Επισκευή χειρόμιζας σε Κινέζικο κινητήρα LianLong

0
χειρόμιζα lianlong

Μία από τις πιο κοινές βλάβες που βγάζουν οι βενζινοκινητήρες είναι η βλάβη στη χειρόμιζα. Όλη η χειρόμιζα είναι πολύ φθηνό ανταλλακτικό, κοντά στα 15 ευρώ στον συγκεκριμένο, αλλά πολλές φορές η επισκευή είναι ακόμα πιο απλή και δεν χρειάζεται να αλλαχτεί όλη η χειρόμιζα. Αυτό συμβαίνει πχ όταν κόβετε το σχοινί της χειρόμιζας ή το ελατήριο. Το κόστος για το σκοινί είναι 2-3 ευρώ και την αλλαγή μπορεί να τη κάνει ο καθένας, ακόμα και να μην έχει καμία σχέση με επισκευές.

Το μόνο που χρειάζεται είναι μία καστάνια με 8αρι καρυδάκι και 10αρι και φυσικά το ανταλλακτικό σκοινί. Το σκοινί δεν είναι το κοινό, είναι λίγο πιο ειδικό για να μαζεύει χωρίς να μπερδεύεται (συνήθως το ζητάμε ως σκοινί εκκίνησης) αλλά θα το βρείτε εύκολα αν πάτε δείγμα από το παλιό (συνήθως όλα το ίδιο πάχος έχουν, αλλά καλού κακού να πάτε το παλιό ως δείγμα).

χειρόμιζα lianlong

Η χειρόμιζα για να βγει χρειάζεται ένα 8αρι κλειδί αν και επειδή τα σημεία δεν είναι τόσο εύκολα, θέλει καλύτερα καστάνια. Έχει 3 βίδες κυκλικά που αν της ξεβιδώσετε, απλά την τραβάτε και βγαίνει.

κορδονιέρα από lianlong
Η βίδα στο κέντρο συγκρατεί τη κορδονιέρα στο καπάκι, είναι 10αρα στο συγκεκριμένο

Τώρα για να αλλάξετε το σχοινί θα πρέπει να λύσετε τη κεντρική βίδα που συγκρατεί τη κορδονιέρα στο καπάκι. Προσοχή, πίσω από τη βίδα έχει ένα ελατήριο και γράσο, γιαυτό φορέστε γάντια και μην την τραβήξετε απότομα. Αν τη λύσετε, τότε βγαίνει η κορδονιέρα και μπορείτε να αλλάξετε το σκοινί περνόντας το στην ίδια φορά με πριν. Κάτι που επίσης θέλει να είστε προσεκτικοί είναι ότι στο πίσω μέρος είναι το κυκλικό ελατήριο επαναφοράς. Μην κάνετε το λάθος να το βγάλετε γιατί αν ανοίξει είναι πολύ δύσκολο να μαζευτεί σωστά.

Το ελατήριο δεν είναι μόνιμα πιασμένο στο καπάκι γιαυτό δεν χρειάζεται κούρδισμα όπως βάζετε το νέο σκοινί. Απλώς βάλτε το νέο σκοινί και θα εμπλακεί μόνο του όταν το γυρίζετε.

Καλό είναι αφού κάνατε όλη τη διαδικασία να αλλάξετε και γράσο στο ελατήριο και στο ρουλεμάν.

Τώρα για να το συνδέσετε κάνετε την αντίθετη διαδικασία. Όπως είπαμε δεν θέλει κούρδισμα. Επίσης καλύτερα είναι να έχετε λίγο μεγαλύτερο σκοινί και να το κόψετε μετά παρά να βάλετε κοντύτερο και να μην μπορείτε να κάνετε ένα γεμάτο τράβηγμα.

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΤοποθέτηση διακόπτη τσοκ αέρα στο αλυσοπρίονο Husqvarna T425
Εγγραφείτε
Ειδοποίηση από
guest

Επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός. Παρότι απαιτείται email, δεν χρειάζεται να είναι το πραγματικό σας email. Δεν επιτρέπονται υβριστικά, προσβλητικά ή spam σχόλια

Η φόρμα σχολιασμού συλλέγει το όνομα, το email και το περιεχόμενου του σχολίου για να μπορούμε να ελέγχουμε τα σχόλια που γίνονται στην ιστοσελίδα. Παρακαλούμε διαβάστε και αποδεχτείτε τους όρους χρήσεις και την πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας μας για να σχολιάσετε
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια