O αεροσυμπιεστής Parkside PKO 270 A1 είναι ένας μικρός ερασιτεχνικός αεροσυμπιεστής (κομπρεσέρ αέρος), ο οποίος προσφέρεται στη αγορά εδώ και μερικά χρόνια. Η τιμή του είναι συνήθως γύρω στα 99 ευρώ και μπορείτε να τον βρείτε αποκλειστικά στα καταστήματα Lidl.
Επισήμανση
Το συγκεκριμένο μοντέλο (PKO 270 A1) δεν κυκλοφορεί πλέον. Έχει αντικατασταθεί από νεότερα μοντέλα τα οποία έχουν κάποιες διαφορές με το συγκεκριμένο που αναφέρεται στο άρθρο. Το τελευταίο είναι το PKO 270 B2.
Ας τον δούμε αναλυτικά
Χαρακτηριστικά Parkside PKO 270 A1 (σύμφωνα με τον κατασκευαστή)
Συμπαγής, ισχυρός και ευκίνητος – ιδανικός για το οικιακό εργαστήρι
Για κάθε χρήση – π.χ. για καρφωτικά, πιστόλια ψεκασμού χρώματος, πιστόλια εκφύσησης ή τρόμπες ελαστικών αυτοκινήτων
Ασφαλής λειτουργία χάρη στη βαλβίδα υπερπίεσης
Συμπιεστής 1 κυλίνδρου περιορισμένης δόνησης και περιορισμένου θορύβου
Εύκολος στη συντήρηση χάρη στο φίλτρο αναρρόφησης που καθαρίζεται εύκολα
Παραθυράκι ελέγχου στάθμης λαδιού και βαλβίδα εκκένωσης για εύκολη αλλαγή λαδιών
2 συνδέσεις με ταχυσύνδεσμο για μη ελεγχόμενη πίεση αεροφυλακίου και ελεγχόμενη έξοδο συμπιεσμένου αέρα
1 μανόμετρο πίεσης αεροφυλακίου και 1 μανόμετρο συμπιεσμένου αέρα με ενδείξεις σε Bar και PSI
Με πρακτική στρόφιγγα εκκένωσης και μειωτήρα πίεσης για έξοδο συμπιεσμένου αέρα χωρίς κλίμακα από 0-8 bar
Μεγάλη ρεζέρβα συμπιεσμένου αέρα χάρη στο αεροφυλάκιο 24 λίτρων
Στιβαρή λαβή και 2 ρόδες εύκολης κύλισης για εύκολη μεταφορά
Με διακόπτη ON / OFF και περ. 3 m ηλεκτρικό καλώδιο
Το κομπρεσέρ αυτό από την Parkside προσφέρεται εδώ και μερικά χρόνια. Είναι κατασκευής Einhell και έκανε περίπου 99 ευρώ/
Η τιμή -για τη κατηγορία του- ήταν αρκετά καλή. Ίδιου τύπου και απόδοσης κάνουν από 150 και πάνω.
Όπως έχουμε πει για τα πιο πολλά Parkside, πρέπει να ξέρεις τι αγοράζεις πάντα. Τα parkside κατά τη εμπειρία μας είναι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ εργαλεία, που μηχανικά χαλάνε δύσκολα σε ερασιτεχνική χρήση, αλλά ίσως χαλάνε τα παρελκόμενα τους.
Το κομπρεσέρ της Parkside δεν είναι εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα. Μηχανικά θα σας κρατήσει για αρκετά χρόνια, αν κάνετε σωστή χρήση και συντήρηση. Μερικά παρελκόμενα του όμως ίσως έχουν πρόβλημα μετά από κάποιο καιρό. Όλα χρίζουν επιδιόρθωσης και δεν είναι κάτι που θα το καταστήσει άχρηστο. Απλώς θα πρέπει να το περιμένετε.
Τώρα όσο αναφορά τη απόδοση θα μείνετε σχετικά ευχαριστημένοι. Έχει αρκετή δύναμη και αρκετή πίεση και μπορεί να δουλεύει αρκετές ώρες συνεχόμενα, αν και η μπουκάλα είναι λίγο μικρή. Αν το θέλετε για χοντροδουλειές θα αδειάζει συνέχεια και κάθε λίγο θα πρέπει να σταματάτε. Αυτό τις περισσότερες φορές είναι απλώς εκνευριστικό, αλλά κάποιες φορές μπορεί να σας καταστρέψει την εργασία (πχ βάψιμο).
Είναι σχετικά ελαφρύ και μπορεί να μετακινηθεί άνετα και μέσα σε ένα αμάξι. Ο σωλήνας των 10 μέτρων βοηθάει αρκετά αλλά μπορείτε να αγοράσετε και ένα καρούλι με σωλήνα 20-30 μέτρων (το έχει συνήθως και σαν προσφορά το Lidl) το οποίο θα σας δώσει πολύ μεγαλύτερη ευχέρεια.
Όταν το έχει σαν προσφορά, έχει συνήθως και αρκετά παρελκόμενα σε ξεχωριστά πακέτα.
Όλα είναι αρκετά οικονομικά και από την εμπειρία μας αρκετά αξιόπιστα (για ερασιτεχνική χρήση πάντα). Ποια από αυτά όμως κάνουν για αυτό τον αεροσυμπιεστή; Θεωρητικά όλα κάνουν, αφού αυτός ο αεροσυμπιεστής μπορεί να δώσει την απαραίτητη πίεση ώστε να τα δουλέψει. Πρακτικά όμως, η 24L μπουκάλα σας περιορίζει αρκετά. Ας δούμε ποια δουλεύουν καλά και ποια όχι
Εξαρτήματα που μπορείτε να δουλέψετε άνετα με ένα αεροσυμπιεστή 24L
Καρφωτικό
Εξάρτημα ελαστικών (για μικρά και μεσαία ελαστικά)
Πιστόλι βαφής για μικρές εφαρμογές
Αεροκαστάνια
Φυσητήρας (για μικρές εφαρμογές)
Εξαρτήματα που απαιτούν αεροσυμπιεστή με μεγαλύτερο αεροφυλάκιο (>50L)
Αερότριβεία
Αεροσέγες
Πιστόλι βαφής για μεγάλες επιφάνειες
Αμμοβολή
Εξάρτημα για πλυστικό
Αερόκλειδο
Η ιστοσελίδα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα προϊόντα Parkside ή την εταιρία LIDL. To άρθρο δεν αποτελεί διαφήμιση ή προώθηση προϊόντος.
Συντήρηση
Όλα τα εργαλεία για να αποδώσουν τα μέγιστα και να κρατήσουν για πάντα θέλουν σωστή συντήρηση. Ο αεροσυμπίεστης της Parkside δεν αποτελεί εξαίρεση. Με την κατάλληλη συντήρηση όταν πρέπει, θα μπορέσετε να τον έχετε για χρόνια (ο γραφών τον χρησιμοποιεί για πάνω από 6 χρόνια χωρίς πρόβλημα).
Η συντήρηση που χρειάζεται είναι σχετικά απλή και μπορεί να την κάνει και ένας αρχάριος/α.
Ουσιαστικά είναι τρεις διαφορετικές εργασίες που θα πρέπει να κάνετε. Μία σχεδόν μετά από κάθε χρήση, μία κάθε μερικούς μήνες και η τελευταία κάθε 1-2 χρόνια αναλόγως τη χρήση.
1. Εκκένωση μπουκάλας από το συμπύκνωμα νερού
Η μπουκάλα με κάθε χρήση συγκεντρώνει την υγρασία που έχει ο αέρας μέσα στη μπουκάλα. Αναλόγως με την περιοχή που βρίσκεστε και την υγρασία που έχει η περιοχή σας το συμπύκνωμα αυτό μπορεί να είναι αρκετό.
Καλό είναι να κάνετε εκκένωση μετά από κάθε χρήση.
Πατήστε για να δείτε την διαδικασία
Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή. Στο κάτω μέρος η μπουκάλα έχει μια βαλβίδα. Αφού πρώτα έχετε αδειάσει τη μπουκάλα από την όποια πίεση έχει, ξεβιδώνετε με το χέρι αυτή την βαλβίδα. Καλό είναι να έχετε ένα δοχείο από κάτω να μαζεύει τα κατάλοιπα. Είναι πιθανό να είναι ελαιώδες το συμπύκνωμα, οπότε καλό είναι να το εναποθέσετε στα κατάλληλα σημεία.
Όταν τελειώσει το συμπύκνωμα βιδώνετε καλά πάλι τη βαλβίδα και είναι έτοιμο προς χρήση.
2. Καθαρισμός φίλτρου αέρα
Ο αεροσυμπιεστής της Parkside έχει ένα απλό φίλτρο αέρα. Με τη χρήση, γεμίζει σκόνη και δεν μπορεί να εφοδιαστεί με τον απαραίτητο αέρα το μηχάνημα. Έτσι πρέπει να καθαριστεί.
Αυτό είναι κάτι που λογικά θα το κάνετε ανά κάποιους μήνες αν και καλό είναι να ελέγχετε συχνά.
Πατήστε για να δείτε την διαδικασία
Το φίλτρο βρίσκεται στο πλάι, μέσα σε ένα πορτοκαλί κυκλικό πλαστικό κάλυμμα. Για να το ανοίξετε θα πρέπει να ξεβιδώσετε την βίδα-πεταλούδα που έχει.
Αφού την ξεβιδώσετε το βγάζετε και το ανοίγετε. Μέσα βρίσκεται το φίλτρο (λογικά θα είναι κίτρινου χρώματος).
Τώρα θα πρέπει να το φυσήξετε. Υπάρχουν στη αγορά κάποια ειδικά σπρέι πεπιεσμένου αέρα που θα σας βοηθήσουν.
Εναλλακτικά μπορείτε να το καθαρίσετε με τον ίδιο τον αεροσυμπιεστή. Βέβαια χρειάζεται λίγο προσοχή. Δεν θα πρέπει να θέσετε σε λειτουργία τον αεροσυμπιεστή όσο το φίλτρο δεν είναι στη θέση του.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να γεμίσετε τον αεροσυμπιεστή όσο το φίλτρο είναι στη θέση του. Έπειτα να κλείσετε τον αεροσυμπιεστή, να βγάλετε το φίλτρο, να καλύψετε πρόχειρα το στόμιο εισόδου του αέρα στο φίλτρο και με τον αέρα που έχει στη μπουκάλα ο αεροσυμπιεστής να καθαρίσετε το φίλτρο. Προσοχή όπως είπαμε θα πρέπει να είναι κλειστός ο αεροσυμπιεστής για να μη τεθεί σε λειτουργία όταν θα πέσει η πίεση στη μπουκάλα.
3. Αλλαγή λαδιών κινητήρα
Ο αεροσυμπιεστής της Parkside είναι λαδιού. Για να έχει τη βέλτιστη λειτουργία και να κρατήσει για πολλά χρόνια πρέπει το λάδι να αλλάζεται όταν πρέπει.
Η Parkside συστήνει χρήση 15W-40 λαδιού με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μετά από 100ώρες λειτουργίας και τις επόμενες κάθε 500 ώρες.
Αν και είναι λίγο δύσκολο να υπολογίσετε τις ώρες ακριβώς, καλό είναι ειδικά στην πρώτη αλλαγή να την κάνετε στο σωστό χρόνο.
Το λάδι θα το βρείτε σε καταστήματα λιπαντικών ή ανταλλακτικών αυτοκινήτου. Χρειάζεται περίπου 250 ml. Συνήθως η μικρότερη συσκευασία που μπορείτε να βρείτε είναι 1 λίτρο και κοστίζει από 5 έως 10 ευρώ αναλόγως με την εταιρία.
Πατήστε για να δείτε την διαδικασία
Καταρχάς θα πρέπει να έχετε ένα δοχείο αποστράγγισης και ένα μικρό χωνί. Μην αφήσετε τα λάδια να πέσουν στο περιβάλλον. Είναι ιδιαίτερα επιβλαβή για το περιβάλλον και τα κατάλοιπα τους θα μείνουν στο χώμα για πάρα πολλά χρόνια.
Αφού έχετε τοποθετήσει το δοχείο αποστράγγισης κάτω από την τάπα του κινητήρα, ξεβιδώνετε την τάπα. Χρειάζεται 15αρι κλειδί για να ξεβιδώσει.
Όταν την ξεβιδώσετε θα αρχίσει να πέφτει το παλιό λάδι.
Tip
Για να έχει καλύτερη ροή το λάδι, καλό είναι ο κινητήρας να είναι ζεστός και να έχετε ανοίξει το καπάκι εισόδου του λαδιού.
Αφού έχει στραγγίσει όλο το παλιό λάδι, βιδώνετε προσεκτικά πάλι την τάπα, δίνοντας λίγο προσοχή στη τσιμούχα που έχει.
Τώρα τοποθετώντας το χωνί στη πάνω είσοδο, ρίχνετε προσεκτικά το καινούργιο λάδι στο κινητήρα έχοντας το μάτι σας πάνω στον δείκτη λαδιού που έχει. Θα πρέπει το λάδι να είναι φτάσει το μέσο του πλαστικού δείκτη.
Όταν θα είναι στο κατάλληλο επίπεδο, κλείνετε το καπάκι και είναι έτοιμο προς λειτουργία πάλι.
Σύγκριση με τον 50αρη αεροσυμπιεστή PKO 500
Στις 21/02/2019 η LIDL φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον 50αρη αεροσυμπιεστή, τον PARKSIDE PKO 500 A2. Από ότι φαίνεται έχει περίπου ίδιο μοτέρ με αυτό στον 25αρη. Δείτε αναλυτικά τη σύγκριση των προδιαγραφών ανάμεσα στον PKO 500 A2 και τον PKO 270 A4 (τον τελευταίο 24αρη που έφερε τον Σεπτέμβρη του 19)
PKO 270 A4
PKO 500 A2
Ισχύς κινητήρα (Watt)
1800
1800
Αριθμός στροφών συμπιεστή
2850
2850
Όγκος δοχείου (λίτρα)
24
50
Μέγιστη πίεση λειτουργίας (bar)
10
10
Ισχύς αναρρόφησης (λίτρα ανά λεπτό)
260
260
Βάρος συσκευής (κιλά)
27
34
Στάθμη ηχητικής πίεσης (dB)
74.9
74.3
Στάθμη ηχητικής ισχύος (dB)
94.9
94.3
Κατασκευαστής/Εισαγωγέας
Scheppach
Scheppach
Σύνοψη
Θετικά
Οικονομικό
Δυνατό μοτέρ
Καλή απόδοση τιμής / ποιότητας
Καλά μηχανικά μέρη
Σχετικά εύκολη μεταφορά
Αρνητικά
Τα παρελκόμενα και εξαρτήματα μπορεί να χαλάσουν
Η μπουκάλα των 24L είναι σχετικά μικρή και δεν είναι ικανή να λειτουργεί με μηχανήματα που θέλουν μεγάλη ποσότητα αέρα
Δεν προτείνεται για επαγγελματική ή πολύ βαριά χρήση
Όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά χρησιμοποιώντας έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης, συλλέγουμε τις δημόσιες πληροφορίες που μας παρέχει ο πάροχος του κοινωνικού δικτύου, βασισμένο στις ρυθμίσεις ασφαλείας που έχετε επιλέξει. Επίσης δεχόμαστε το email σας για να δημιουργήσουμε αυτόματα έναν νέο λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας. Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός θα είστε πλέον συνδεδεμένος.
ΔιαφωνώΣυμφωνώ
Συνδεθείτε με
Επιτρέπω να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός
Όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά χρησιμοποιώντας έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης, συλλέγουμε τις δημόσιες πληροφορίες που μας παρέχει ο πάροχος του κοινωνικού δικτύου, βασισμένο στις ρυθμίσεις ασφαλείας που έχετε επιλέξει. Επίσης δεχόμαστε το email σας για να δημιουργήσουμε αυτόματα έναν νέο λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας. Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός θα είστε πλέον συνδεδεμένος.
ΔιαφωνώΣυμφωνώ
55 Σχόλια
νεότερο
παλαιότεροπιο δημοφιλές
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Tasos
1 Αυγούστου 2022 21:38
Καλησπέρα μια ερώτηση… Μόλις κοντεύει να γεμίσει το κομπρεσέρ με αέρα. Λίγο πριν σκάσει πετάει με πολύ μεγάλη δύναμη την τάπα λαδιού.. Τι μπορεί να φταίει..?? Την πετάει με δύναμη στο ταβάνι. Την κόκκινη ελπίζω να καταλάβατε.
Ναι, λογικά από τη χρήση υπάρχει φθορά και χάνει το πιστόνι (αντί να συμπιέζεται και να πηγαίνει στο καζάνι, χάνει και μπαίνει αέρας από εκεί στο λάδι γιαυτό σας πετάει το καπάκι). Κανονικά θέλει λύσιμο και επισκευή αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν ανταλλακτικά στο εμπόριο. Θεωρητικά, μπορείτε να χαμηλώσετε τη μέγιστη πίεση στο καζάνι για να μην σας πετάει το καπάκι (δηλαδή αντί για 8 να το κατεβάσετε στα 5) αλλά είναι λύση ανάγκης και σίγουρα θα πρέπει να προσέχετε τη στάθμη λαδιού συνεχώς γιατί μάλλον θα μειώνεται και το λάδι.
Μία μικρή επισήμανση. Τα περισσότερα μοντέλα, στη τάπα του λαδιού έχουν μία μικρή τρύπα στο κέντρο για να βγαίνει ο αέρας, το δικό σας μοντέλο έχει; Αν ναι, μήπως είναι βουλωμένη;
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕΡΕΜΕΤΗΣ
15 Φεβρουαρίου 2022 14:06
Καλημερα σας.καμια διαθεσιμη πληροφορια-link για παρραγγελια ανταλλακτικων για τον PSKO 24 A1?ευχαριστω.
Το καλό με το συγκεκριμένο μοντέλο PARKSIDE είναι ότι είναι φτιαγμένο από την Scheppach, μία Γερμανική εταιρία με δική της σειρά εργαλείων. Το θετικό με τα Parkside από την Scheppach είναι ότι έχουν αρκετά ανταλλακτικά και διαθέσιμα σχεδιαγράμματα (δεν ισχύει το ίδιο με τα άλλα Parkside) και έτσι μπορείτε να βρείτε αρκετά ανταλλακτικά. Η σελίδα με τα διαθέσιμα ανταλλακτικά είναι αυτή . Είναι στα Γερμανικά, αλλά δεν είναι δύσκολο να πλοηγηθείτε. Βάζετε στην αναζήτηση το σειριακό αριθμό ή απλώς pko24 a1 και θα σας βγάλει το δικό σας μοντέλο και τι ανταλλακτικά υπάρχουν. Βέβαια το κακό είναι ότι το e-shop… Διαβάστε περισσότερα »
Nasos69
27 Ιουνίου 2021 23:16
Εχω ενας αεροσυμπιεστη pko270Α1 με απειροελαχιστη χρηση του ξαφνικα δουλευει συνεχεια ο εροσπιεστης χωρις να σταματαει το μοτερ μονο αν πατησω και κλεισω απο το κοκκινο κουμπι και κλεισω ο αυτοματος του ρευματος σταματαει αλλιως δεν κοβει καθολου προσπαθοντας να ανοιξω ειδα μαλλον κατω απο τον αυτοματο ξεβιδωμενω το παξιμαδι κοντρα της βαλβιδας αερα στην προσπθεια μου να το λυσω εσπασα και την ανεπιστροφη βαλβιδα του καζανιου μαλλον ειχε locktite που μπορω να βρω ανταλλακτικα
Η βαλβίδα αντεπιστροφής είναι κοινή και μπορείτε να την βρείτε στο εμπόριο. Αν την πάρετε μαζί και πάτε σε ένα μαγαζί με ανταλλακτικά για αεροσυμπιεστές θα βρείτε σίγουρα.
Antonis130
17 Ιουνίου 2021 03:25
Μήπως γνωρίζετε αν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω ούτως ώστε να τροφοδοτεί με αέρα οδοντιατρική έδρα;
Από άποψη ισχύος νομίζω ότι μπορείτε. Απλώς, αν δεν κάνω λάθος, οι ιατρικοί αεροσυμπιεστές είναι συνήθως αθόρυβοι και χωρίς λάδι. Ο συγκεκριμένος (και όλοι οι κοινοί εμπορικοί αεροσυμπιεστές αυτού του τύπου) είναι αρκετά θορυβώδης (θα πρέπει να είναι στο μπαλκόνι και σε μονωμένη μονάδα για να μην έχετε θέμα στην εργασία και με την γειτονιά) και χρησιμοποιούν μηχανικό λάδι για τη λίπανση του μοτέρ. Έτσι είναι πολύ πιθανό μικρές ποσότητες λαδιού να περάσουν και στον πεπιεσμένο αέρα, γιαυτό νομίζω ότι δεν κάνει να χρησιμοποιηθούν σε τέτοιο περιβάλλον. Αν θέλετε να καταφύγετε στη λύση ενός κοινού εμπορικού αεροσυμπιεστή, τότε βάλτε στην… Διαβάστε περισσότερα »
Δεν θυμάμαι αν το σέρβις έχει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, μπορείτε να πάρετε να ρωτήσετε, αλλά είναι κοινό εξάρτημα, οπότε μπορείτε να βρείτε (με κάποιες μικροδιαφορές) σε καταστήματα που έχουν ανταλλακτικά για αεροσυμπιεστές.
ΗΛΙΑΣ
25 Νοεμβρίου 2020 15:29
καλησπερα…τον εχω απο τους πρωτους που πηρε.εδω και ενα 6 μηνο παρατηρω οτι κανει ενα θορυβο στο ξεκινημα και αμα δεν φραξω την διοδο του φιλτρου δεν ξεκινα ..πιο εντονα οταν εχει κρυο μας και τον εχω σε χωρο αποθηκη,,λαδια εχω αλλαξει και την ταπα απο την αποστραγγυση στο δοχειο αερα,,οταν ομως ξεκινα γεμιζει αργα αλλα γεμιζει ….επισης οταν δουλευει νιωθω στην κεφαλη στ σημειο που ειναι η ταπα λαδιουσαν να εχει μια μινι εξατμιση ..δηλαδη βγαζει λιγο αερα,,
ΙΩΑΝΝΗΣ
28 Αυγούστου 2020 00:44
Καλησπέρα επενέρχομαι πάλι άλλαξα την βαλβιδα αντεπιστροφής αλλά τίποτα πάλι, δεν γεμίζει με αέρα ξεβίδωσα την γωνία που είναι στην κεφαλή και συνδέεται με σωλήνα στην βαλβίδα αντεπιστροφής και παρατήρησα μέσα στην γωνία μία βίδα που δεν μπόρεσα ούτε να βιδώσω ούτε να ξεβιδώσω. Αλλαξα την γωνία με άλλη από το εμπόριο, κανείς δεν ήξερε τι ήταν η βίδα μέσα στην γωνία….. το κομπρεσσερ παράγει αέρα, το μανόμετρο δείχνει 1-2 bar, ως εκεί , ο αέρας λιγοστός μέσα στο θάλαμο, που πάει ο αέρας δεν μπορώ να καταλάβω, με έχει τρελάνει….. σημειωτέον βγάζοντας την βίδα με την τάπα στη βαλβίδα… Διαβάστε περισσότερα »
Μία ερώτηση, η πίεση παραμένει στο καζάνι; Δηλαδή όταν πιάνει τα 2 bar που λέτε, αν δεν το ανοίξετε την κρατάει την πίεση ή την χάνει; Ακούτε κάπου διαρροή όταν πιάνει τα 2 bar; Δηλαδή με απλά λόγια δεν μπορεί να πιάσει την απαραίτητη πίεση λόγω συνεχόμενης διαρροής πριν ή μετα τα 2bar ή απλώς δεν μπορεί να πάει πάνω από 1-2 bar χωρίς να φαίνεται ότι υπάρχει διαρροή; Αν είναι το 2ο , τότε μάλλον είναι θέμα κεφαλής. Θέλει επισκευή με αλλαγή σε φλάτζες/βαλβίδα (δεν είναι δύσκολο, αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι μπορείτε να βρείτε ανταλλακτικά). Αν… Διαβάστε περισσότερα »
καλησπέρα
έβγαλα το φίλτρο.έβγαλα και την πάνω γωνία που συνδέεται ο σωλήνας για να δω αν παράγει αέρα η κεφαλή, ο αέρας βγαίνει με μεγάλη πίεση….
διαρροή πουθενά, δεν μπορεί να γεμίσει ο θάλαμος, το μανόμετρο φτάνει 1-2 bar , ως εκεί,αυτή είναι όλη και όλη η πίεση…
έχω αλλάξει βαλβίδα αντεπιστροφής, επάνω γωνία κεφαλής γιατί η δικιά του είχε μία βίδα στην έξοδό της που δεν άφηνε τον αέρα να περάσει και δεν μπορούσα να βιδώσω-ξεβιδώσω.Οσοι την είδαν δεν γνώριζαν τι είναι…
Συγνώμη που γίνομαι κουραστικός….
Δεν γίνεστε κουραστικός, απλώς η εξ αποστάσεως διάγνωση είναι λίγο δύσκολη. Αν δεν υπάρχει κάπου διαρροή (κοιτάξτε και την βίδα αποστράγγισης, μήπως δεν είναι καλά κλεισμένη ή μήπως έχει τρυπήσει το καζάνι σε εκείνο το σημείο) και δεν μπορεί να γεμίζει το καζάνι με πάνω από 1-2 bar, συνήθως το πρόβλημα είναι στην κεφαλή της αντλίας (θα πρέπει να την λύσετε). Λογικά δεν σφραγίζει καλά σε εκείνο το σημείο και δεν μπορεί να συμπιέσει τον αέρα. Στην παρακάτω φώτο είναι το σχεδιάγραμμα με τα μέρη που έχει ο PKO 270. Αν έχω δίκιο κάποιο από τα 41, 43 και 44… Διαβάστε περισσότερα »
ΙΩΑΝΝΗΣ
21 Αυγούστου 2020 15:36
Καλησπέρα
το κομπρεσέρ δουλεύει κανονικά αλλά δεν γεμίζει με αέρα…..
παρατήρησα ότι έχει ρωγμή στο σημείο της φωτογραφίας που επισυνάπτω…
φταίει αυτό? υπάρχει σαν ανταλλακτικό?
ευχαριστώ
Ναι δεν ξέρω αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό στο επίσημο σέρβισ της PARKSIDE, αλλά μπορείτε να το βρείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα με ανταλλακτικά για εργαλεία και αεροσυμπιεστές της περιοχής σας. Βαλβίδα αντεπιστροφής λέγεται και ταιριάζει σε αρκετά μοντέλα (δηλαδή δεν είναι ανταλλακτικό μόνο για το συγκεκριμένο PARKSIDE). Απλώς διαφέρει στο μέγεθος του σπειρώματος στις εξόδους, γιαυτό θέλετε είτε να ξέρετε τις διαστάσεις ή πολύ απλά να το πάρετε μαζί σας και να πάτε στο κατάστημα με τα ανταλλακτικά. Η τιμή του σε αυτή τη διάσταση είναι 5-10 ευρώ.
Κωστας
2 Ιουλίου 2020 20:56
Καλησπέρα.Εχω κ εγώ αυτό το κομπρεσέρ αέρα κ σήμερα που το έβαλα να δουλέψει άκουσα ένα ξεχωριστό θόρυβο από ότι άκουγα…κ βλεπω στο μανόμετρο φτάνει μέχρι 2bar πίεση κ δουλεύει συνέχεια…ενώ γεμιιζεβαρκετα γρήγορα… ξέρεις κάνεις τι μπορεί να φταίει…έχει δουλέψει ανάθεμα σύνολο 20 ώρες…έχει περάσει η εγγύηση.Ευχαριστω
Λογικά κάπου υπάρχει διαρροή ή έχει πρόβλημα η κεφαλή. Προσπαθήστε να ακούσετε προσεκτικά από που χάνει την πίεση. Τα πιο πιθανά σημεία είναι το λάστιχο (καλό θα ήταν να το βγάλετε), στην βαλβίδα, στον πιεσοστάτη και στην βίδα αποστράγγισης στο κάτω μέρος. Αν είναι η κεφαλή θα πρέπει να την λύσετε για να δείτε ποιο ειναι το θέμα εκεί (μπορεί να είναι απλώς κάποια φλάντζα).
Καλησπερα κ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.ςιδα ότι βγαίνει αέρας από την τάπα του λαδιού από μια (φαντάζομαι βαλβίδα) που είναι στον πιεσιστατη στο πίσω μέρος…δεν ξέρω αν πρέπει να βγάζει αέρα από εκεί κ στο μπροστινό μέρος όχι εκεί που συνδέεται το λάστιχο αλλά στην μπροστινή σύνδεση…εγώ το έχω συνδεδεμένο στην πλαινη
Costas
26 Απριλίου 2020 15:14
Καλησπέρα.
Ο συγκεκριμένος αεροσυμπιεστής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για απορρόφηση αέρα σαν αντλία κενού?
Καταρχάς ο συγκεκριμένος είναι αρκετά παλιό μοντέλο και δεν τον φέρνουν πια τα LIDL. Έχει αντικατασταθεί από νεότερες εκδόσεις. Τώρα για αντλία κενού ούτε αυτό το μοντέλο ούτε τα νεότερα έχουν ενσωματωμένη λειτουργία για αυτό το σκοπό. Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει στο εμπόριο ερασιτεχνικός αεροσυμπιεστής με αεροφυλάκιο που να είναι ταυτόχρονα και αερουσμπιεστής και αντλία κενού. Με πατέντα φυσικά μπορεί να γίνει, αν και νομίζω οι περισσότεροι που κάνουν DIY αντλία κενού την φτιάχνουν από συμπιεστές ψυγείου ή μικρούς αεροσυμπιεστές για ελαστικά αυτοκινήτων.
Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά αν θέλετε μπορείτε να τα απορρίψετε.ΔέχομαιΑπόρριψηΔιαβάστε περισσότερα
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Cookie
Duration
Description
_gat
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Duration
Description
__gads
1 year 24 days
This cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
_ga
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_gid
1 day
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the website is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages visted in an anonymous form.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Duration
Description
_pxhd
1 year
This cookie is used by the Zoominfo. This cookie collects information on user behaviour on multiple websites. This information is used inorder to optimize the relevance of advertisements.
DSID
1 hour
This cookie is setup by doubleclick.net. This cookie is used by Google to make advertising more engaging to users and are stored under doubleclick.net. It contains an encrypted unique ID.
IDE
1 year 24 days
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie
15 minutes
This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
YSC
session
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-functional
1 year
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-others
1 year
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
pvc_visits[0]
1 day
This cookie is created by post-views-counter. This cookie is used to count the number of visits to a post. It also helps in preventing repeat views of a post by a visitor.
yt-remote-connected-devices
never
This cookie stores information about the device you are using to watch a video
This cookie is persistent and stored until expired or removed
This cookie shares information with Youtube.
yt-remote-device-id
never
This cookie stores information about the device you are using to watch a video
This cookie is persistent and stored until expired or removed
Καλησπέρα μια ερώτηση… Μόλις κοντεύει να γεμίσει το κομπρεσέρ με αέρα. Λίγο πριν σκάσει πετάει με πολύ μεγάλη δύναμη την τάπα λαδιού.. Τι μπορεί να φταίει..?? Την πετάει με δύναμη στο ταβάνι. Την κόκκινη ελπίζω να καταλάβατε.
To κομπρεσέρ είναι σχετικά καινούργιο ή είναι λίγο παλιό;
3 χρόνια σχεδόν αλλά αρκετά δουλεμένο.
Ναι, λογικά από τη χρήση υπάρχει φθορά και χάνει το πιστόνι (αντί να συμπιέζεται και να πηγαίνει στο καζάνι, χάνει και μπαίνει αέρας από εκεί στο λάδι γιαυτό σας πετάει το καπάκι). Κανονικά θέλει λύσιμο και επισκευή αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν ανταλλακτικά στο εμπόριο. Θεωρητικά, μπορείτε να χαμηλώσετε τη μέγιστη πίεση στο καζάνι για να μην σας πετάει το καπάκι (δηλαδή αντί για 8 να το κατεβάσετε στα 5) αλλά είναι λύση ανάγκης και σίγουρα θα πρέπει να προσέχετε τη στάθμη λαδιού συνεχώς γιατί μάλλον θα μειώνεται και το λάδι.
Μία μικρή επισήμανση. Τα περισσότερα μοντέλα, στη τάπα του λαδιού έχουν μία μικρή τρύπα στο κέντρο για να βγαίνει ο αέρας, το δικό σας μοντέλο έχει; Αν ναι, μήπως είναι βουλωμένη;
Καλημερα σας.καμια διαθεσιμη πληροφορια-link για παρραγγελια ανταλλακτικων για τον PSKO 24 A1?ευχαριστω.
Το καλό με το συγκεκριμένο μοντέλο PARKSIDE είναι ότι είναι φτιαγμένο από την Scheppach, μία Γερμανική εταιρία με δική της σειρά εργαλείων. Το θετικό με τα Parkside από την Scheppach είναι ότι έχουν αρκετά ανταλλακτικά και διαθέσιμα σχεδιαγράμματα (δεν ισχύει το ίδιο με τα άλλα Parkside) και έτσι μπορείτε να βρείτε αρκετά ανταλλακτικά. Η σελίδα με τα διαθέσιμα ανταλλακτικά είναι αυτή . Είναι στα Γερμανικά, αλλά δεν είναι δύσκολο να πλοηγηθείτε. Βάζετε στην αναζήτηση το σειριακό αριθμό ή απλώς pko24 a1 και θα σας βγάλει το δικό σας μοντέλο και τι ανταλλακτικά υπάρχουν. Βέβαια το κακό είναι ότι το e-shop… Διαβάστε περισσότερα »
Εχω ενας αεροσυμπιεστη pko270Α1 με απειροελαχιστη χρηση του ξαφνικα δουλευει συνεχεια ο εροσπιεστης χωρις να σταματαει το μοτερ μονο αν πατησω και κλεισω απο το κοκκινο κουμπι και κλεισω ο αυτοματος του ρευματος σταματαει αλλιως δεν κοβει καθολου προσπαθοντας να ανοιξω ειδα μαλλον κατω απο τον αυτοματο ξεβιδωμενω το παξιμαδι κοντρα της βαλβιδας αερα στην προσπθεια μου να το λυσω εσπασα και την ανεπιστροφη βαλβιδα του καζανιου μαλλον ειχε locktite που μπορω να βρω ανταλλακτικα
Η βαλβίδα αντεπιστροφής είναι κοινή και μπορείτε να την βρείτε στο εμπόριο. Αν την πάρετε μαζί και πάτε σε ένα μαγαζί με ανταλλακτικά για αεροσυμπιεστές θα βρείτε σίγουρα.
Μήπως γνωρίζετε αν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω ούτως ώστε να τροφοδοτεί με αέρα οδοντιατρική έδρα;
Από άποψη ισχύος νομίζω ότι μπορείτε. Απλώς, αν δεν κάνω λάθος, οι ιατρικοί αεροσυμπιεστές είναι συνήθως αθόρυβοι και χωρίς λάδι. Ο συγκεκριμένος (και όλοι οι κοινοί εμπορικοί αεροσυμπιεστές αυτού του τύπου) είναι αρκετά θορυβώδης (θα πρέπει να είναι στο μπαλκόνι και σε μονωμένη μονάδα για να μην έχετε θέμα στην εργασία και με την γειτονιά) και χρησιμοποιούν μηχανικό λάδι για τη λίπανση του μοτέρ. Έτσι είναι πολύ πιθανό μικρές ποσότητες λαδιού να περάσουν και στον πεπιεσμένο αέρα, γιαυτό νομίζω ότι δεν κάνει να χρησιμοποιηθούν σε τέτοιο περιβάλλον. Αν θέλετε να καταφύγετε στη λύση ενός κοινού εμπορικού αεροσυμπιεστή, τότε βάλτε στην… Διαβάστε περισσότερα »
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας! Καλή συνέχεια!
Καλημέρα. Που μπορώ να βρω το ανταλλακτικό της φώτο!?
Ευχαριστώ.
Δεν θυμάμαι αν το σέρβις έχει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, μπορείτε να πάρετε να ρωτήσετε, αλλά είναι κοινό εξάρτημα, οπότε μπορείτε να βρείτε (με κάποιες μικροδιαφορές) σε καταστήματα που έχουν ανταλλακτικά για αεροσυμπιεστές.
καλησπερα…τον εχω απο τους πρωτους που πηρε.εδω και ενα 6 μηνο παρατηρω οτι κανει ενα θορυβο στο ξεκινημα και αμα δεν φραξω την διοδο του φιλτρου δεν ξεκινα ..πιο εντονα οταν εχει κρυο μας και τον εχω σε χωρο αποθηκη,,λαδια εχω αλλαξει και την ταπα απο την αποστραγγυση στο δοχειο αερα,,οταν ομως ξεκινα γεμιζει αργα αλλα γεμιζει ….επισης οταν δουλευει νιωθω στην κεφαλη στ σημειο που ειναι η ταπα λαδιουσαν να εχει μια μινι εξατμιση ..δηλαδη βγαζει λιγο αερα,,
Καλησπέρα επενέρχομαι πάλι άλλαξα την βαλβιδα αντεπιστροφής αλλά τίποτα πάλι, δεν γεμίζει με αέρα ξεβίδωσα την γωνία που είναι στην κεφαλή και συνδέεται με σωλήνα στην βαλβίδα αντεπιστροφής και παρατήρησα μέσα στην γωνία μία βίδα που δεν μπόρεσα ούτε να βιδώσω ούτε να ξεβιδώσω. Αλλαξα την γωνία με άλλη από το εμπόριο, κανείς δεν ήξερε τι ήταν η βίδα μέσα στην γωνία….. το κομπρεσσερ παράγει αέρα, το μανόμετρο δείχνει 1-2 bar, ως εκεί , ο αέρας λιγοστός μέσα στο θάλαμο, που πάει ο αέρας δεν μπορώ να καταλάβω, με έχει τρελάνει….. σημειωτέον βγάζοντας την βίδα με την τάπα στη βαλβίδα… Διαβάστε περισσότερα »
Μία ερώτηση, η πίεση παραμένει στο καζάνι; Δηλαδή όταν πιάνει τα 2 bar που λέτε, αν δεν το ανοίξετε την κρατάει την πίεση ή την χάνει; Ακούτε κάπου διαρροή όταν πιάνει τα 2 bar; Δηλαδή με απλά λόγια δεν μπορεί να πιάσει την απαραίτητη πίεση λόγω συνεχόμενης διαρροής πριν ή μετα τα 2bar ή απλώς δεν μπορεί να πάει πάνω από 1-2 bar χωρίς να φαίνεται ότι υπάρχει διαρροή; Αν είναι το 2ο , τότε μάλλον είναι θέμα κεφαλής. Θέλει επισκευή με αλλαγή σε φλάτζες/βαλβίδα (δεν είναι δύσκολο, αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι μπορείτε να βρείτε ανταλλακτικά). Αν… Διαβάστε περισσότερα »
καλησπέρα
έβγαλα το φίλτρο.έβγαλα και την πάνω γωνία που συνδέεται ο σωλήνας για να δω αν παράγει αέρα η κεφαλή, ο αέρας βγαίνει με μεγάλη πίεση….
διαρροή πουθενά, δεν μπορεί να γεμίσει ο θάλαμος, το μανόμετρο φτάνει 1-2 bar , ως εκεί,αυτή είναι όλη και όλη η πίεση…
έχω αλλάξει βαλβίδα αντεπιστροφής, επάνω γωνία κεφαλής γιατί η δικιά του είχε μία βίδα στην έξοδό της που δεν άφηνε τον αέρα να περάσει και δεν μπορούσα να βιδώσω-ξεβιδώσω.Οσοι την είδαν δεν γνώριζαν τι είναι…
Συγνώμη που γίνομαι κουραστικός….
Δεν γίνεστε κουραστικός, απλώς η εξ αποστάσεως διάγνωση είναι λίγο δύσκολη. Αν δεν υπάρχει κάπου διαρροή (κοιτάξτε και την βίδα αποστράγγισης, μήπως δεν είναι καλά κλεισμένη ή μήπως έχει τρυπήσει το καζάνι σε εκείνο το σημείο) και δεν μπορεί να γεμίζει το καζάνι με πάνω από 1-2 bar, συνήθως το πρόβλημα είναι στην κεφαλή της αντλίας (θα πρέπει να την λύσετε). Λογικά δεν σφραγίζει καλά σε εκείνο το σημείο και δεν μπορεί να συμπιέσει τον αέρα. Στην παρακάτω φώτο είναι το σχεδιάγραμμα με τα μέρη που έχει ο PKO 270. Αν έχω δίκιο κάποιο από τα 41, 43 και 44… Διαβάστε περισσότερα »
Καλησπέρα
το κομπρεσέρ δουλεύει κανονικά αλλά δεν γεμίζει με αέρα…..
παρατήρησα ότι έχει ρωγμή στο σημείο της φωτογραφίας που επισυνάπτω…
φταίει αυτό? υπάρχει σαν ανταλλακτικό?
ευχαριστώ
Ναι δεν ξέρω αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό στο επίσημο σέρβισ της PARKSIDE, αλλά μπορείτε να το βρείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα με ανταλλακτικά για εργαλεία και αεροσυμπιεστές της περιοχής σας. Βαλβίδα αντεπιστροφής λέγεται και ταιριάζει σε αρκετά μοντέλα (δηλαδή δεν είναι ανταλλακτικό μόνο για το συγκεκριμένο PARKSIDE). Απλώς διαφέρει στο μέγεθος του σπειρώματος στις εξόδους, γιαυτό θέλετε είτε να ξέρετε τις διαστάσεις ή πολύ απλά να το πάρετε μαζί σας και να πάτε στο κατάστημα με τα ανταλλακτικά. Η τιμή του σε αυτή τη διάσταση είναι 5-10 ευρώ.
Καλησπέρα.Εχω κ εγώ αυτό το κομπρεσέρ αέρα κ σήμερα που το έβαλα να δουλέψει άκουσα ένα ξεχωριστό θόρυβο από ότι άκουγα…κ βλεπω στο μανόμετρο φτάνει μέχρι 2bar πίεση κ δουλεύει συνέχεια…ενώ γεμιιζεβαρκετα γρήγορα… ξέρεις κάνεις τι μπορεί να φταίει…έχει δουλέψει ανάθεμα σύνολο 20 ώρες…έχει περάσει η εγγύηση.Ευχαριστω
Λογικά κάπου υπάρχει διαρροή ή έχει πρόβλημα η κεφαλή. Προσπαθήστε να ακούσετε προσεκτικά από που χάνει την πίεση. Τα πιο πιθανά σημεία είναι το λάστιχο (καλό θα ήταν να το βγάλετε), στην βαλβίδα, στον πιεσοστάτη και στην βίδα αποστράγγισης στο κάτω μέρος. Αν είναι η κεφαλή θα πρέπει να την λύσετε για να δείτε ποιο ειναι το θέμα εκεί (μπορεί να είναι απλώς κάποια φλάντζα).
Καλησπερα κ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.ςιδα ότι βγαίνει αέρας από την τάπα του λαδιού από μια (φαντάζομαι βαλβίδα) που είναι στον πιεσιστατη στο πίσω μέρος…δεν ξέρω αν πρέπει να βγάζει αέρα από εκεί κ στο μπροστινό μέρος όχι εκεί που συνδέεται το λάστιχο αλλά στην μπροστινή σύνδεση…εγώ το έχω συνδεδεμένο στην πλαινη
Καλησπέρα.
Ο συγκεκριμένος αεροσυμπιεστής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για απορρόφηση αέρα σαν αντλία κενού?
Καλησπέρα.
Καταρχάς ο συγκεκριμένος είναι αρκετά παλιό μοντέλο και δεν τον φέρνουν πια τα LIDL. Έχει αντικατασταθεί από νεότερες εκδόσεις. Τώρα για αντλία κενού ούτε αυτό το μοντέλο ούτε τα νεότερα έχουν ενσωματωμένη λειτουργία για αυτό το σκοπό. Βασικά δεν νομίζω να υπάρχει στο εμπόριο ερασιτεχνικός αεροσυμπιεστής με αεροφυλάκιο που να είναι ταυτόχρονα και αερουσμπιεστής και αντλία κενού. Με πατέντα φυσικά μπορεί να γίνει, αν και νομίζω οι περισσότεροι που κάνουν DIY αντλία κενού την φτιάχνουν από συμπιεστές ψυγείου ή μικρούς αεροσυμπιεστές για ελαστικά αυτοκινήτων.