
Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα 3 διαφορετικά μοντέλα που έχει βγάλει η Parkside στα 3.6 Volt. Τα άλλα 2 είναι πιο εξελιγμένα, καθώς το ένα έχει λαβή 2 θέσεων (περιστρεφόμενη) ενώ το άλλο έχει δυνατότητα για πολλά bits. Το βασικό του προτέρημα είναι η χαμηλή τιμή, καθώς την στιγμή της αγοράς κόστιζε πολύ πιο λίγο από όλα τα υπόλοιπα επαναφορτιζόμενα κατσαβίδια του εμπορίου.
Το άρθρο αυτό δεν αποτελεί διαφήμιση ή προώθηση προϊόντος. Το προϊόν αγοράστηκε κανονικά από κατάστημα πώλησης. Η ιστοσελίδα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την εταιρία κατασκευής ή πώλησης του προϊόντος.
Χαρακτηριστικά εργαλείου | |
---|---|
Ονομαστική τάση | 3.6V |
Τεχνολογία μπαταρίας | Λιθίου |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 1350mAh |
Ονομαστικός αριθμός στροφών ρελαντί | 200 σ.α.λ. |
Ροπή στρέψης | μεγ. 4 Νm |
Υποδοχή εργαλείου | 6.35 mm (1/4″) |
Απόδοση φορτιστή | 400mA |
- 3 χρόνια εγγύηση
- Μπαταρία Ιόντων Λιθίου με διάρκεια φόρτισης πλήρους μόνο 3 ώρες
- Βαλιτσάκι μεταφοράς με αρκετά bits, σχετικά καλής ποιότητας, παρεχόμενα στη συσκευασία
- Μίση τιμή από τα αντίστοιχα του εμπορίου
- Ενσωματωμένο φωτάκι Led για φωτισμό της περιοχής που κάνουμε την εργασία
- Πολύ ελαφρύ και χωράει μέσα στην τσέπη ενός τζιν
- Δε έχει βαθμίδες ροπής
- Δε έχει περιστρεφόμενη λαβή ώστε να μπορεί να μετατρέπεται σε ίσιο, όπως κάποια αλλά του εμπορίου
Συνοψίζοντας
To Parkside X3.6 A1 είναι ένα αρκετά καλό εργαλείο. Σχεδόν μετά από 5 χρόνια λειτουργίας και δουλεύει μια χαρά ακόμα. Το βασικό του μειονέκτημα είναι η μη ύπαρξη βαθμίδων ροπής και η όχι τόσο μεγάλη του ροπή. Σε νεότερες εκδόσεις βέβαια υπάρχουν βαθμίδες. Ενώ σε 2 παρόμοιες εκδόσεις υπάρχει η δυνατότητα επιλογή θέσης λαβής. Η μπαταρία λιθίου είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα καθώς οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε είναι έτοιμο προς χρήση. Ίσως να ήταν λίγο καλύτερα με λίγο περισσότερα αμπερώρια, αλλά και έτσι κρατάει αρκετά.
Νεότερες εκδόσεις
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι από τα πρώτα μοντέλα με μπαταρία ιόντων λιθίου. Τα επόμενα χρόνια βγήκε σε αρκετές νέες εκδόσεις. Η πρώτη ήταν το PARKSIDE PAS 3.6 A1 που είναι σχεδόν πανομοιότυπο σε εμφάνιση και χαρακτηριστικά. Στην συνέχεια κυκλοφόρησε η έκδοση PARKSIDE PASS 3.6 (που είναι η έκδοση με τις θέσεις στην λαβή) και το PARKSIDE PAWS 3.6 με τον γεμιστήρα με τα bits (στην συνέχεια αυτή η έκδοση μετατράπηκε στο Rapidfire)
Έχω ένα τέτοιο και το χρησιμοποιώ σπάνια. Μόλις το είχα πάρει το έστειλα στο σέρβις γιατί δεν δούλευε (στον αέρα): έκανε να γυρίσει, αλλά δεν γύριζε, ενώ τα φωτάκια άναβαν. Μου το επισκεύασαν δωρεάν και έκτοτε το έπιανα κάπου κάπου. Τώρα κάνει ακριβώς το ίδιο. Το φορτίζω, ανάβει η λυχνία πράσινη ότι τελείωσε η φόρτιση, τα λαμπάκια ανάβουν ζωηρά, αλλά κάνει να γυρίσει και δεν γυρίζει ― σαν να μην έχει μπαταρία. Επειδή είναι λιθίου 18650 και έχω τέτοιες, λες να φταίει αυτή; Αν μπορείς να με βοηθήσεις, θα το εκτιμούσα πολύ! Χρίστος
Το πιο πιθανό είναι αυτό που λέτε, δηλαδή η μπαταρία 18650 να χάλασε ή να έχει πέσει σε λήθαργο, αλλά δεν αποκλείεται να είναι και κάτι άλλο, όπως να μην κάνει καλή επαφή κάποιο καλώδιο από αυτά που πάει στο μοτέρ ή να σας έχουν κουνηθεί και τα γρανάζια. Τα μπροστινά LED σίγουρα δουλεύουν με πιο χαμηλή τάση από ότι το μοτέρ, οπότε ακόμα και αν είναι άδεια η μπαταρία, φωτίζουν. Βέβαια τα πίσω LED που δείχνουν την φόρτιση, νομίζω ότι θα έπρεπε να συμπεριφέρονται αναλόγως. Δηλαδή να σας έδειχνε πράσινο όταν την φορτίζατε πλήρως και μετά με τη πρώτη… Διαβάστε περισσότερα »
Χίλια ευχαριστώ για το ευγενικό handholding! Έχω και μπαταρίες και πολύμετρο και απ’ όλα. Μόλις βρω και τον χρόνο, θα το καταπιαστώ. Θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Ευχαριστώ και πάλι!
– Μέτρησα τη μπαταρία: 4.16 V
– Ξεκούμπωσα το διαφορικό. Το γρασάρισα και το ξανακούμπωσα.
– Το μοτέρ δεν γυρίζει ούτε στον αέρα (χωρίς το διαφορικό). Κάνει προσπάθεια, γυρίζει λίγο, αλλά αμέσως το λαμπάκι ανάβει κόκκινο και σταματάει. Η μπαταρία πέφτει στιγμιαία στα 3.88 V και επιστρέφει στα 4.16 V μόλις ανάψει το κόκκινο.
Τι λέτε; Πλακέτα;
Για να μην κάθεστε να μετράτε όλη τη πλακέτα και το διακόπτη, το πιο εύκολο είναι να παρακάμψετε για λίγο, την πλακέτα και το διακόπτη με 2 κροκοδειλάκια και να συνδέσετε απευθείας τη μπαταρία του με το μοτέρ (με προσοχή φυσικά στην πολικότητα, κόκκινο θετικό, μαύρο αρνητικό). Αν είναι πλακέτα ή διακόπτης ή κάποιο καλώδιο, θα πρέπει να δουλεύει κανονικά έτσι. -Αν δουλεύει έτσι, τότε το πρόβλημα είναι κάπου στη διαδρομή και θα πρέπει να ελέγξετε την πλακέτα, τον διακόπτη ή τα καλώδια στις κολλήσεις. Ίσως κάποιο έχει φθαρεί ή έχει μισό-κοπεί από κάποια κόλληση και δεν μπορεί να δώσει… Διαβάστε περισσότερα »