Review – Αεροσυμπιεστής Parkside PKO 270 A1

39
Parkside PKO 270 A1
 

O αεροσυμπιεστής Parkside PKO 270 A1 είναι ένας μικρός ερασιτεχνικός αεροσυμπιεστής (κομπρεσέρ αέρος), ο οποίος προσφέρεται στη αγορά εδώ και μερικά χρόνια. Η τιμή του είναι συνήθως γύρω στα 99 ευρώ και μπορείτε να τον βρείτε αποκλειστικά στα καταστήματα Lidl.

Επισήμανση
Το συγκεκριμένο μοντέλο (PKO 270 A1) δεν κυκλοφορεί πλέον. Έχει αντικατασταθεί από νεότερα μοντέλα τα οποία έχουν κάποιες διαφορές με το συγκεκριμένο που αναφέρεται στο άρθρο. Το τελευταίο είναι το PKO 270 B2.
 
Ας τον δούμε αναλυτικά

Χαρακτηριστικά Parkside PKO 270 A1 (σύμφωνα με τον κατασκευαστή)

  • Συμπαγής, ισχυρός και ευκίνητος – ιδανικός για το οικιακό εργαστήρι
  • Για κάθε χρήση – π.χ. για καρφωτικά, πιστόλια ψεκασμού χρώματος, πιστόλια εκφύσησης ή τρόμπες ελαστικών αυτοκινήτων
  • Ασφαλής λειτουργία χάρη στη βαλβίδα υπερπίεσης
  • Συμπιεστής 1 κυλίνδρου περιορισμένης δόνησης και περιορισμένου θορύβου
  • Εύκολος στη συντήρηση χάρη στο φίλτρο αναρρόφησης που καθαρίζεται εύκολα
  • Παραθυράκι ελέγχου στάθμης λαδιού και βαλβίδα εκκένωσης για εύκολη αλλαγή λαδιών
  • 2 συνδέσεις με ταχυσύνδεσμο για μη ελεγχόμενη πίεση αεροφυλακίου και ελεγχόμενη έξοδο συμπιεσμένου αέρα
  • 1 μανόμετρο πίεσης αεροφυλακίου και 1 μανόμετρο συμπιεσμένου αέρα με ενδείξεις σε Bar και PSI
  • Με πρακτική στρόφιγγα εκκένωσης και μειωτήρα πίεσης για έξοδο συμπιεσμένου αέρα χωρίς κλίμακα από 0-8 bar
  • Μεγάλη ρεζέρβα συμπιεσμένου αέρα χάρη στο αεροφυλάκιο 24 λίτρων
    Στιβαρή λαβή και 2 ρόδες εύκολης κύλισης για εύκολη μεταφορά
  • Με διακόπτη ON / OFF και περ. 3 m ηλεκτρικό καλώδιο
  • Συμπεριλ. 10 m λάστιχο πίεσης
  • Ισχύς: 1,8 kW
  • Απόδοση αναρρόφησης: 270 L / min
  • Βάρος: περ. 26,5 kg (χωρίς εξαρτήματα)
Βιβλίο Οδηγιών Εδώ

Εντυπώσεις από Parkside PKO 270 A1

Το κομπρεσέρ αυτό από την Parkside προσφέρεται εδώ και μερικά χρόνια. Είναι κατασκευής Einhell και έκανε περίπου 99 ευρώ/
 
Η τιμή -για τη κατηγορία του- ήταν αρκετά καλή. Ίδιου τύπου και απόδοσης κάνουν από 150 και πάνω.
Όπως έχουμε πει για τα πιο πολλά Parkside, πρέπει να ξέρεις τι αγοράζεις πάντα. Τα parkside κατά τη εμπειρία μας είναι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ εργαλεία, που μηχανικά χαλάνε δύσκολα σε ερασιτεχνική χρήση, αλλά ίσως χαλάνε τα παρελκόμενα τους. 
 
Το κομπρεσέρ της Parkside δεν είναι εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα. Μηχανικά θα σας κρατήσει για αρκετά χρόνια,  αν κάνετε σωστή χρήση και συντήρηση. Μερικά παρελκόμενα του όμως ίσως έχουν πρόβλημα μετά από κάποιο καιρό. Όλα χρίζουν επιδιόρθωσης και δεν είναι κάτι που θα το καταστήσει άχρηστο. Απλώς θα πρέπει να το περιμένετε.
 
Τώρα όσο αναφορά τη απόδοση θα μείνετε σχετικά ευχαριστημένοι. Έχει αρκετή δύναμη και αρκετή πίεση και μπορεί να δουλεύει αρκετές ώρες συνεχόμενα, αν και η μπουκάλα είναι λίγο μικρή. Αν το θέλετε για χοντροδουλειές θα αδειάζει συνέχεια και κάθε λίγο θα πρέπει να σταματάτε. Αυτό τις περισσότερες φορές είναι απλώς εκνευριστικό, αλλά κάποιες φορές μπορεί να σας καταστρέψει την εργασία (πχ βάψιμο).
 
Είναι σχετικά ελαφρύ και μπορεί να μετακινηθεί άνετα και μέσα σε ένα αμάξι. Ο σωλήνας των 10 μέτρων βοηθάει αρκετά αλλά μπορείτε να αγοράσετε και ένα καρούλι με σωλήνα 20-30 μέτρων (το έχει συνήθως και σαν προσφορά το Lidl) το οποίο θα σας δώσει πολύ μεγαλύτερη ευχέρεια.
Όταν το έχει σαν προσφορά, έχει συνήθως και αρκετά παρελκόμενα σε ξεχωριστά πακέτα.
Μερικά από αυτά είναι
Όλα είναι αρκετά οικονομικά και από την εμπειρία μας αρκετά αξιόπιστα (για ερασιτεχνική χρήση πάντα). Ποια από αυτά όμως κάνουν για αυτό τον αεροσυμπιεστή; Θεωρητικά όλα κάνουν, αφού αυτός ο αεροσυμπιεστής μπορεί να δώσει την απαραίτητη πίεση ώστε να τα δουλέψει. Πρακτικά όμως, η 24L μπουκάλα σας περιορίζει αρκετά. Ας δούμε ποια δουλεύουν καλά και ποια όχι

Εξαρτήματα που μπορείτε να δουλέψετε άνετα με ένα αεροσυμπιεστή 24L

  • Καρφωτικό
  • Εξάρτημα ελαστικών (για μικρά και μεσαία ελαστικά)
  • Πιστόλι βαφής για μικρές εφαρμογές
  • Αεροκαστάνια
  • Φυσητήρας (για μικρές εφαρμογές)

Εξαρτήματα που απαιτούν αεροσυμπιεστή με μεγαλύτερο αεροφυλάκιο (>50L)

  • Αερότριβεία
  • Αεροσέγες
  • Πιστόλι βαφής για μεγάλες επιφάνειες
  • Αμμοβολή
  • Εξάρτημα για πλυστικό
  • Αερόκλειδο

 

Η ιστοσελίδα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα προϊόντα Parkside ή την εταιρία LIDL. To άρθρο δεν αποτελεί διαφήμιση ή προώθηση προϊόντος. 

Συντήρηση


Όλα τα εργαλεία για να αποδώσουν τα μέγιστα και να κρατήσουν για πάντα θέλουν σωστή συντήρηση. Ο αεροσυμπίεστης της Parkside δεν αποτελεί εξαίρεση. Με την κατάλληλη συντήρηση όταν πρέπει, θα μπορέσετε να τον έχετε για χρόνια  (ο γραφών τον χρησιμοποιεί για πάνω από 6 χρόνια χωρίς πρόβλημα).
Η συντήρηση που χρειάζεται είναι σχετικά απλή και μπορεί να την κάνει και ένας αρχάριος/α.
Ουσιαστικά είναι τρεις διαφορετικές εργασίες που θα πρέπει να κάνετε. Μία σχεδόν μετά από κάθε χρήση, μία κάθε μερικούς μήνες και η τελευταία κάθε 1-2 χρόνια αναλόγως τη χρήση.

1. Εκκένωση μπουκάλας από το συμπύκνωμα νερού


Η μπουκάλα με κάθε χρήση συγκεντρώνει την υγρασία που έχει ο αέρας μέσα στη μπουκάλα. Αναλόγως με την περιοχή που βρίσκεστε και την υγρασία που έχει η περιοχή σας το συμπύκνωμα αυτό μπορεί να είναι αρκετό. 
Καλό είναι να κάνετε εκκένωση μετά από κάθε χρήση
Πατήστε για να δείτε την διαδικασία
Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή. Στο κάτω μέρος η μπουκάλα έχει μια βαλβίδα. Αφού πρώτα έχετε αδειάσει τη μπουκάλα από την όποια πίεση έχει, ξεβιδώνετε με το χέρι αυτή την βαλβίδα. Καλό είναι να έχετε ένα δοχείο από κάτω να μαζεύει τα κατάλοιπα. Είναι πιθανό να είναι ελαιώδες το συμπύκνωμα, οπότε καλό είναι να το εναποθέσετε στα κατάλληλα σημεία.
Όταν τελειώσει το συμπύκνωμα βιδώνετε καλά πάλι τη βαλβίδα και είναι έτοιμο προς χρήση.
 

2. Καθαρισμός φίλτρου αέρα


Ο αεροσυμπιεστής της Parkside έχει ένα απλό φίλτρο αέρα. Με τη χρήση, γεμίζει σκόνη και δεν μπορεί να εφοδιαστεί με τον απαραίτητο αέρα το μηχάνημα. Έτσι πρέπει να καθαριστεί.
Αυτό είναι κάτι που λογικά θα το κάνετε ανά κάποιους μήνες αν και καλό είναι να ελέγχετε συχνά.
 
Πατήστε για να δείτε την διαδικασία
Το φίλτρο βρίσκεται στο πλάι, μέσα σε ένα πορτοκαλί κυκλικό πλαστικό κάλυμμα. Για να το ανοίξετε θα πρέπει να ξεβιδώσετε την βίδα-πεταλούδα που έχει. 
Αφού την ξεβιδώσετε το βγάζετε και το ανοίγετε. Μέσα βρίσκεται το φίλτρο (λογικά θα είναι κίτρινου χρώματος). 
Τώρα θα πρέπει να το φυσήξετε. Υπάρχουν στη αγορά κάποια ειδικά σπρέι πεπιεσμένου αέρα που θα σας βοηθήσουν.
 
Εναλλακτικά μπορείτε να το καθαρίσετε με τον ίδιο τον αεροσυμπιεστή. Βέβαια χρειάζεται λίγο προσοχή. Δεν θα πρέπει να θέσετε σε λειτουργία τον αεροσυμπιεστή όσο το φίλτρο δεν είναι στη θέση του. 
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να γεμίσετε τον αεροσυμπιεστή όσο το φίλτρο είναι στη θέση του. Έπειτα να κλείσετε τον αεροσυμπιεστή, να βγάλετε το φίλτρο, να καλύψετε πρόχειρα το στόμιο εισόδου του αέρα στο φίλτρο και με τον αέρα που έχει στη μπουκάλα ο αεροσυμπιεστής να καθαρίσετε το φίλτρο. Προσοχή όπως είπαμε θα πρέπει να είναι κλειστός ο αεροσυμπιεστής για να μη τεθεί σε λειτουργία όταν θα πέσει η πίεση στη μπουκάλα

3. Αλλαγή λαδιών κινητήρα


Ο αεροσυμπιεστής της Parkside είναι λαδιού. Για να έχει τη βέλτιστη λειτουργία και να κρατήσει για πολλά χρόνια πρέπει το λάδι να αλλάζεται όταν πρέπει.
Η Parkside συστήνει χρήση 15W-40 λαδιού με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μετά από 100ώρες λειτουργίας και τις επόμενες κάθε 500 ώρες.
Αν και είναι λίγο δύσκολο να υπολογίσετε τις ώρες ακριβώς, καλό είναι ειδικά στην πρώτη αλλαγή να την κάνετε στο σωστό χρόνο. 
Το λάδι θα το βρείτε σε καταστήματα λιπαντικών ή ανταλλακτικών αυτοκινήτου. Χρειάζεται περίπου 250 ml. Συνήθως η μικρότερη συσκευασία που μπορείτε να βρείτε είναι 1 λίτρο και κοστίζει από 5 έως 10 ευρώ αναλόγως με την εταιρία.
Πατήστε για να δείτε την διαδικασία
Καταρχάς θα πρέπει να έχετε ένα δοχείο αποστράγγισης και ένα μικρό χωνί. Μην αφήσετε τα λάδια να πέσουν στο περιβάλλον. Είναι ιδιαίτερα επιβλαβή για το περιβάλλον και τα κατάλοιπα τους θα μείνουν στο χώμα για πάρα πολλά χρόνια.
Αφού έχετε τοποθετήσει το δοχείο αποστράγγισης κάτω από την τάπα του κινητήρα, ξεβιδώνετε την τάπα. Χρειάζεται 15αρι κλειδί για να ξεβιδώσει.
Όταν την ξεβιδώσετε θα αρχίσει να πέφτει το παλιό λάδι. 
Tip
Για να έχει καλύτερη ροή το λάδι, καλό είναι ο κινητήρας να είναι ζεστός και να έχετε ανοίξει το καπάκι εισόδου του λαδιού.

 

 Αφού έχει στραγγίσει όλο το παλιό λάδι, βιδώνετε προσεκτικά πάλι την τάπα, δίνοντας λίγο προσοχή στη τσιμούχα που έχει.
Τώρα τοποθετώντας το χωνί στη πάνω είσοδο, ρίχνετε προσεκτικά το καινούργιο λάδι στο κινητήρα έχοντας το μάτι σας πάνω στον δείκτη λαδιού που έχει. Θα πρέπει το λάδι να είναι φτάσει το μέσο του πλαστικού δείκτη.
Όταν θα είναι στο κατάλληλο επίπεδο, κλείνετε το καπάκι και είναι έτοιμο προς λειτουργία πάλι.
 

Σύγκριση με τον 50αρη αεροσυμπιεστή PKO 500

Στις 21/02/2019 η LIDL φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον 50αρη αεροσυμπιεστή, τον PARKSIDE PKO 500 A2. Από ότι φαίνεται έχει περίπου ίδιο μοτέρ με αυτό στον 25αρη. Δείτε αναλυτικά τη σύγκριση των προδιαγραφών ανάμεσα στον PKO 500 A2 και τον PKO 270 A4 (τον τελευταίο 24αρη που έφερε τον Σεπτέμβρη του 19)  

  PKO 270 A4 PKO 500 A2
Ισχύς κινητήρα (Watt) 1800 1800
Αριθμός στροφών συμπιεστή 2850 2850
Όγκος δοχείου (λίτρα) 24  50 
Μέγιστη πίεση λειτουργίας (bar) 10 10
Ισχύς αναρρόφησης (λίτρα ανά λεπτό) 260 260
Βάρος συσκευής (κιλά) 27  34
Στάθμη ηχητικής πίεσης (dB) 74.9 74.3 
Στάθμη ηχητικής ισχύος (dB) 94.9  94.3
Κατασκευαστής/Εισαγωγέας Scheppach Scheppach

Σύνοψη


Θετικά

  • Οικονομικό
  • Δυνατό μοτέρ
  • Καλή απόδοση τιμής / ποιότητας
  • Καλά μηχανικά μέρη
  • Σχετικά εύκολη μεταφορά

Αρνητικά

  • Τα παρελκόμενα και εξαρτήματα μπορεί να χαλάσουν
  • Η μπουκάλα των 24L είναι σχετικά μικρή και δεν είναι ικανή να λειτουργεί με μηχανήματα που θέλουν μεγάλη ποσότητα αέρα
  • Δεν προτείνεται για επαγγελματική ή πολύ βαριά χρήση
 

Επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός (αν και απαιτείται email, δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε το πραγματικό σας email για να δημοσιευθεί το σχόλιο).
Όλα τα ανώνυμα σχόλια απαιτούν επαλήθεση πριν την δημοσίευση.
Υβριστικά ή spam σχόλια δεν δημοσιεύονται!

Εγγραφείτε
Ειδοποίηση από
guest
39 Comments
νεότερο
παλαιότερο πιο δημοφιλές
Inline Feedbacks
View all comments
ΙΩΑΝΝΗΣ

Καλησπέρα επενέρχομαι πάλι άλλαξα την βαλβιδα αντεπιστροφής αλλά τίποτα πάλι, δεν γεμίζει με αέρα ξεβίδωσα την γωνία που είναι στην κεφαλή και συνδέεται με σωλήνα στην βαλβίδα αντεπιστροφής και παρατήρησα μέσα στην γωνία μία βίδα που δεν μπόρεσα ούτε να βιδώσω ούτε να ξεβιδώσω. Αλλαξα την γωνία με άλλη από το εμπόριο, κανείς δεν ήξερε τι ήταν η βίδα μέσα στην γωνία….. το κομπρεσσερ παράγει αέρα, το μανόμετρο δείχνει 1-2 bar, ως εκεί , ο αέρας λιγοστός μέσα στο θάλαμο, που πάει ο αέρας δεν μπορώ να καταλάβω, με έχει τρελάνει….. σημειωτέον βγάζοντας την βίδα με την τάπα στη βαλβίδα… Διαβάστε περισσότερα »

admin

Μία ερώτηση, η πίεση παραμένει στο καζάνι; Δηλαδή όταν πιάνει τα 2 bar που λέτε, αν δεν το ανοίξετε την κρατάει την πίεση ή την χάνει; Ακούτε κάπου διαρροή όταν πιάνει τα 2 bar; Δηλαδή με απλά λόγια δεν μπορεί να πιάσει την απαραίτητη πίεση λόγω συνεχόμενης διαρροής πριν ή μετα τα 2bar ή απλώς δεν μπορεί να πάει πάνω από 1-2 bar χωρίς να φαίνεται ότι υπάρχει διαρροή; Αν είναι το 2ο , τότε μάλλον είναι θέμα κεφαλής. Θέλει επισκευή με αλλαγή σε φλάτζες/βαλβίδα (δεν είναι δύσκολο, αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι μπορείτε να βρείτε ανταλλακτικά). Αν… Διαβάστε περισσότερα »

ΙΩΑΝΝΗΣ

καλησπέρα
έβγαλα το φίλτρο.έβγαλα και την πάνω γωνία που συνδέεται ο σωλήνας για να δω αν παράγει αέρα η κεφαλή, ο αέρας βγαίνει με μεγάλη πίεση….
διαρροή πουθενά, δεν μπορεί να γεμίσει ο θάλαμος, το μανόμετρο φτάνει 1-2 bar , ως εκεί,αυτή είναι όλη και όλη η πίεση…
έχω αλλάξει βαλβίδα αντεπιστροφής, επάνω γωνία κεφαλής γιατί η δικιά του είχε μία βίδα στην έξοδό της που δεν άφηνε τον αέρα να περάσει και δεν μπορούσα να βιδώσω-ξεβιδώσω.Οσοι την είδαν δεν γνώριζαν τι είναι…
Συγνώμη που γίνομαι κουραστικός….

admin

Δεν γίνεστε κουραστικός, απλώς η εξ αποστάσεως διάγνωση είναι λίγο δύσκολη. Αν δεν υπάρχει κάπου διαρροή (κοιτάξτε και την βίδα αποστράγγισης, μήπως δεν είναι καλά κλεισμένη ή μήπως έχει τρυπήσει το καζάνι σε εκείνο το σημείο) και δεν μπορεί να γεμίζει το καζάνι με πάνω από 1-2 bar, συνήθως το πρόβλημα είναι στην κεφαλή της αντλίας (θα πρέπει να την λύσετε). Λογικά δεν σφραγίζει καλά σε εκείνο το σημείο και δεν μπορεί να συμπιέσει τον αέρα. Στην παρακάτω φώτο είναι το σχεδιάγραμμα με τα μέρη που έχει ο PKO 270. Αν έχω δίκιο κάποιο από τα 41, 43 και 44… Διαβάστε περισσότερα »

ΙΩΑΝΝΗΣ

Καλησπέρα
το κομπρεσέρ δουλεύει κανονικά αλλά δεν γεμίζει με αέρα…..
παρατήρησα ότι έχει ρωγμή στο σημείο της φωτογραφίας που επισυνάπτω…
φταίει αυτό? υπάρχει σαν ανταλλακτικό?
ευχαριστώ

admin

Ναι δεν ξέρω αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό στο επίσημο σέρβισ της PARKSIDE, αλλά μπορείτε να το βρείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα με ανταλλακτικά για εργαλεία και αεροσυμπιεστές της περιοχής σας. Βαλβίδα αντεπιστροφής λέγεται και ταιριάζει σε αρκετά μοντέλα (δηλαδή δεν είναι ανταλλακτικό μόνο για το συγκεκριμένο PARKSIDE). Απλώς διαφέρει στο μέγεθος του σπειρώματος στις εξόδους, γιαυτό θέλετε είτε να ξέρετε τις διαστάσεις ή πολύ απλά να το πάρετε μαζί σας και να πάτε στο κατάστημα με τα ανταλλακτικά. Η τιμή του σε αυτή τη διάσταση είναι 5-10 ευρώ.

Κωστας

Καλησπέρα.Εχω κ εγώ αυτό το κομπρεσέρ αέρα κ σήμερα που το έβαλα να δουλέψει άκουσα ένα ξεχωριστό θόρυβο από ότι άκουγα…κ βλεπω στο μανόμετρο φτάνει μέχρι 2bar πίεση κ δουλεύει συνέχεια…ενώ γεμιιζεβαρκετα γρήγορα… ξέρεις κάνεις τι μπορεί να φταίει…έχει δουλέψει ανάθεμα σύνολο 20 ώρες…έχει περάσει η εγγύηση.Ευχαριστω

admin

Λογικά κάπου υπάρχει διαρροή ή έχει πρόβλημα η κεφαλή. Προσπαθήστε να ακούσετε προσεκτικά από που χάνει την πίεση. Τα πιο πιθανά σημεία είναι το λάστιχο (καλό θα ήταν να το βγάλετε), στην βαλβίδα, στον πιεσοστάτη και στην βίδα αποστράγγισης στο κάτω μέρος. Αν είναι η κεφαλή θα πρέπει να την λύσετε για να δείτε ποιο ειναι το θέμα εκεί (μπορεί να είναι απλώς κάποια φλάντζα).

Κωστας

Καλησπερα κ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.ςιδα ότι βγαίνει αέρας από την τάπα του λαδιού από μια (φαντάζομαι βαλβίδα) που είναι στον πιεσιστατη στο πίσω μέρος…δεν ξέρω αν πρέπει να βγάζει αέρα από εκεί κ στο μπροστινό μέρος όχι εκεί που συνδέεται το λάστιχο αλλά στην μπροστινή σύνδεση…εγώ το έχω συνδεδεμένο στην πλαινη

Costas

Καλησπέρα.
Ο συγκεκριμένος αεροσυμπιεστής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για απορρόφηση αέρα σαν αντλία κενού?

admin

Καλησπέρα.

Καταρχάς ο συγκεκριμένος είναι αρκετά παλιό μοντέλο και δεν τον φέρνουν πια τα LIDL. Έχει αντικατασταθεί από νεότερες εκδόσεις. Τώρα για αντλία κενού ούτε αυτό το μοντέλο ούτε τα νεότερα έχουν ενσωματωμένη λειτουργία για αυτό το σκοπό. Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει στο εμπόριο ερασιτεχνικός αεροσυμπιεστής με αεροφυλάκιο που να είναι ταυτόχρονα και αερουσμπιεστής και αντλία κενού. Με πατέντα φυσικά μπορεί να γίνει, αν και νομίζω οι περισσότεροι που κάνουν DIY αντλία κενού την φτιάχνουν από συμπιεστές ψυγείου ή μικρούς αεροσυμπιεστές για ελαστικά αυτοκινήτων.

Georgie

Έχω τον PK 270 A2 και μόλις φτάσει η πίεση στα 8bar δεν σταματάει και συνεχίζει να δουλεύει. Λειτουργεί η βαλβίδα ασφαλείας με αποτέλεσμα η πίεση να πέφτει στα 6bar και να συνεχίζει να δουλεύει μέχρι να ξαναπάει στα 8 και επαναλαμβάνεται η ίδια ιστορία. Νόμιζα ότι έτσι λειτουργεί αλλά είδα σε κάποια βίντεο ότι μολις φτάσει στα 8 σταματάει.. Έχω κάνει κάτι λάθος; Η εγγύηση έχει τελειώσει…

admin

Όχι, δεν έπρεπε να λειτουργεί έτσι. Όπως είπατε η σωστή λειτουργία είναι να κόβει αυτόματα όταν φθάσει λίγο πριν τα 8bar (σκάει ο αέρας από την βαλβίδα και αμέσως σταματάει το μοτέρ) και να ξεκινάει αυτόματα κάτω από το όριο που έχει ο πιεσοστάτης. Μία ερώτηση, έτσι το αγοράσατε ή με τον καιρό άρχισε να δουλεύει έτσι; Ακούτε να χάνει αέρα όσο γεμίζει το καζάνι; Αν τον αγοράσατε και δούλευε πάντα έτσι, λογικά είναι λάθος ρυθμισμένος ο πιεσοστάτης (το μαύρο κουτί με το κόκκινο κουμπί). Ανοίξτε τον αεροσυμπιεστή και αφήστε τον να γεμίσει έως τα 7-7.5 bar και κλείστε τον… Διαβάστε περισσότερα »

Georgie

Ευχαριστω για την γρήγορη ανταπόκριση…
Η αλήθεια είναι ότι έτσι έκανε από την 1η φορά που τον χρησιμοποίησα (μια βδομάδα λειτουργία)
Προφανώς θα φταίει η ρύθμιση του πιεσοστατη…
Θα ακολουθήσω τις οδηγίες σας…και πάλι ευχαριστώ

Γιάννης

Έχω τον αεροσυμπιεστή PKO 270 A2. Τώρα τα lidl βγάζουν τον A4. Απ’ ότι βλέπω έχουν μικρές διαφορές (ποδαρικά, χερούλι, αντικραδασμικά ποδαράκια στο μοτέρ) αλλά η βασικότερη είναι ότι ο Α4 δουλεύει στα 10 bar max ενώ ο A2 στα 8 bar. Το μοτέρ είναι ακριβώς το ίδιο με τα ίδια χαρακτηριστικά. Έχω πάρει το πιστόλι αμμοβολής που λέει πίεση λειτουργίας 6.3 bar. Εννοεί 6.3 μέγιστο ή θέλει τουλάχιστον 6 για να δουλέψει σωστά; Με το δικό μου που ξεκινά να δουλεύει το μοτέρ στα 6 bar με 8 bar νομίζω θα είναι δύσκολο να διατηρήσω τέτοια πίεση. Αναρωτιόμουν αν… Διαβάστε περισσότερα »

Γιάννης

Ευχαριστώ πολύ για την κατατοπιστική απάντηση. Την αμμοβολή την πήρα χωρίς να την χρειάζομαι και είναι ζήτημα αν θα τη χρησιμοποιώ 2 φορές το χρόνο. Αν είναι όπως τα λες μάλλον θα μείνω στα 8 bar και απλά θα σταματάω συχνά για να ολοκληρώσω τη δουλειά. Όσον αφορά το μεγαλύτερο καζάνι…θα μπορούσα να προσθέσω μια βοηθητική δεξαμενή όπως έχω δει σε διάφορα βιντεάκια; Εννοώ να συνδεθεί με ταχυσύνδεσμους με τον αεροσυμπιεστή ώστε να μη κάνω καμία μετατροπή σ αυτόν και να μπορώ να την αποσυνδέω (ενώ είναι γεμάτη) για να την έχω και σαν φορητή (χωρίς μοτέρ). Θα θέλει σίγουρα… Διαβάστε περισσότερα »

Πολυχρονόπουλος Γιώργος

Εχω αγοράσει αυτόν τον αεροσυμπιεστή απο το LIDL για να φουσκώνω τα λάστιχα των ποδηλάτων και του αυτοκινήτου ,όπως και του μικρού φουσκωτού . Μέχρι σήμερα δούλευε άψογα , αλλά την προηγούμενη εβδομάδα , ενω δουλευει το κομπρεσσέρ , το μανόμετρο πίεσης του δοχείου δεν δείχνει πίεση ,όπως επίσης δεν υπάρχει πίεση στην έξοδο . Το εγχειρίδιο γράφει ότι ισως φταίει η non-return βαλβίδα (Η απαράδεκτη μετάφραση στα ελληνικά γράφει.. βαλβίδα αντίκρουσης !!!! αντι του βαλβίδα μη επιστροφής) . Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα , αν μου λέγατε που ακριβώς βρίσκεται αυτή ,μιάς και δεν αναφέρεται πουθενά το που βρίσκεται στη λίστα… Διαβάστε περισσότερα »

Πολυχρονόπουλος Γιώργος

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σας . Ειστε κατατοπιστικός με την φωτο που ανεβάσατετε . Οσο για το site ειναι πολύ καλό κι εξυπηρετικό για κάποιους που “πιάνουν” τα χέρια τους …. απο την χαρά που βρήκα κάποιον να ρωτήσω το πρόβλημά μου …. ξέχασα να το αναφέρω στο πρωτο μήνυμα .

Hlias greece

καλησπερα….εχω τον Α1.. σε κλειστο χωρο…….τησ τελευταιες μερες μολις δινω να παρει ”κοπιαρει και δεν γυρνα με ευκολια ουτε ο ελικας …αμα φραξω την εισοδο του φιλτρου αερα περνει ..αμα αποφραξω ,ενω δουλευει κανοει ενα ηχο σαν μουκγρισμα και σβηνει …βεβαια αν το επεναλαβω πολλες φορες μετα δουλευει κανονικα ….τι γινετει .?εχει δουλεψει περιπου 25 ωρες στο εναμιση χρονο που το εχω….

Ἐρχόμενος

Μπράβο ρε μάγκα. ΠΟΛΥ καλό άρθρο!

Βαγγελάκης

Καταρχάς συγχαρητήρια για το site. Όσον αφορά τον αεροσυμπιεστή, έχω παρατηρήσει ότι έχει ταπωμένη με πλαστική τάπα και μια τρίτη έξοδο. Πρόκειται όντως για έξοδο, ή κάνω λάθος; Ενδιαφέρομαι να προσθέσω μια παγίδα υγρασίας με ρυθμιστή πίεσης (με ξεχωριστό μανόμετρο) για να χρησιμοποιήσω τον αεροσυμπιεστή και σε εφαρμογές μοντελισμού με αερογράφους.

Βαγγελάκης

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα επανέλθω με φωτό. Ο όγκος της υδατοπαγίδας είναι όντως και για μένα βασικός προβληματισμός, αλλά τα 24l είναι δελεαστικά. Φυσικά για μονοκατοικία, και σε πολύ απομονωμένη περιοχή…

Βαγγελάκης

Πρόκειται για το Β2. Η τάπα βρίσκεται στο άλλο άκρο από την βαλβίδα ασφαλείας.comment imagecomment image

Βαγγελάκης

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Θα περιμένω τις επόμενες προσφορές των Lidl, όπου πιστεύω ότι θα έχουν ξανά κάποιο δίχαλο ή ταυ. Και πάλι συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας.

Βαγγελάκης

Τι να πω… Χίλια ευχαριστώ για τη συμβουλή! Τελικά, αυτό είναι το πιο εύκολο αλλά και πρακτικό. Ένα λάστιχο με ταχυσύνδεσμο στον αεροσυμπιεστή και απλό βιδωτό στην υδατοπαγίδα και από εκεί, με λάστιχο που ήδη έχω, στον αερογράφο. Η υδατοπαγίδα με το μανόμετρο-ρυθμιστή πίεσης δίπλα μου για συνεχείς μικρορυθμίσεις και χωρίς να χρειάζεται να είναι μονίμως πάνω στον αεροσυμπιεστή, με τους κινδύνους που περιγράψατε…