Στους περισσότερους θα έχει συμβεί κάποια στιγμή να προσπαθήσουν να βάλουν μπρος στο αυτοκίνητό τους και να διαπιστώσουν ότι για κάποιο λόγο έχει πεσμένη μπαταρία. Τι κάνουμε τότε; Πως μπορούμε να ξεκινήσουμε ένα αυτοκίνητο με άδεια μπαταρία;
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.
Για ποιους λόγους μπορεί να αδειάσει μια μπαταρία
Οι λόγοι οι οποίοι μπορεί να αδειάσει μια μπαταρία αυτοκινήτου είναι αρκετοί.
1. Κακή χρήση
Μπορεί καταρχάς να έχουμε κάνει κακή χρήση εμείς (πχ να ξεχάσαμε ανοιχτά τα φώτα του αυτοκινήτου όλο το βράδυ). Αυτό είναι το πιο σύνηθες. Αν συμβεί αυτό, απλώς θα πρέπει να ξεκινήσουμε το αυτοκίνητο και η μπαταρία θα ξανά-φορτίσει μόνη της σε λίγη ώρα, με την βοήθεια του δυναμό.
2. Ακινησία
Μπορεί επίσης να έχει μείνει για αρκετό καιρό σε ακινησία και έτσι να άδειασε ή μέσω αποφόρτισης είτε μέσω λειτουργιών του αυτοκινήτου που συνεχίζουν ακόμα και όταν δεν λειτουργεί (immobilizer, συναγερμός…).
Οι πιο πολλές συμβατικές μπαταρίες μπορεί να χάσουν έως και το 5% της φόρτισης τους κάθε μήνα, λόγω αποφόρτισης. Έτσι αν συνυπολογίσετε και την τυχόν κατανάλωση από λειτουργίες του αυτοκινήτου, τότε μια πλήρως φορτισμένη καινούργια μπαταρία, μπορεί να αδειάσει πλήρως σε 3-12 μήνες ακινησίας.
Οπότε αν πρόκειται το αυτοκίνητο να μείνει πάνω από λίγες μέρες σε ακινησία, καλό θα ήταν να αποσυνδέσουμε τους πόλους της μπαταρίας, για να αποφύγουμε έτσι το άδειασμα της. Φυσικά, μιλάμε για αυτοκίνητο σε κλειστό φυλασσόμενο χώρο,
3. Διάβρωση
Αν οι πόλοι της μπαταρίας έχουν υποστεί διάβρωση από τα οξέα της ίδιας της μπαταρίας ή από άλλα χημικά τότε μπορεί η μπαταρία να αποφορτίζεται μόνη της ή να μην έχει τη δυνατότητα να φορτιστεί επαρκώς κάθε φορά.
Οι νέου τύπου μπαταρίες είναι κλειστές και έτσι είναι λίγο πιο δύσκολο να διαβρωθούν από τα οξέα της μπαταρίας οι πόλοι. Παρόλα αυτά μπορεί να διαβρωθούν από εξωτερικούς παράγοντες.
Καλό είναι να περάσετε τους πόλους με ένα ειδικό προστατευτικό σπρέι, που μπορείτε να προμηθευτείτε από καταστήματα ανταλλακτικών αυτοκινήτου.
4. Διάρκεια ζωής
Τέλος, μπορεί να έχει σχεδόν χάσει όλες τις χημικές ιδιότητες της, λόγω της πολύ χρήσης και έτσι να μη μπορεί να αποθηκεύσει ικανό ρεύμα να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Οι μπαταρίες αυτοκινήτου λειτουργούν μέσω μιας χημικής αντίδρασης μεταξύ των πλακών και ενός διαλύματος οξέως που έχουν στο εσωτερικό τους. Με τον καιρό και με τη χρήση, αυτές οι πλάκες χάνουν τις ιδιότητες τους και έτσι μπορούν να αποθηκεύσουν όλο και λιγότερο ρεύμα, φθάνοντας σε σημείο που να μην μπορεί να δώσει ικανό ρεύμα πλέον η μπαταρία, ώστε να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Συνήθως κρατάνε 4-7 χρόνια (αναλόγως πάντα τη χρήση που τους γίνεται).
Κάτι που επιτείνει τη φθορά τους είναι να παραμείνουν για αρκετό καιρό εντελώς άδειες. Έτσι αν αδειάσει η μπαταρία του αυτοκινήτου και μείνει εντελώς άδεια για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα αχρηστευθεί.
Όταν λοιπόν έχει αχρηστευθεί η μπαταρία, θα πρέπει να γίνει αντικατάστασή της. Συνήθως οι νέου τύπου μπαταρίες έχουν ένα ειδικό δείκτη που δείχνει αν η μπαταρία χρειάζεται αντικατάσταση ή απλώς έχει αδειάσει.
Αν δεν έχει τον ειδικό δείκτη, μπορείτε να ελέγξετε με ένα βολτόμετρο ή απλώς αν μετά τη εκκίνηση το αφήσουμε να φορτίσει για αρκετή ώρα και πάλι αντιμετωπίσουμε το ίδιο πρόβλημα, σημαίνει ότι χρειαζόμαστε νέα.
Για να δείτε πως κάνουμε αντικατάσταση μπαταρίας και ποια μπαταρία πρέπει να αγοράσετε πατήστε εδώ.
Πως καταλαβαίνουμε ότι έχει αδειάσει η μπαταρία
Αν έχει αδειάσει η μπαταρία και είναι αυτός ο λόγος που δε ξεκινάει το αυτοκίνητο, θα το καταλάβουμε εύκολα, από το καντράν του αυτοκινήτου. Στη προσπάθεια μας να το ξεκινήσουμε γυρίζοντας τη μίζα, θα δούμε το καντράν να χαμηλώνει το φωτισμό ή να μη μπορεί να ολοκληρώσει καν τη διαδικασία της εκκίνησης. Αν έχει αδειάσει εντελώς, πολύ πιθανό να μην δούμε καμία ένδειξη στο καντράν, όταν γυρίζουμε την μίζα.
Ένας άλλος τρόπος είναι να ελέγξουμε με ένα πολύμετρο ή ειδικό μετρητή, την τάση (Volt) της μπαταρίας. Αν είναι πλήρως γεμάτη, θα πρέπει να είναι περίπου 12.6 V. Αν είναι εντελώς άδεια θα είναι κάτω από 12 V, γύρω στα 11.7 V.
Μίζα ή μπαταρία
Ένα λάθος που γίνετε συχνά είναι ότι ένα πρόβλημα στη μίζα μπορεί να αδειάσει γρήγορα μια μπαταρία. Αν για κάποιο λόγο η μίζα έχει πρόβλημα και δεν ξεκινάει το αμάξι με την πρώτη, με τις συνεχείς ανεπιτυχείς προσπάθειες μπορεί να αδειάσει η μπαταρία σχετικά γρήγορα.
Έτσι αν γυρίσετε το κλειδί και δεν ξεκινήσει με την πρώτη το αμάξι, αφήστε ένα χρονικό διάστημα 10 δευτερολέπτων τουλάχιστον και μετά ξαναπροσπαθήστε.
Τι κάνουμε όταν έχει αδειάσει η μπαταρία
Όταν συμβαίνει αυτό,οι λύσεις ουσιαστικά είναι τρεις. Ή παίρνουμε τηλέφωνο τη οδική βοήθεια (αν έχουμε συμβόλαιο με οδική φυσικά) ή προσπαθούμε να τη φορτίσουμε με τη χρήση καλωδίων από κάποιο άλλο αμάξι ή το σπρώχνουμε για να πάρει μπροστά μόνο του. Βέβαια η τελευταία λύση ισχύει περισσότερο για τα παλαιού τύπου αμάξια, καθώς στα νεότερα είναι από δύσκολο έως να το ξεκινήσουμε σπρώχνοντας.
1. Οδική βοήθεια
Η οδική βοήθεια σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει σαν κάλυψη σε όλα τα συμβόλαια, αλλά δεν θα πρέπει να είναι η πρώτη μας επιλογή αν μείνουμε από μπαταρία. Ο λόγος;
Αναλόγως το σημείο που βρισκόμαστε, τον αριθμό των αυτοκινήτων που διαθέτει η εταιρία, αλλά και το φόρτο εργασίας τον οποίο έχει την δεδομένη στιγμή, μπορεί να χρειαστούν αρκετές ώρες μέχρι να έρθει στο χώρο που βρισκόμαστε.
Θα πρέπει, επίσης, να γνωρίζουμε ότι αν δεν έχουμε κάλυψη οδικής στο συμβόλαιο μας και φωνάξουμε οδική να μας ξεκινήσει, το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο (μεγαλύτερο από το κόστος του ετήσιου συμβολαίου συνήθως).
Γιαυτό πάντα πρέπει να έχουμε κάλυψη οδικής βοήθειας στο ασφαλιστήριο.
2. Σπρώξιμο
Στα παλαιότερα αυτοκίνητα, υπήρχε η δυνατότητα να ξεκινήσει ο κινητήρας εύκολα με το σπρώξιμο. Αν είχατε λίγο τύχη και είχατε μείνει σε κατηφορικό δρόμο ή είχατε κάποια χέρια βοήθειας, σπρώχνοντας απλώς για λίγα μέτρα έπαιρνε μπρος εύκολα.
Αυτό όμως δυστυχώς δεν ισχύει για τα νεότερα αυτοκίνητα. Τα νεότερα αυτοκίνητα λόγω των πολλών ηλεκτρονικών κυκλωμάτων που έχουν (ηλεκτρικές αντλίες καυσίμου, μπεκ καυσίμου…) , απαιτούν πολύ περισσότερο ρεύμα για να ξεκινήσουν και αυτό δε μπορεί να δημιουργηθεί εύκολα από λίγο σπρώξιμο. Έτσι σε αρκετά νεότερα αυτοκίνητα οι κατασκευαστές αποτρέπουν το ξεκίνημα με σπρώξιμο, καθώς έτσι μπορεί να υποστεί κάποια βλάβη το αμάξι.
Επίσης για να πάρει μπρος το αμάξι με σπρώξιμο, θα πρέπει η μπαταρία να μην είναι εντελώς νεκρή, καθώς για να λειτουργήσει το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, πρέπει να υπάρχει κάποιο ελάχιστο φορτίο στη μπαταρία. Έτσι αν είναι εντελώς «νεκρή» η μπαταρία, είναι σχεδόν αδύνατο να πάρει μπρος γιατί δεν μπορεί να τροφοδοτηθεί το αυτοκίνητο με καύσιμο.
Διαδικασία
Βάζουμε το κλειδί στη μίζα και το γυρίζουμε.
Βάζουμε δευτέρα και πατάμε τέρμα το συμπλέκτη
Αρχίζουμε να σπρώχνουμε το αυτοκίνητο μέχρι να αποκτήσει μια ικανοποιητική ταχύτητα
Μετά από λίγα μέτρα αφήνουμε το συμπλέκτη και πατάμε γρήγορα το γκάζι και έπειτα ξαναπατάμε το συμπλέκτη
Αν δεν πήρε μπρος, επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία
Πλεονεκτήματα
Δεν έχει κανένα απολύτως κόστος
Αν βρισκόμαστε σε κατηφορικό δρόμο, δεν χρειαζόμαστε καμία βοήθεια
Μειονεκτήματα
Ενδείκνυται μόνο για παλαιότερα αμάξια
Αν δεν βρισκόμαστε σε κατηφορικό δρόμο χρειαζόμαστε τουλάχιστον άλλο ένα άτομο. Αν το αυτοκίνητο είναι αρκετά μεγάλο, χρειαζόμαστε αρκετά περισσότερα.
Στα νεότερα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρικές αντλίες καυσίμων και άλλα ηλεκτρικά βοηθήματα εκκίνησης, είναι πρακτικά αδύνατο να τα ξεκινήσεις αν η μπαταρία έχει αδειάσει.
3. Εκκίνηση από εξωτερική πηγή
Έτσι η καλύτερη και ιδανικότερη λύση είναι να ξεκινήσουμε το αυτοκίνητο με άλλη πηγή ρεύματος.
Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με δύο τρόπους. Με τα απλά καλώδια δανειζόμενοι ρεύμα από κάποια άλλη μπαταρία ή με το φορτιστή μπαταρίας.
Φορτιστές / Εκκινητές μπαταρίας
Οι φορτιστές μπαταρίας προφανώς είναι η καλύτερη λύση, καθώς δεν έχετε καμία εξάρτηση από κάποιον άλλο. Είναι βέβαια και αρκετά πιο ακριβή. Ο φορητός φορτιστής μπαταρίας κάνει πάνω από 50 ευρώ. Ο ηλεκτρικός φορτιστής μπαταρίας, είναι λίγο πιο οικονομικός, αλλά έχει το μειονέκτημα ότι χρειάζεται παροχή ηλεκτρικού ρεύματος εκεί που θα έχετε μείνει, το οποίο φυσικά δεν είναι πάντα τόσο εύκολο.
Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορούν στην αγορά και μικρότεροι εκκινητές μπαταρίας, οι οποίοι είναι αρκετά μικροί σε μέγεθος και πολύ πιο οικονομικοί. Βέβαια θα πρέπει να έχετε υπόψιν σας, ότι συνήθως είναι κατάλληλοι για πολύ μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, με κινητήρα βενζίνης και όχι για επαγγελματικά αυτοκίνητα ντίζελ.
Διαδικασία
Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Απλώς συνδέετε το κόκκινο καλώδιο του φορτιστή στο θετικό πόλο της μπαταρίας και το μαύρο καλώδιο στο αρνητικό πόλο και ακολουθείτε τη οδηγίες του φορτιστή (κάποιοι έχουν κουμπιά εκκίνησης….)
Καλώδια εκκίνησης
Τα απλά καλώδια εκκίνησης είναι σαφώς πιο οικονομικά. Κοστίζουν περίπου 5 ευρώ και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε οπουδήποτε, αρκεί να τα συνδέσετε σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο (ή απλώς άλλη μπαταρία)
Αποτελούνται πάντα από δύο ξεχωριστά καλώδια, διαφορετικού χρώματος, που στις άκρες τους έχουν δαγκάνες. Το ένα καλώδιο πάντα είναι κόκκινο και το συνδέουμε πάντα στο θετικό πόλο της μπαταρίας.Το άλλο είναι πάντα μαύρο και το συνδέουμε στο αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Κάτι που θα πρέπει να προσέξετε, είναι ότι τα καλώδια εκκίνησης έχουν διαφορετικές ποιότητες και διαφορετικές δυνατότητες. Έτσι όσο πιο παχύ είναι το καλωδίου, τόσο πιο πολλά Αμπέρ μπορεί να μεταφέρει. Οπότε, αν έχετε αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού (ειδικά Diesel) θέλετε να έχετε μεγάλα καλώδια για να έχετε άμεσο αποτέλεσμα. Αν έχετε κάποιο μικρού κυβισμού, τότε οποιοδήποτε καλώδιο θα έχει αποτέλεσμα.
Αν δεν έχετε καλώδια μπορείτε να βρείτε από εδώ ή εδώ
Η διαδικασία είναι και εδώ σχετικά απλή.
Διαδικασία
Καταρχάς τα δύο αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν κλειστούς τους κινητήρες.
Βάζουμε τη μία άκρη του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας.
Βάζουμε την άλλη άκρη του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας
Συνδέουμε τη μία άκρη του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας
Συνδέουμε την άλλη άκρη του μαύρου καλωδίου στο σασί ή στη μηχανή του αυτοκινήτου με την άδεια μπαταρία
Βάζουμε μπρος το αμάξι με τη γεμάτη μπαταρία
Βάζουμε μπρος το αμάξι με την άδεια μπαταρία
Αφήνουμε για 10-15 λεπτά το αμάξι με την άδεια μπαταρία να δουλεύει στο ρελαντί για να γεμίσει η μπαταρία ή οδηγούμε σε υψηλές στροφές με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα για κάποιο διάστημα.
Πλεονεκτήματα
Πολύ οικονομική λύση
Ξεκινάει το ίδιο εύκολα όλων των τύπων τα αμάξια
Δεν χρειάζεται σωματική καταπόνηση
Μειονεκτήματα
Χρειάζεται και ένα άλλο αυτοκίνητο
Αν είναι εντελώς πεσμένη μπαταρία και το αυτοκίνητο έχει αρκετές απαιτήσεις σε ρεύμα θα χρειαστεί αυτοκίνητο με μεγάλη μπαταρία με την κατάλληλη ισχύ εκκίνησης για να πάρει μπρος γρήγορα. Δηλαδή είναι λίγο δύσκολο να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο που χρειάζεται μπαταρία με 650 Αμπέρ και είναι εντελώς άδεια, από ένα αυτοκίνητο που μπαταρία με ισχύ εκκίνησης με 400 Αμπέρ τουλάχιστον άμεσα. Θα πρέπει να περιμένετε κάποια ώρα για να φορτίσει η άδεια μπαταρία πριν επιχειρήσετε να ξεκινήσετε το αμάξι.
Σε μερικά αυτοκίνητα είναι πολύ δύσκολο να συνδέσετε τη μπαταρία με καλώδια εκκίνησης. Εκεί θα πρέπει να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης.
Tι πρέπει να προσέχουμε
Αν κάνουμε λάθος και μπερδέψουμε τα καλώδια, συνδέοντας τα σε διαφορετικούς πόλους, θα υπερθεμανθούν και μπορεί να πάρουν φωτιά.
Αν ακουμπήσουμε μεταξύ τους τα καλώδια, θα προκληθεί σπινθήρας. Γιαυτό πάντα συνδέουμε ένα καλώδιο τη φορά.
Στις πιο πολλές μπαταρίες υπάρχει ξεκάθαρη ένδειξη των πόλων της μπαταρίας με τα σήματα του θετικού και του αρνητικού. Συνήθως υπάρχει και στα αυτοκίνητα κάποιο είδος ένδειξης για το που συνδέεται τι. Σε κάποια όμως μπορεί να μην υπάρχει ούτε στη μπαταρία ούτε στο αυτοκίνητο. Πως ξεχωρίζουμε λοιπόν το θετικό από το αρνητικό πόλο; Ο θετικός θα έχει πάντα το μεγαλύτερο πάχος καλωδίου και θα κατευθύνεται προς το μέρος της μηχανής εσωτερικά. Ο αρνητικός θα έχει μικρότερο πάχος καλωδίου και συνήθως κατευθύνεται προς το σασί εξωτερικά.
Όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά χρησιμοποιώντας έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης, συλλέγουμε τις δημόσιες πληροφορίες που μας παρέχει ο πάροχος του κοινωνικού δικτύου, βασισμένο στις ρυθμίσεις ασφαλείας που έχετε επιλέξει. Επίσης δεχόμαστε το email σας για να δημιουργήσουμε αυτόματα έναν νέο λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας. Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός θα είστε πλέον συνδεδεμένος.
ΔιαφωνώΣυμφωνώ
Συνδεθείτε με
Επιτρέπω να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός
Όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά χρησιμοποιώντας έναν λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης, συλλέγουμε τις δημόσιες πληροφορίες που μας παρέχει ο πάροχος του κοινωνικού δικτύου, βασισμένο στις ρυθμίσεις ασφαλείας που έχετε επιλέξει. Επίσης δεχόμαστε το email σας για να δημιουργήσουμε αυτόματα έναν νέο λογαριασμό στην ιστοσελίδα μας. Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός θα είστε πλέον συνδεδεμένος.
Τις τελευταίες μέρες έχει αρχίσει και διαφημίζεται αρκετά στα social media το Steamoose, ένα e-shop που υποτίθεται ότι πουλάει διάφορα δημοφιλή προϊόντα σε μεγάλες...
Μία ακόμα πολύ απλή ιδέα για μοντέρνα καρέκλα κήπου από το κανάλι HomemadeModern είναι αυτή η πολυθρόνα που συνδυάζει τσιμέντο και ξύλο. Είναι εύκολη...
Η Nakayama NS1616 είναι μία από τις πιο οικονομικές ψεκαστήρες με μπαταρία της αγοράς. Δεν έχει αποσπώμενη μπαταρία, αλλά την κλασσική παλαιού τύπου 12V....
Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά αν θέλετε μπορείτε να τα απορρίψετε.ΔέχομαιΑπόρριψηΔιαβάστε περισσότερα
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Cookie
Duration
Description
__cf_bm
30 minutes
Cloudflare set the cookie to support Cloudflare Bot Management.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Cookie
Duration
Description
_gat
1 minute
This cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Duration
Description
__gads
1 year 24 days
This cookie is set by Google and stored under the name dounleclick.com. This cookie is used to track how many times users see a particular advert which helps in measuring the success of the campaign and calculate the revenue generated by the campaign. These cookies can only be read from the domain that it is set on so it will not track any data while browsing through another sites.
_ga
2 years
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_ga_*
1 year 1 month 4 days
Google Analytics sets this cookie to store and count page views.
_gat_gtag_UA_*
1 minute
Google Analytics sets this cookie to store a unique user ID.
_gid
1 day
This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the website is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages visted in an anonymous form.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded YouTube videos and registers anonymous statistical data.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Duration
Description
_pxhd
1 year
This cookie is used by the Zoominfo. This cookie collects information on user behaviour on multiple websites. This information is used inorder to optimize the relevance of advertisements.
DSID
1 hour
This cookie is setup by doubleclick.net. This cookie is used by Google to make advertising more engaging to users and are stored under doubleclick.net. It contains an encrypted unique ID.
IDE
1 year 24 days
Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
test_cookie
15 minutes
This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
YSC
session
This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
yt.innertube::nextId
never
YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-functional
1 year
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-others
1 year
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
pvc_visits[0]
1 day
This cookie is created by post-views-counter. This cookie is used to count the number of visits to a post. It also helps in preventing repeat views of a post by a visitor.
yt-remote-connected-devices
never
This cookie stores information about the device you are using to watch a video
This cookie is persistent and stored until expired or removed
This cookie shares information with Youtube.
yt-remote-device-id
never
This cookie stores information about the device you are using to watch a video
This cookie is persistent and stored until expired or removed