Πριν λίγους μήνες τα LIDL είχαν σε προσφορά το βενζινοκίνητο πολυμηχάνημα 3 σε 1 PARKSIDE PBK 4 A2. Τα LIDL το διαφήμιζαν ως 4 σε 1 (μεζινέζα, θαμνοκοπτικό, τηλεσκοπικό αλυσοπρίονο,τηλεσκοπικο μπορντουροψάλιδο), αλλά στην πραγματικότητα είναι 3 σε 1, καθώς έχει 3 διαφορετικές προεκτάσεις. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το έφερε Ελλάδα (στο εξωτερικό το έφερνε για χρόνια σε διάφορες εκδόσεις), οπότε λογικό ήταν να εξαντληθεί αμέσως. Η τιμή που το είχε ήταν 150 ευρώ, σίγουρα όχι και τόσο λίγα καθώς με λίγο παραπάνω χρήματα μπορείς να βρεις αντίστοιχα Κινέζικα πολυμηχανήματα, όμως η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα έχουν διαφορές με το PARKSIDE. Όμως άσχετα αν είναι φθηνό ή όχι, αξίζει να το αγοράσει κάποιος; Μετά από αρκετές εβδομάδες δοκιμών πάμε να το δούμε αναλυτικά.

Χαρακτηριστικά PARKSIDE PBK 4 A2

ΕταιρίαPARKSIDE
ΜοντέλοPBK 4
ΈκδοσηΑ2
Έτος κυκλοφορίας2021
ΚατηγορίαΒενζινοκίνητο πολυμηχάνημα
Εισαγωγέας/ΚατασκευαστήςKompernass
Τιμή150 ευρώ @ LIDL
Εγγύηση3 χρόνια
Ισχύς 1.97 HP
Κυβισμός κινητήρα51.7 κυβ. εκ.
Αριθμός στροφών κινητήρα (ρελαντί)3000 ανά λεπτό
Διάμετρος καλαμιού26 χιλιοστά
ΜπουζίCDK L8RTC
Τεπόζιτο καυσίμου1.2 λίτρα
Αναλογία λαδιού-καυσίμου1/40
Βάρος5.4 κιλά (μόνο ο κινητήρας χωρίς καύσιμο)

Τι υπάρχει στην συσκευασία

  • Κινητήρας
  • Εξάρτημα μπορντουροψάλιδου PBK 4 A2-3
  • Εξάρτημα τηλεσκοπικού αλυσοπρίονου PBK 4 A2-4
  • Εξάρτημα θαμνοκοπτικό με μεσινέζας/δίσκο κοπής PBK 4 A2-2
  • Εξάρτημα επέκτασης
  • Χειρολαβή με τόξο οριοθέτησης
  • Μεσινέζα με καρούλι (μεσινέζα Ø: 2,4 mm/μήκος μεσινέζας: 6 m)
  • Δίσκος θαμνοκοπτικού με δόντια
  • Ιμάντας ανάρτησης
  • Προστατευτικό περίβλημα αλυσίδας
  • Προστατευτική θήκη μπορντουροψάλιδου
  • Φιάλη ανάμειξης λαδιού/βενζίνης
  • 100 ml βιολογικό λάδι αλυσίδας
  • Θήκη εργαλείων με ένα εξαγωνικό κλειδί 4 mm, ένα μπουζόκλειδο, προστατευτικά γυαλιά και ένα χωνί
  • Εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης

Εντυπώσεις από πολυμηχάνημα PARKSIDE PBK 4 A2

To βενζινοκίνητο πολυμήχανημα PARKSIDE PBK 4 A2 είναι ένα από τα αρκετά βενζινοκίνητα εργαλεία που άρχισε να φέρνει το LIDL στην Ελλάδα. Μέχρι τις αρχές του 2021 δεν είχε φέρει σχεδόν κανένα (με μοναδικές εξαιρέσεις το αλυσοπρίονο και θαμνοκοπτικό Florabest που έφερε πριν αρκετά χρόνια). Όμως το 2021 έφερε αρκετά. Αλυσοπρίονο, θαμνοκοπτικό, μηχανή γκαζόν και το πολυμηχάνημα (και λογικά θα ακολουθήσουν και άλλα).

Το PARKSIDE PBK 4 A2 είναι ένα σπαστό εργαλείο, που έχει 3 διαφορετικά εξαρτήματα και μία προέκταση. Τα εξαρτήματα είναι εξάρτημα θαμνοκοπτικού, εξάρτημα τηλεσκοπικού αλυσοπρίονου και εξάρτημα μπορντουροψάλιδου. Η πρόεκταση είναι προέκταση ενός μέτρου.

Κινητήρας 2 ίππων

Ο κινητήρας που υπάρχει στο πολυμηχάνημα έχει κυβισμό 52 εκατοστά και απόδοση περίπου 2 ίππους. Γενικά για πολυμηχάνημα είναι σχετικά μεγάλος. Τα περισσότερα πολυμηχανήματα του εμπορίου έχουν κινητήρα 1-1.5 ίππους και όχι τόσο μεγάλο. Αυτό έχει και τα θετικά του και φυσικά αρνητικά. Τα θετικά είναι φυσικά ότι έχετε αρκετή ισχύ, ειδικά όταν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε ως θαμνοκοπτικό. Εκεί η ισχύς του κινητήρα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Στο μπορντουροψάλιδο και στο αλυσοπρίονο και με 1 ίππο θα ήσασταν OK, όμως στο θαμνοκοπτικό το ανεβάζει κατηγορία.

Όμως για να είναι τα περισσότερα πολυμηχανήματα μικρότερα υπάρχει λόγος. Και δεν λέμε μόνο για τα Κινέζικα, αλλά και για τα επαγγελματικά (πχ Stihl…). O λόγος είναι φυσικά ο όγκος και το βάρος. Το πολυμηχάνημα με γεμάτη βενζίνη, εξάρτημα και προέκταση πλησιάζει τα 10 κιλά, το οποίο είναι πολύ βαρύ όταν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε ως τηλεσκοπικό αλυσοποπρίονο ή μπορντουροψάλιδο. Και κουράζει από το βάρος και δεν είναι καθόλου καλά ζυγισμένο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό μειονέκτημα του εργαλείου. Πολλοί θα απογοητευτούν αρκετά από το βάρος και σίγουρα δεν προτείνεται για άτομα μεγάλα σε ηλικία, ειδικά αν θέλουν να το χρησιμοποιούν με προέκταση.

Ο κινητήρας σαν κατασκευή δείχνει αρκετά καλός -για Κινέζικος- και σίγουρα δείχνει καλύτερος από κάθε άποψη από τους φθηνούς Κινέζικους που θα βρείτε στο εμπόριο. Πλαστικά, μέταλλα, φίλτρο, καρμπυρατέρ, όλα είναι πιο ποιοτικά από όσα φθηνά Κινέζικα μοντέλα έχω δει. Προφανώς όχι εφάμιλλα των επώνυμων επαγγελματικών, απλώς αν το συγκρίνετε με αυτά τα ανώνυμα Κινέζικα που δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους, τότε o κινητήρας του PARKSIDE είναι σίγουρα καλύτερος.

Η εκκίνηση του κινητήρα όταν είναι κρύος δεν είναι δύσκολη, όμως δεν είναι αυτό που λέμε ότι παίρνει και με την πρώτη. Δύο-τρεις τραβιξιές θα τις κάνετε. Αν ζεσταθεί παίρνει με την πρώτη.

Εξάρτημα τηλεσκοπικού αλυσοπρίονου

Προφανώς το πιο χρήσιμο εξάρτημα στην συσκευασία είναι το εξάρτημα για το αλυσοπρίονο. Αν δεν θέλετε το κονταροπρίονο, δεν υπάρχει λόγος να πάρετε το πολυμηχάνημα, καθώς θαμνοκοπτικό βρίσκετε μονοκόμματο. Το εξάρτημα είναι κλασσικό, δηλαδή είναι περίπου ίδιο με τα περισσότερα που θα δείτε στο εμπόριο.

Στα θετικά του ότι έχει 30αρα λάμα 3/8″ Oregon (120SDEA041) και αντίστοιχη αλυσίδα Oregon (91P045X). Aυτά από μόνα τους έχουν περίπου 25 ευρώ στο Ελληνικό εμπόριο και δεν θα τα συναντήσετε σε κάποιο φθηνό πολυμηχάνημα του εμπορίου. Το τεπόζιτο λαδιού είναι 0.14 λίτρα και για κονταροπρίονο είναι καλό μέγεθος.

Το κονταροπρίονο δουλεύει αρκετά καλά και λόγω της μεγάλης ισχύς του κινητήρα μπορείτε να κόψετε άνετε ότι δέντρο θέλετε. Δύσκολα θα βρείτε κάτι στο οποίο θα δυσκολευθεί (αν φυσικά η αλυσίδα είναι ακονισμένη και το κλαδί είναι εντός των δυνατοτήτων σε διάμετρο).

Βέβαια δεν μπορεί να ρυθμιστεί η κλίση και σε συνδυασμό με την μεγάλη λάμα και το μεγάλο βάρος, δεν προτείνεται για κάποιον που θέλει ένα κονταροπρίονο για εσωτερικό καθάρισμα δέντρων, αλλά περισσότερο για όποιον θέλει να κόβει μεγάλα κλαδιά.

Η ρύθμιση της αλυσίδας γίνεται με την κλασική βίδα στο μπροστινό μέρος, ενώ το καπάκι κλειδώνει με εξάγωνο παξιμάδι στο πλάι. Ο μηχανισμός τάνυσης της αλυσίδας ξελασκάρει λίγο πιο εύκολα από ότι πρέπει, αλλά όχι κάτι τρομερό, ειδικά για κονταροπρίονο.

Εξάρτημα μπορντουροψάλιδου

Το εξάρτημα του μπορντουροψάλιδου είναι το 2ο από τα 3 εξαρτήματα που έχει στην συσκευασία. Το μήκος της λάμας είναι 48 εκατοστά, ενώ οι αποστάσεις ανάμεσα στα δόντια είναι 27 χιλιοστά. Αυτό σημαίνει -θεωρητικά-ότι μπορεί να κόψει ακόμα και κλαδάκια. Το καλό είναι ότι η κλίση στην κεφαλή ρυθμίζεται πάρα πολύ εύκολα (μόνο στον ένα άξονα), οπότε μπορείτε να κόψετε οριζόντια ακόμα και σε πολύ ψηλά σημεία.

Αν δεν το ζορίσετε δεν θα έχετε κάποιο θέμα, απλώς και εδώ λόγω βάρους είναι πολύ κουραστικό στη χρήση σε ψηλά σημεία. Σίγουρα αν κάποιος θέλει μόνο μπορντουροψάλιδο, τα μπαταρίας είναι πολύ καλύτερη λύση από αυτό.

Τώρα πάμε να δούμε τι θα γίνει αν το ζορίσετε λίγο. Εκεί έχει θέμα. Δυστυχώς επειδή η ροπή του μοτέρ είναι πολύ μεγάλη, πιο μεγάλη από ότι πρέπει, δεν κόβει ο κινητήρας, αλλά πετάει τα γρανάζια στο κιβώτιο μετάδοσης του εξαρτήματος. Αυτό είναι κάτι που φτιάχνεται εύκολα, αλλά είναι λίγο εκνευριστικό. Σίγουρα υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα, όμως ίσως είναι και -ηθελημένα ή άθελα- δικλείδα ασφαλείας, καθώς ίσως αν δεν μπορούσε να τα πετάξει, μπορεί να σπάγαν.

Τώρα όσον αναφορά τη λάμα, δείχνει υποδεέστερη της λάμας που φοράνε τα απλά μπορντουροψάλιδα των PARKSIDE. Σε όλα όσα έχει βγάλει, οι λάμες είναι πολύ καλά ακονισμένες και η κίνηση γίνεται λίγο πιο άνετα. Δηλαδή δεν υπάρχει τόσο τριβή ανάμεσα στα μέρη της λάμας. Σε αυτό του πολυμηχανήματος δεν ισχύει αυτό. Δεν είναι το ίδιο κοφτερό και θέλει αρκετή χρήση και λίπανση για να αρχίσει να κινείται λίγο πιο άνετα.

Εξάρτημα θαμνοκοπτικού

Το εξάρτημα του θαμνοκοπτικού είναι το τελευταίο από τα 3. Δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο, είναι ένα κλασικό εξάρτημα με γωνιακή και πλαστικό προτατευτικό. Και η γωνιακή και το προστατευτικό είναι ένα κλικ πιο πάνω σε ποιότητα από όσα θα δείτε στα φθηνά Κινέζικα, αν και πάλι η διαφορά από τα καλά είναι εμφανής.

Και το παξιμάδι σύσφιξης είναι ασφαλείας και η βίδα για το γρασσάρισμα της γωνιακής έχει καλό μέγεθος (ώστε να χωράνε τα σωληνάρια).

Στην συσκευασία υπάρχει μεσινέζα και δίσκος με 3 δόντια. Και εδώ για άλλη μία φορά, μπορεί να μην είναι ποιότητας Oregon, αλλά σίγουρα είναι αξιοπρεπή και δεν είναι για πέταμα (πχ κάποιοι δίσκοι που έχουν κάποια φθηνά Κινέζικα είναι τόσο λεπτοί που λυγίζουν με το χέρι).

Προέκταση και μηχανισμός σύνδεσης

πολυμηχάνημα σύνδεση
Η μπίλια-οδηγός που ασφαλίζει το εξάρτημα/προέκταση από την περιστροφή

Στα πολυμηχανήματα ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι είναι ο μηχανισμός σύνδεσης. Αν είναι πολύπλοκος και χρειάζεται κλειδί είναι δύσχρηστος, αν είναι πολύ απλός μπορεί να χαλάσει σχετικά εύκολα. Στο PARKSIDE PBK 4 A2 o μηχανισμός σύνδεσης δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά σίγουρα δεν τρομάζει κιόλας. Η αλλαγή γίνεται με περιστροφικό μοχλό, και υπάρχει μία μπίλια σαν οδηγός και ασφάλεια σε κάθε εξάρτημα και στην προέκταση. Η φωλιά της σύνδεσης φαίνεται λίγο μεγαλύτερη από ότι σε κάποια άλλα, και αυτό είναι καλό.

H προέκταση έχει μήκος περίπου ένα μέτρο και φυσικά ταιριάζει με όλα τα εξαρτήματα (αν και με το εξάρτημα του θαμνοκοπτικού δύσκολα θα χρησιμοποιηθεί). Θεωρητικά αν υπήρχε ή βρει κάποιος δεύτερη προέκταση μπορεί να ενώσει και να το κάνει ακόμα πιο μακρύ, όμως είναι αρκετά βαρύ και έχει πολύ ταλάντωση με την μία προέκταση, με την δεύτερη σίγουρα τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα.

Κάτι που σίγουρα θα αναρωτίουνται αρκετοί είναι αν τα εξαρτήματα και η προέκταση των PARKSIDE ταιριάζουν με κάποιο άλλο Κινέζικο. Εμφανισιακά και βάση κονταριού, φαίνεται να ταιριάζουν με αρκετά αλλά δυστυχώς θα πρέπει να ταιριάζει και το καρέ της ντίζας και αυτό δεν φαίνεται αν δεν το δοκιμάσετε από κοντά. Παρότι δεν έχει τη μπίλια, από δοκιμή φαίνεται ότι ταιριάζει με το σπαστό θαμνοκοπτικό της KRAFT.

Τιμόνι και διακόπτης λειτουργίας

Το τιμόνι είναι μονής, κλειστής λαβής και αν και δεν φαίνεται ψεύτικο, είναι λίγο πιο μαλακό από ότι πρέπει. Ειδικά όταν χρησιμοποιείτε προέκταση και κονταροπρίονο, θέλετε καλή και σταθερή λαβή, όμως αυτό είναι λίγο ελαστικό και έτσι δυσκολεύει το σταθερό κράτημα.

Ο διακόπτης γκαζιού είναι σε μορφή σκανδάλης στο κάτω μέρος του μπαστουνιού και είναι σχετικά βολικός. Ο on/off διακόπτης είναι στο πάνω μέρος και είναι όπως πρέπει, ούτε πολύ μαλακός ώστε να ενεργοποιείται μόνος του, ούτε πολύ σκληρός.

Αναλογία καυσίμου και αυτονομία

Η αναλογία καυσίμου που δέχεται είναι 1/40, το οποίο είναι κλασσική αναλογία για Κινέζικους κινητήρες. Για να δείτε περισσότερα για τις αναλογίες καυσίμου, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Η αυτονομία καυσίμου είναι αρκετά καλή. Με γεμάτο το τεπόζιτο των 1.2 λίτρων βγάζει πάνω από μία ώρα χρήσης. Με απλά λόγια δεν καίει πάρα πολύ καύσιμο (σημαντικό πρόβλημα ορισμένων Κινέζικων κινητήρων).

Ανάρτηση και παρελκόμενα

Η ανάρτηση που έχιε είναι με διπλό ιμάντα, αλλά είναι σχετικά απλή. Δηλαδή δεν έχει ούτε επενδεδυμένους ιμάντες, ούτε υποστήριξη. Αυτό είναι λογικό, καθώς αυτές οι αναρτήσεις έχουν 40+ ευρώ στην λιανική, οπότε δύσκολα να τους είχε ένα τόσο φθηνό πολυεργαλείο.

Τα παρελκόμενα είναι απλά, αλλά είναι αρκετά. Όπως είπαμε παραπάνω, δίνει 3πλο δίσκο, μεζινέζα κανονική, δοχείο ανάμιξης μισού λίτρου, προστατευτικά γυαλιά, χωνί, λάδι αλυσίδας βιολογικό και μικρή θήκη με εργαλεία.

Ελαττώματα και προβλήματα

Το καπάκι από το κιβώτιο στο μπορντουροψάλιδο. Θα πρέπει να λύνετε τις 7 αλλενόβιδες για να το ανοίγετε και να βάζετε το γρανάζι στη θέση του.

Το μόνο πραγματικό πρόβλημα που έβγαλε είναι ότι πετάει τα γρανάζια από το κιβώτιο στο μπορντουροψάλιδο αν το ζορίσετε. Αν σφίξετε καλά τη κεντρική βίδα (ίσως και με λίγο υγρό τεφλόν) ίσως τα κρατήσει για πιο μεγάλο διάστημα, όμως είναι ένα θεματάκι.

Ελαττώματα έχει αρκετά. Πρώτα από όλα το βάρος που είναι μεγάλο.

Ελάττωμα είναι και ότι το κονταροπρίονο δεν έχει κλίση. Ντάξει, τα 9/10 δεν έχουν, όμως καλό θα ήταν να είχαν όλα αυτή την δυνατότητα, έστω και μικρή.

Μικρό ελάττωμα είναι και ότι το κονταροπρίονο δεν έχει κάποιο μηχανισμό για να τραβάτε κάτω τα κλαδιά. Κάποια κονταροπρίονα έχουν τέτοιο σχήμα ή κάποιο σημείο που μοιάζει με γάντζος για να κατεβάζετε μικρά κλαδιά που δεν πέφτουν μόνα τους όταν τα κόβετε. To μόνο που έχει ένα ένα πλαστικό σε κυκλικό σχήμα, που δεν βολεύει και τόσο (αν και η αλήθεια είναι ότι πολλά δεν έχουν ούτε αυτό). Αυτό είναι κάτι που διορθώνεται αν κάποιος θέλει βάζοντας ένα μικρό σφιγκτήρα για σωλήνες πάνω στο καλάμι και ένα αυτοσχέδιο γάντζο.

Σαν ελάττωμα θα μπορούσε να ειπωθεί και η λίγο ελαστική λαβή. Ίσως κάποιους τους βολεύει, αλλά συνήθως οι λαβές είναι πιο στιβαρές.

Σύνοψη: Πολύ καλή τιμή για αυτά που προσφέρει, αλλά θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερο

Το PARKSIDE PBK 4 A2 είναι ένα αξιόλογο πολυμηχάνημα που έχει 3 διαφορετικά εξαρτήματα. Με τιμή περίπου στα 150 ευρώ είναι μία οικονομική επιλογή για όποιον θέλει ένα τέτοιο πολυμηχάνημα. Φυσικά -ούτε για αστείο- δεν μπορεί να συγκριθεί με τα καλά και επώνυμα πολυμηχανήματα που υπάρχουν στο εμπόριο, όμως αυτά έχουν 500+ ευρώ. Η κατηγορία που ανήκει είναι τα φθηνά Κινέζικα και εκεί υπερτερεί από τα περισσότερα. Η ποιότητα κατασκευής είναι λίγο καλύτερη από τα περισσότερα φθηνά Κινέζικα που θα δείτε στο εμπόριο, ενώ με κάποια που φαίνεται ότι είναι παρόμοιο, υπερτερεί στην τιμή καθώς είναι φθηνότερο 30-50 ευρώ (για πολυμηχάνημα με ίδιο κινητήρα).

Τώρα αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και η καλύτερη επιλογή. Είναι αρκετά βαρύ και ίσως πιο δυνατό από ότι θα έπρεπε. Σαν θαμνοκοπτικό θα σας βολέψει, όμως σαν μπορντουροψάλιδο και κονταροπρίονο δεν βολεύει. Είναι κουραστικό στη χρήση και έχει αρκετή ταλάντωση αν βάλετε και την προέκταση. Βέβαια αυτό δεν είναι θέμα που έχει μόνο το PARKSIDE. Μόνο αν πάτε σε κάποιο με μικρότερο κινητήρα (συνήθως 1 ίππο) θα δείτε διαφορά στο βάρος και στις ταλαντώσεις, αλλά εκεί θα χάσετε την ισχύ που έχει σαν θαμνοκοπτικό.

Επίσης θα πρέπει να πούμε ότι αν πάτε σε τέτοιο πολυμηχάνημα, το PARKSIDE υπερτερεί στην εγγύηση. Σχεδόν όλα τα φθηνά Κινέζικα έχουν ένα χρόνο εγγύηση (που σε κάποια δεν ισχύει ούτε αυτός ο χρόνος, καθώς δεν υπάρχει σέρβις και δεν ασχολούνται), όταν το PARKSIDE PBK 4 A2 έχει 3 χρόνια, που μπορεί να μην καλύπτει όλα τα μέρη και κακή χρήση, όμως για κινητήρα είστε καλυμμένοι.

Δηλαδή με απλά λόγια, για κάποιον που θέλει κάτι τέτοιο είναι καλή επιλογή. Όμως θα πρέπει να συνυπολογίσετε όλα τα αρνητικά στοιχεία, ειδικά το βάρος, πριν το αγοράσετε. Αν το βάρος είναι σημαντικό και βασική χρήση θα είναι σαν μπορντουροψάλιδο ή κονταροπρίονο, τότε καλό θα ήταν να μην το επιλέξετε γιατί θα απογοητευτείτε αρκετά.

Θετικά

  • Καλή τιμή
  • Ισχυρός κινητήρας
  • Αρκετά παρελκόμενα
  • Αλυσίδα και λάμα Oregon για το κονταοπρίονο
  • Λίγο πιο ποιοτικό από τον ανταγωνισμό
  • Σχετικά καλή αυτονομία
  • 3 χρόνια εγγύηση

Αρνητικά

  • Αρκετά βαρύ
  • Έχει ταλάντωση όταν βάζετε την προέκταση
  • Το κονταροπρίονο δεν έχει κλίση
  • Το μπορντουροψάλιψο δεν είναι τόσο καλό

Μερικά χρήσιμα που πρέπει να γνωρίζετε

Τι βενζίνη παίρνει

Ο κινητήρας που έχει είναι δίχρονος. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται λίπανση μέσω του καυσίμου. Η συνιστώμενη αναλογία λαδιού-καυσίμου είναι 1:40 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Το συνιστώμενο καύσιμο είναι αμόλυβδη 95αρα και 98αρα. Αν και αυτό δεν απευθύνεται τόσο στο Ελληνικό κοινό, δεν πρέπει να βάλετε βενζίνη αιθάνολης.

Ποια είναι τα στοιχεία επικοινωνίας του σέρβις για το PBK 4 A2

Σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρήσης είναι
– Σέρβις Ελλάδα
Τηλ.: 801 5000 019 (0,03 EUR/Min.)
E-Mail: kompernass@lidl.gr
-Σέρβις Κύπρος
Τηλ .: 8009 4409
E-Mail: kompernass@lidl.com.cy

Είναι συμβατό με εξαρτήματα από άλλα πολυμηχανήματα του εμπορίου

Ναι, φαίνεται ότι ταιριάζει με κάποια Κινέζικα

Μπορώ να βρω ανταλλακτικά εκτός από το επίσημο σέρβις

Δυστυχώς για τα περισσότερα από αυτά τα Κινέζικα εργαλεία δεν υπάρχουν όλα τα ανταλλακτικά ούτε στο σέρβις. Συνήθως έχουν ότι αναμένεται να χαλάσει με φυσιολογική χρήση. Με μία γρήγορη αναζήτηση ίσως βρείτε κάποια από τα εξαρτήματα και εκτός σέρβις (πχ φαίνεται η χειρόμιζα να υπάρχει σε διάφορα ξένα e-shop).

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΜετατροπή βενζινοκίνητου θαμνοκοπτικού σε μπαταρίας

Επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός (αν και απαιτείται email, δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε το πραγματικό σας email για να δημοσιευθεί το σχόλιο).
Όλα τα ανώνυμα σχόλια απαιτούν επαλήθεση πριν την δημοσίευση.
Υβριστικά ή spam σχόλια δεν δημοσιεύονται!

Εγγραφείτε
Ειδοποίηση από
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια