθεια είναι ότι αν κάνετε αναζήτηση ξεχωριστά στον κινητήρα, θα βρείτε αναφορές με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αντί για 62 κυβικά εκατοστά, γίνεται αναφορά για 63.3, ενώ κάποιες φορές η ισχύς αναφέρεται ακόμα και 3.5 ίπποι.
Με την δύναμη που έχει μπορείτε να κόψετε όλα τα χλωρά με μεσινέζα. Ακόμα και χοντρά βάτα, λεπτά καλάμια και γενικότερα οποιοδήποτε ετήσιο φυτό που υπάρχει στα Ελληνικά χωράφια.
Βέβαια αυτή η δύναμη σε αυτή την τιμή έρχεται με μερικούς συμβιβασμούς. Ένας από αυτούς είναι και η αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. Καίει περισσότερο από ότι έναν Ευρωπαϊκό/Ιαπωνικό κινητήρα, αλλά αυτό ισχύει για όλους τους Κινέζικους βενζινοκινητήρες. Η διαφορά δεν είναι τεράστια, όμως είναι σημαντική. Αν σε αυτό συνυπολογίσετε ότι χρησιμοποιεί μείγμα 1:25 και όχι 1:50 όπως συνήθως, τότε κάνει και διπλάσια κατανάλωση λαδιού.
Μεγάλη συμπίεση, εκκινεί εύκολα, όμως θέλει προσοχή
Ο κινητήρας έχει μεγάλη συμπίεση και -τουλάχιστον τις πρώτες εβδομάδες δοκιμής- εκκινεί πολύ εύκολα. Όμως θέλει λίγο προσοχή όταν το ξεκινάτε, γιατί μπορεί πολύ εύκολα να γίνει ζημιά. Επειδή ακριβώς έχει μεγάλη συμπίεση, αν τραβήξετε απότομα το σχοινί, μπορεί να το τραβήξετε μαζί ή να σας φύγει από τα χέρια. Για να το ξεκινήσετε σωστά θα πρέπει να το κρατάτε γερά με το ένα χέρι εκεί που βρίσκεται το μπουζί και να τραβάτε με το άλλο, αφού του έχετε πάρει λίγο τα “μπόσικα”. Έτσι παίρνει πάντα με την πρώτη και με ασφάλεια.
Φίλοι τεχνίτες που επισκευάζουν για χρόνια τα συγκεκριμένα εργαλεία ανέφεραν ότι οι συχνότερες βλάβες είναι από αυτό το πρόβλημα (πχ το τράβηξαν με δύναμη κρατώντας από το καλάμι και έσπασε το μαντεμαλουμίνιο που κρατάει το καλάμι) (update: μετά από λίγους μήνες χρήσης, έσπασε και σε μένα, περισσότερα στην παράγραφο με τα προβλήματα) .
Διαιρούμενος άξονας, πολύ βολικός αλλά και μία επιπλέον σκοτούρα

O διαιρούμενος άξονας είναι ένα χαρακτηριστικό που έχουν συνήθως τα χορτοκοπτικό combi, δηλαδή αυτά που μπορεί να πάρουν και άλλα εξαρτήματα (πχ κονταροπρίονο, τηλεσκοπικό μπορντουροψάλιδο…). Σε αυτό όμως το μοντέλο δεν ισχύει αυτό. Ο μόνος λόγος που ο άξονας είναι διαιρούμενος είναι για πιο εύκολη αποθήκευση. Και όντως είναι πολύ βολικό χαρακτηριστικό. Αν το λύσετε μπορείτε πολύ εύκολα να το βάλετε στο πορτ μπαγκάζ ενός σεντάν ή ακόμα και χατσμπακ, χωρίς να χρειαστεί να ρίξετε τα καθίσματα. Πραγματικά αυτό θα βολέψει αρκετούς.
Βέβαια, το ότι είναι διαιρούμενο έχει και μερικά μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα έχει περισσότερες δονήσεις από το μοντέλο με το μονοκόμματο άξονα και αυτό είναι λογικό. Είναι δύο ξεχωριστά μέρη που όσο καλά και να τα σφίξεις έχουν ένα μικρό τζόγο. Όμως αυτό δεν είναι το μόνο μειονέκτημα. Δείχνει ότι δεν θα κρατήσει και πάρα πολλά χρόνια ο μηχανισμός. Είναι πολύ απλός και σίγουρα αν το κάνετε συνέχεια, μετά από κάποιες φορές θα χαλάσει. Το καλό είναι ότι είναι ότι και υπάρχει αλλά και είναι πολύ φθηνό σαν ανταλλακτικό.
Το καλάμι έχει εξωτερική διάμετρο 26 χιλιοστά, δηλαδή είναι λίγο μικρό για ένα τόσο μεγάλο χορτοκοπτικό. Τα πιο επώνυμα έχουν 28-32 χιλιοστά καλάμι. Το πάχος του αλουμινίου φαίνεται να είναι 1.5-1.6 χιλιοστά.
Βαρύ, κουραστικό και αρκετά καυσαέρια
Όπως αναφέρθηκε και λίγο πιο πάνω το χορτοκοπτικό είναι αρκετά βαρύ. Με γεμάτο το δοχείο καυσίμου ξεπερνάει τα 10 κιλά. Βέβαια με μία καλή ανάρτηση -όχι αυτή την αγιοβασιλιάτικη που είχε μαζί- αυτό δεν θα σας ενοχλήσει και τόσο. Ούτως ή άλλως όλα τα μεγάλα χορτοκοπτικά, ακόμα και τα Stihl είναι βαριά.
Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες δεν έχει αντιδονητική σύνδεση στον άξονα, οπότε είναι σίγουρο ότι θα έχει αρκετές δονήσεις. Και όντως αυτό είναι αλήθεια. Έχει αρκετές δονήσεις και σίγουρα μετά από μερικές ώρες εργασίας είναι αρκετά κουραστικό. Βέβαια, πάλι αυτό είναι κάτι για το οποίο πρέπει να συμβιβαστείτε λόγω της χαμηλής τιμής. Υπάρχουν και Κινέζικα με αντιδονητικό άξονα, αλλά κοστίζουν πολύ παραπάνω.
Ίσως το πιο δυσάρεστο από όλα είναι τα πολλά καυσαέρια. Λόγω ότι έχει μεγάλη κατανάλωση και χρησιμοποιεί και μείγμα 1:25, βγάζει πολύ λαδίλα από την εξάτμιση. Οπότε τα ρούχα σας και εσείς ο ίδιος θα βρωμάτε πολύ περισσότερο από ότι με ένα καλό χορτοκοπτικό με μείγμα 1:50.
Καρμπιρατέρ, φίλτρο αέρος και μπουζί
Στο κομμάτι του καρμπιρατέρ θα γίνει μεγαλύτερη αναφορά λίγο αργότερα, αλλά αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι όλα οι Κινέζικοι δίχρονοι κινητήρες πάσχουν στο καρμπιρατέρ. Το 1:25 σίγουρα δεν βοηθάει, οπότε μετά από κάθε χρήση καλό είναι να αδειάζεται το ρεζερβουάρ.

Το φίλτρο αέρα είναι ένα κλασσικό απλό φίλτρο με αφρολέξ και ένα συρμάτινο δίχτυ. Το καλό είναι ότι μπορείτε να το ανοίξετε και να το καθαρίσετε πολύ εύκολα.
Το μπουζί της μάνας του είναι το Torch L7T, το οποίο μάλλον δεν είναι και το καλύτερο της αγοράς. Φυσικά μπορείτε να βάλετε και πιο επώνυμα όπως NGK BPM7A ή Champion CJ8.
Ντεπόζιτο καυσίμου και αυτονομία
Το ντεπόζιτο είναι αρκετά μεγάλο. Στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι είναι 1.1 λίτρα, αλλά πιθανώς να είναι και λίγο παραπάνω. Όμως η αυτονομία δεν είναι μεγάλη. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω έχει μεγάλη κατανάλωση, οπότε δεν κρατάει και πάρα πολύ.
Προβλήματα, ελαττώματα και σημεία που χρίζουν προσοχής
Μέχρι στιγμής έβγαλε αρκετά προβληματάκια. Κανένα πολύ σημαντικό, αλλά σίγουρα δείχνουν ότι δεν είναι και η ποιοτικότερη κατασκευή. Το πιο βασικό πρόβλημα ήταν οι βίδες. Μετά από λίγες ώρες λειτουργίες λύθηκαν -από τις δονήσεις- σχεδόν όλες οι αλλενόβιδες που είχε. Από το πλαστικό προστατευτικό, τη σύνδεση του τιμονιού στον άξονα, ακόμα και στη δεξιά λαβή με το γκάζι. Οπότε καλό θα ήταν να τις σφίξετε καλά πριν το ξεκινήσετε και να τις τσεκάρετε κατά διαστήματα. Επίσης στην πρώτη ευκαιρία πάρτε και μερικές αλλενόβιδες, έτσι να υπάρχουν.
Τώρα πάμε στα κατασκευαστικά ελαττώματα. Και εκεί έχει αρκετά. Το πρώτο είναι και στην γωνιακή. Από την σχεδίαση που έχει, αν χρησιμοποιήσετε κάποιο άλλο εξάρτημα από αυτό που έχει, μπορεί να μαζεύει χόρτα στο κενό που υπάρχει και να μπουκώνει.
Ένα ακόμα μικρό ελάττωμα είναι και στον τρόπο σύνδεσης του άξονα. Σίγουρα θα μπορούσε να είναι καλύτερος. Κάποιες φορές σε παιδεύει και είναι λίγο εύκολο να μην το κλειδώσεις σωστά και να αρχίζει να γυρίζει.
Επίσης ένα μικρό ελαττωματάκι είναι και η τρύπα στην γωνιακή με την οποία συμπληρώνουμε το γράσο. Είναι λίγο πιο μικρή από ότι πρέπει και έτσι τα περισσότερα σωληνάρια της αγοράς δεν χωρούν -μύτη από γρασαδόρο ούτε για αστείο.
Εκτός από τα προβλήματα και τα ελαττώματα υπάρχουν και 1-2 σημεία που χρίζουν προσοχής. Το πρώτο και το πιο σημαντικό είναι ότι η γωνιακή του έρχεται χωρίς γράσο -τουλάχιστον σε αυτό που δοκιμάσαμε! Αυτό είναι κάτι που σίγουρα δεν συνηθίζεται. Προφανώς επειδή δεν είναι συνδεδεμένη. Αν κάποιος είναι εντελώς αρχάριος και το δουλέψει χωρίς να το τσεκάρει, τότε θα την πάρει στο χέρι πολύ, πολύ σύντομα.
Ένα ακόμα είναι και το πρόβλημα με το σκοινί εκκίνησης. Όπως αναφέρθηκε και λίγο πιο πάνω είναι πολύ εύκολο να κάνετε ζημιά. Πρέπει να το τραβήξετε λίγο μέχρι να του πάρετε τα “μπόσικα” και μετά να κάνετε ένα καλό τράβηγμα. Πάντα το ένα χέρι θα πρέπει να κρατάει αντίσταση και ποτέ δεν θα πρέπει να κάνετε διπλό τράβηγμα αμέσως αν δεν πάρει με την πρώτη.
Update: Μετά από λίγους μήνες χρήσης και λόγω βιαστικού χειρισμού έσπασε και σε μένα ο μηχανισμός εκκίνησης. Το καλό είναι ότι είναι πολύ οικονομικό (από Ελλάδα 10-15 ευρώ, από Κίνα 5-10) και η αλλαγή γίνεται πολύ εύκολα, ακόμα και από αρχάριο (δείτε εδώ πως), οπότε δεν είναι και κάτι τρομερό.
Ανταλλακτικά και γενικότερα θέματα επισκευών
Λόγω του ότι είναι Κινέζικο υπάρχει ο φόβος της έλλειψης ανταλλακτικών και είναι λογικό. Σε αυτή την περίπτωση όμως δεν ισχύει. Η Unimac είναι αρκετά σοβαρή εταιρία και ανταλλακτικά υπάρχουν στο Ελληνικό εμπόριο και είναι και πολύ φθηνά.
Όμως, ακόμα και να σταματήσει πχ η UNIMAC να το φέρνει, ανταλλακτικά μπορείτε να βρείτε και από Κίνα. Και ο κινητήρας και γενικότερα το ίδιο το χορτοκοπτικό κυκλοφορεί αρκετά, οπότε υπάρχουν σε αφθονία και είναι και πολύ, πολύ φθηνά (για παράδειγμα μπορείτε να βρείτε την γωνιακή ακόμα και κάτω από 15 ευρώ από το Aliexpress).
Πόσο κοστίζει και που μπορείτε να το βρείτε
Όπως συμβαίνει με σχεδόν όλα τα εργαλεία της UNIMAC, οι τιμές τους είναι φιξ παντού. Οπότε σε οποιοδήποτε κατάστημα και να πάτε θα το βρείτε στην ίδια τιμή, δηλαδή 145 ευρώ. Η έκδοση με τον ενιαίο άξονα είναι λίγο φθηνότερη, ενώ αισθητά φθηνότερο είναι το μικρότερο αδελφάκι του, στα 50cc.
Σύνοψη: Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω, αλλά σίγουρα δεν το λες καλό. Αυστηρά για ερασιτεχνική χρήση
Η αλήθεια είναι ότι το χορτοκοπτικό της Kraft σε προβληματίζει. Δεν είναι καλό και φαίνεται με την πρώτη ματιά. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει τα λεφτά του. Για 145 ευρώ που στοιχίζει δεν μπορούσε κάποιος να ζητήσει περισσότερα. Με λίγο προσοχή, σωστό μείγμα καυσίμου, καλή συντήρηση και ερασιτεχνική χρήση μία στο τόσο, λογικά θα κρατήσει αρκετά. Δεν νομίζω ότι κάποιος που θέλει ένα δυνατό χορτοκοπτικό για χρήση λίγες φορές κάθε άνοιξη, χρειάζεται να δώσει 400 και 500 ευρώ για να πάρει ένα καλό. Με τα ίδια λεφτά παίρνεις 3 Kraft και σου μένουν και ρέστα.
Ειδικά ο διαιρούμενος άξονας μπορεί να βολέψει αρκετούς που δεν έχουν αγροτικό και δεν θέλουν να λερώνουν τη καμπίνα του επιβατικού αυτοκινήτου.
Σίγουρα είναι πολύ πιο καλό από μερικά άλλα Κινέζικα χορτοκοπτικά, και ένα ακόμα προτέρημα είναι ότι τα ανταλλακτικά του είναι πολύ φθηνά και υπάρχουν -και θα υπάρχουν- στο εμπόριο.
Καλησπέρα. Έχω πάρει ένα kraftworld 68 cc που στο ίντερνετ το παρουσιάζουν ως Γερμανικό αλλά σίγουρα είναι κινέζικο μιας και μοιάζει με αυτό που παρουσιάζετε. Μετά από την 3η φορά που το χρησιμοποίησα έσπασε το βολάν! Η εταιρεία δεν το κάλυπτει επειδή θεωρεί πως έσπασε από κακή χρήση. Που μπορώ να βρω το συγκεκριμένο ανταλλακτικό;
Ναι, το Kraftworld δεν έχει καμία σχέση με Γερμανία. Δεν υπάρχει εταιρία Kraftworld και δεν νομίζω να έχουν και σέρβις Ελλάδα (υποθέτω ότι την απάντηση την έδωσε το κατάστημα, που θα σας έδινε την ίδια απάντηση για το οτιδήποτε). Αυτά είναι Κινέζικα του κιλού και δεν έχουν καμία απολύτως εγγύηση. Τώρα για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, άλλο τα Kraft και άλλο τα Kraftworld. Tα Kraft είναι Κινέζικα μεν, αλλά τα εισάγει η Unimac που είναι σοβαρή Ελληνική εταιρία. Τα Kraftworld προσωπικά τα έχω δει να πωλούνται μόνο από πλανόδιους σε πανηγύρια και “καταστήματα” που έχουν μαϊμού εργαλεία. Δεν νομίζω… Διαβάστε περισσότερα »
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ KRAFT 4 σε 1 691009
Μπορειτε να ασχοληθειτε και με το ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ KRAFT 4 σε 1 691009?
Δύσκολα. Ίσως μπορεί να σας πω τις εντυπώσεις μου αν το δοκιμάσω σε κάποιο κατάστημα, αλλά σίγουρα όχι αγορά και ενδελεχή review μετά από πολλή χρήση. Δεν συμπαθώ ούτε συστήνω τα περισσότερα ενσύρματα εργαλεία κήπου, ειδικά από την στιγμή που τα βενζινοκίνητα και τα μπαταρίας έχουν πέσει τόσο πολύ.
Για το ΚRAFT το τροχηλατο χορτοκοπτικο εχετε καθολου γνωμη να μας πειτε??
Σας ευχαριστω πολυ!!
Για ποιο από όλα, γιατί αν δεν κάνω λάθος έχει 3. Έχει ένα μικρό δίχρονο, ένα τετράχρονο με μεσινέζα/δίσκο και ένα με ψαλίδια.
Γειά σου φίλε μου καλησπέρα, πήρα ένα τέτοιο μηχάνημα από την πρώτη ημέρα δηλαδή σήμερα αρχησαν τα προβλήματα δεν πήρε μπρος, έσπασε αυτό που κρατάει το γκάζι σταθερό
Σίγουρα βγάζει προβλήματα τα Kraft (όπως και τα περισσότερα Κινέζικα), όμως αυτό είναι λίγο περίεργη βλάβη, ειδικά για πρώτη μέρα. Εφόσον έχει εγγύηση, μπορείτε να δείτε αν το καλύπτει (που λογικά πρέπει να το καλύπτει).
Τώρα να μην παίρνει μπρος, αν τα κάνετε όλα σωστά και αυτό είναι λίγο περίεργο. Έχω ακούσει από αρκετούς να μπουκώνει και να μη μπορεί να ξαναπάρει μπρος αν δουλέψει αρκετή ώρα, αλλά συνήθως την πρώτη φορα παίρνει εύκολα μπρος.
Σήμερα το ξανά προσπάθησα πήρε λίγο μπροστά δευτερόλεπτα και αυτό ήταν όλο 🤷♂️
Αντικειμενική περιγραφή, έχω το 52c.c. Τα λεφτά του τα βγάζει, ανταλλακτικά υπάρχουν. Το χαβά σου τον κάνεις πάντως και με χοντρή στριφτή μεσηνέζα “σκάβει”.
Ίσως το 52κ.εκ. να είναι λίγο καλύτερη επιλογή γιατί δεν υπάρχει τεράστια διαφορά στην δύναμη και στο σπαστό υπάρχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να πάρει και τα υπόλοιπα εξαρτήματα (κονταροπρίονο, μπορντουροψάλιδο..) ενώ το συγκεκριμένο όχι (αυτό έχει 28αρη καλάμι, ενώ το 52αρη 26αρη). Επίσης έχω την εντύπωση ότι η φετινή έκδοση έχει λίγο καλύτερο κινητήρα που ίσως έχει τα μικροπροβλήματα που βγάζει το συγκεκριμένο.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ.
Γειά σας, και πάλι,
Θάθελα να ρωτήσω με ποιο τρόπο το μοτέρ, όπως κάθε μοτέρ, λιπαίνεται και ψύχεται. Για παράδειγμα, έχει λάδι και αντλία λαδιού; Κι αν “ναι”, πώς γεμίζει και πού είναι η ένδειξη της στάθμης του λαδιού; Όσον αφορά την ψύξη, πώς ψύχεται;
Ευχαριστώ για την κατανόηση
Καλησπέρα σας, κοιτάξτε το συγκεκριμένο χορτοκοπτικό και τα περισσότερα βενζινοκίνητα χορτοκοπτικά έχουν δίχρονο κινητήρα. Στους διχρονους κινητήρες η λίπανση γίνεται μέσω του καυσίμου. Γιαυτό στους δίχρονους στην βενζίνη βάζουμε λάδι. Δεν υπάρχει κάποιο δοχείο λαδιού ούτε υπάρχει κάπου κάποιος δείκτης. Όλο το λάδι που χρειάζεται για να λιπανθεί το παίρνει μέσω του καυσίμου. Στους τετράχρονους κινητήρες βάζουμε καθαρή βενζίνη και η λίπανση γίνεται μέσω λαδιού στο κάρτερ (όπως στα αυτοκίνητα). Υπάρχουν κάποια λίγα χορτοκοπτικά με τετράχρονους κινητήρες αλλά εκτός του ότι είναι ακριβότερα έχουν λίγο θέμα με τις απότομες κλίσεις, γιαυτό σχεδόν όλα τα εργαλεία χειρός και πλάτης είναι πάντα… Διαβάστε περισσότερα »
Αγαπητέ φίλε γεια και χαρά
Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις σχετικά με την κεφαλή της μισινέζας που δεν ξέρω με ποιο τρόπο θα βγάλω το σύρμα αφού ο συνάδελφος περιέστρεψε την κεφαλή και τα σύρματα που είχε μπήκαν μέσα; δεν ξέρω αν είναι σωστό να ανοίξω το “καβούκι” της κεφαλής με άγνωστες συνέπειες, αλλά αν χρειαστεί πως το κάνω ;
Σ ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για όποια απάντηση
Με εκτίμηση
Βασίλειος Βλάσσης
Αν κατάλαβα καλά, το νήμα της μεζινέζας μπήκε μέσα στον μηχανισμό και δεν έχει κομμάτι εξωτερικά, αυτό δεν εννοείτε; Θα πρέπει να ανοίξετε το μηχανισμό, δεν γίνεται αλλιώς. Ούτως ή άλλως θα πρέπει να το κάνετε όταν θα πρέπει να αλλάξετε νήμα άμα κοπεί (που θα κοπεί γιαυτί αυτό που έχει μέσα είναι ψεύτικο). Ο μηχανισμός ανοίγει πιέζοντας τις δύο εγκοπές που έχει στο πλάι ώσπου να ξεκουμπώσει (έχει και σηματάκι με βέλάκια). Αν δεν μπορείτε με το χέρι, δοκιμάστε με ένα ίδιο κατσαβίδι. Δεν χρειάζεται πολύ πίεση, λίγο προς τα μέσα ώστε να ξεκουμπώσει. Απλώς επειδή μέσα έχει ένα… Διαβάστε περισσότερα »
Γεα σας,
Μόλις παρέλαβα κι εγώ το ΤΜΒΨ620-4/ΤΜΒΨ720, και επειδή είμαι εντελώς αρχάριος στη χρήση του, θα ήθελα να ρωτήσω τι άλλο εκτός από χόρτα μπορεί να κόψει κανείς μ’ αυτό το μηχάνημα με τους διάφορους δίσκους που μπορεί να χρησιμοποιήσει; Επίσης, θεωρώ ότι το εγχειρίδιο χρήσης που δίνει η εταιρεία είναι φτωχό και όχι πλήρες για έναν αρχάριο, και ενώ έψαξα στο διαδίκτυο δεν βρήκα ούτε στην αγγλική γλώσσα ένα πλήρες εγχειρίδιο με φωτογραρίες και τις σχετικές λεπτομέρειες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα σας. Κοιτάξτε το μηχάνημα είναι αρκετά δυνατό. Με μεσινέζα χοντρή μπορείτε να κόψετε ακόμα και βάτα ή χοντρά χορτάρια. Αν χρησιμοποιήσετε δίσκο μπορεί να κόψει και θάμνους, ξιφάρες, δεντράκια και γενικότερα οτιδήποτε (ακόμα και ξυλώδες) έχει διάμετρο μέχρι 2-3 εκατοστά. Με βατοκόφτη μπορείτε να κόβετε βάτα λες και είναι γρασίδι. Τώρα αυτό που θα πρέπει να δώσετε προσοχή είναι ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν έχει πολύ καλό κοντάρι ούτε πολύ καλή γωνιακή. Γιαυτό θέλει προσοχή όταν χρησιμοποιείτε δίσκο και κόβετε ξυλώδη γιατί μπορεί να σπάσει είτε το κοντάρι ή η γωνιακή αν βρίσκει συνεχώς αντίσταση σε ξύλα ή πέτρες.… Διαβάστε περισσότερα »
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και αν χρειαστώ οτιδήποτε, θα επανέλθω!
Α, ωραία, κατάλαβα, σωστά, είναι δίχρονος ο κινητήρας και γιαυτό δεν έχει
ούτε ξεχωριστή λίπανση ούτε ξεχωριστή ψύξη!
Ευχαριστώ πολύ!
καλημερα.
μολις παρελαβα το συγκεκριμενο μηχανημα.
θα ηθελα να ρωτησω τελικα τι μιγμα καυσιμου να χρησιμοποιησω για καλυτερο αποστελεσμα?
οταν ειναι να το ξεκινησουμε που εχουμε το τσοκ και οταν ξεκινησει που αφηνουμε το τσοκ?
για να παραγγειλω τη χειρομιζα για να την εχω μη τυχον και χαλασει, πως την αναζητω στο ebay κτλ?
σας ευχαριστω παρα πολυ
Για το μείγμα καυσίμου θέλει λίγο δοκιμές. Κανονικά ο κατασκευαστής λέει 1/25, το οποίο έχει αρκετό λάδι. Προσωπικά το δοκίμασα με 1/25 και μου κάπνισε πάρα πολύ και μπούκωνε και το καρμπυρατέρ αλλά και το μπουζί. Πιθανώς με διαφορετικό λάδι και βενζίνη να δουλεύει καλά, εμένα όμως σε όσες δοκιμές και να του έκανα είχε τα θέματα που ανέφερα. Έτσι το έχω πάει σταδιακά στο 1/35-1/40. Μακροπρόθεσμα δεν μπορώ να σας εγγυήθώ ότι είναι καλύτερο για τον κινητήρα, ειδικά αν δουλεύει αρκετά, όμως σίγουρα δουλεύει λίγο πιο καλά και δεν έχει ξαναμπουκώσει. Πάντως στην αρχή οι Κινέζικοι κινητήρες θέλουν λίγο… Διαβάστε περισσότερα »
Ευχαριστω για την απαντηση.
Επειδη ειμαι αρχαριος με τα χορτοκοπτικα, οταν λετε 1/25 , στα 4 λιτρα βενζινη ποσο λαδι βαζουμε;
Γρασσο πρεπει να βαλω μονο στη γωνιακη απο τη βιδα η βαζω και αλλου;
Μεσα στο μπαστουνι;
Για να αλλαξω και κεφαλη μισενεζας αλουμινιου αγοραζω οποιαδηποτε η χρειαζεται συγκεκριμενη;
Ευχαριστω και παλι.
H αναλογία λάδι/καυσίμου είναι απλή. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία απλή μαθηματική πράξη. Για παράδειγμα το 1/25 σε 4 λίτρα καυσίμου είναι : 4000/25=160ml λαδιού. Για αναλογία 1/50 σε 4 λίτρα καυσίμου είναι 4000/50= 80ml λαδιού. Τώρα αυτές οι αναλογίες έχουν σχέση και με το λάδι μίξης. Για παράδειγμα όλα τα καλά εργαλεία συνιστούν αναλογία 1/50 αλλά μόνο οταν χρησιμοποιούμε κάποιο επώνυμο συνθετικό λάδι για δίχρονους κινητήρες (px Stihl, Jonsered, Husqvarna…). Αν κάποιος επιλέγει τα φθηνά που δεν έχουν την ίδια ποιότητα, το καύσιμο θέλει περισσότερο λάδι. Γιαυτό είπα πριν ότι με το δικό μου καύσιμο (συνήθως βάζω 100αρα)και… Διαβάστε περισσότερα »