Η Ford παρουσίασε αυτές τις μέρες μια νέα σημαντική καινοτομία για τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο επόμενο έτος. Ένα ράφι για τον χώρο του πορτ παγκάζ, από ανακυκλώσιμο χαρτί, το οποίο συνδυάζει μικρό βάρος και εξαιρετική αντοχή.

Συνήθως τα ράφια στο πορτ παγκάζ, είναι φτιαγμένα από σκληρό πλαστικό ή μοριοσανίδες. Αλλά όσοι έχουν τύχει να μεταφέρουν αρκετό βάρος, θα ξέρουν ότι σπάνε ή σκεβρώνουν πολύ εύκολα. Κάποιοι τοποθετούν χοντρές λαμαρίνες ή χοντρό κόντρα πλακέ, αλλά αυτό εκτός από επικίνδυνο προσθέτει αρκετό βάρος στο αυτοκίνητο.

Το νέο ράφι από την Ford, χάρη στο ειδικά σχεδιασμένο υλικό από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ζυγίζει μόνο 3 κιλά ενώ μπορεί να αντέξει άνετα έως και 350 κιλά!!! Σίγουρα υπεραρκετά για κάθε επιβατικό αυτοκίνητο.

EcoSport honeycomb cargo shelfΌλη η «μαγεία» βρίσκεται στο σχήμα του χαρτιού, το οποίο θυμίζει τις κηρήθρες των μελισσών. Αυτό το σχήμα -όπως έχουμε ξαναδεί και σε αυτό το κράνος– προσφέρει εξαιρετική αντοχή με την μικρότερη δυνατή μάζα, καθώς μεταφέρει τις πιέσεις σε όλη την κατασκευή. Φυσικά για να μείνει σταθερή και επίπεδη η επιφάνεια, έχει χρησιμοποιηθεί και κόλλα υδάτινης βάσης.

Περισσότερα για αυτή την καινοτομία και για το αν πραγματικά αξίζει, θα μάθουμε στους επόμενους μήνες όταν θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα αυτοκίνητα Ford EcoSport, τα οποία θα το έχουν. Μέχρι τότε ας δούμε το βίντεο της παρουσίασης από την ίδια την Ford.

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΈνας μαγευτικός μικρόκοσμος τώρα και μέσα σε μπολ
Επόμενο άρθροDIY Βοηθητικό τραπεζάκι σκαλιστό με τροχό από κορμό δέντρου
Εγγραφείτε
Ειδοποίηση από
guest

Επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός. Παρότι απαιτείται email, δεν χρειάζεται να είναι το πραγματικό σας email. Δεν επιτρέπονται υβριστικά, προσβλητικά ή spam σχόλια

Η φόρμα σχολιασμού συλλέγει το όνομα, το email και το περιεχόμενου του σχολίου για να μπορούμε να ελέγχουμε τα σχόλια που γίνονται στην ιστοσελίδα. Παρακαλούμε διαβάστε και αποδεχτείτε τους όρους χρήσεις και την πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας για να σχολιάσετε
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια