Αλλαγή χειρόμιζας σε χορτοκοπτικό KRAFT

5

Αν έχετε αγοράσει κάποιο από τα μεγάλα χορτοκοπτικά της KRAFT θα γνωρίζετε ότι ένα από τα πιο “ευαίσθητα” μέρη είναι η χειρόμιζα που έχουν για να γίνεται η εκκίνηση του κινητήρα. 

Εκτός του ότι είναι λίγο υποδεέστερη σε ποιότητα από τις καλές χειρόμιζες που έχουν τα ακριβά χορτοκοπτικά, η πολύ μεγάλη συμπίεση που έχουν οι Κινέζικοι κινητήρες των Kraft κάνουν ακόμα πιο εύκολη τη ζημιά. 

To μοντέλο που γίνεται η επισκευή είναι το μεγαλύτερο μοντέλο (62cc) με το διαιρούμενο άξονα, αλλά η διαδικασία είναι πάνω κάτω ίδια για σχεδόν όλα τα μοντέλα. 

χειρόμιζα από χορτοκοπτικό kraftΤο καλό είναι ότι η αλλαγή είναι πολύ εύκολη ενώ και το ανταλλακτικό (συνήθως ιμιτασιόν) είναι πολύ οικονομικό (10-15 ευρώ από Ελλάδα, ακόμα και κάτω από 5 ευρώ από Κίνα). Το μόνο θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν τα επιμέρους εξαρτήματα, οπότε ότι ζημιά πάθει εκτός από κόψιμο σκοινιού (πχ αν φάει το γρανάζι της τροχαλίας), θα πρέπει να αλλάξετε όλη τη χειρόμιζα. 

βίδες σε χειρόμιζα
Η 2η βίδα συγκρατεί και το καπάκι, οπότε αν θέλετε να ξεβιδώσετε το πλαστικό καπάκι, θα πρέπει να ξεβιδώσετε αυτή τη βίδα πρώτα.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεβιδώσετε τις 4 αλλενόβιδες που κρατάνε τη χειρόμιζα και να τραβήξετε την χειρόμιζα προς τα έξω και θα βγει πολύ εύκολα. Η χειρόμιζα θα έχει και μία μεταλλική φλάτζα, την οποία καλό θα ήταν να μην χάσετε ή στραβώσετε καθώς δεν θα την βρείτε και τόσο εύκολα στο εμπόριο. 

Τώρα κανονικά δεν χρειάζεται να βγάλετε το καπάκι για να βγάλετε την χειρόμιζα, αλλά αν σας βολεύει καλύτερα μπορείτε να το βγάλετε (έχει 2-3 αλλενόβιδες περιμετρικά και μία από τις 4 που κρατάνε τη χειρόμιζα).

ιμιτασιόν χειρόμιζα
Αριστερά αυτή που φόραγε εξαρχής, δεξιά η νέα. Παρότι δείχνουν ακριβώς ίδιες, δεν είναι.

Για να βάλετε την νέα, ακολουθείτε την ακριβώς αντίθετη διαδικασία. Τα μόνα σημεία που θέλουν προσοχή είναι να μην ξεχάσετε να βιδώσετε το μεταλλικό μέρος που ακουμπάει στο τεπόζιτο και το συγκρατεί για να μην κουνιέται καθώς και το ότι αν δεν κουμπώνει καλά θα πρέπει να γυρίσετε λίγο το σκοινί για να γυρίσει το γρανάζι στο εσωτερικό, ώστε να μπορεί να κουμπώσει στον κινητήρα.

Συμβουλή
Καλό θα ήταν να φυλάξετε την χαλασμένη χειρομίζα για ανταλλακτικά σε κάποια νέα βλάβη, καθώς όπως είπαμε δεν μπορείτε να βρείτε στο εμπόριο τα επιμέρους μέρη της χειρόμιζας.
Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΠροσθήκη RAM σε laptop LENOVO G50-45 80e3
Επόμενο άρθροΑλλαγή σαμπρέλας σε ρόδα καροτσιού/αγροτικού μηχανήματος
Εγγραφείτε
Ειδοποίηση από
guest

Επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός. Παρότι απαιτείται email, δεν χρειάζεται να είναι το πραγματικό σας email. Δεν επιτρέπονται υβριστικά, προσβλητικά ή spam σχόλια

Η φόρμα σχολιασμού συλλέγει το όνομα, το email και το περιεχόμενου του σχολίου για να μπορούμε να ελέγχουμε τα σχόλια που γίνονται στην ιστοσελίδα. Παρακαλούμε διαβάστε και αποδεχτείτε τους όρους χρήσεις και την πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας για να σχολιάσετε
5 Σχόλια
νεότερο
παλαιότερο πιο δημοφιλές
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια