Τα καλώδια γκαζιού και συμπλέκτη είναι αρκετά ανθεκτικά και κρατάνε αρκετά χρόνια συνήθως. Αποτελείται από 2 μέρη. Το εσωτερικό συρματόσχοινο και το εξωτερικό πλαστικό προστατευτικό που το προστατεύει από τη οξείδωση.
Κάποιες φορές όμως από τη έκθεση στον ήλιο το πλαστικό περίβλημα “σπάει” και έτσι αρχίζει να σκουριάζει το συρματόσχοινο. Με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να κοπεί.
Το συρματόσχοινο έχει 2 άκρες. Η μια έχει συνήθως ενσωματωμένο τον ακροδέκτη.
Αναλόγως τη μηχανή διαφέρει στο σχήμα. Η δίκια μου παίρνει το σχήμα “φακή” που μοιάζει ακριβώς όπως μια φακή.
Αυτό κουμπώνει στη ειδική εσοχή, που έχει ο λεβιές γκαζιού. Η άλλη άκρη κουμπώνει στη μηχανή.
Στη συνέχεια ελέγχουμε το λεβιέ του γκαζιού να δούμε αν δουλεύει.Αν χρειάζεται προσαρμογή το μήκος την κάνουμε. Έπειτα βιδώνουμε το καπάκι και είμαστε έτοιμοι για σκάψιμο πάλι.
Καλό είναι το συρματόσχοινο, να είναι στο μεγαλύτερο μήκος του, προστατευμένο, από το πλαστικό περίβλημα. Το μόνο σημείο το οποίο θα πρέπει να είναι εκτεθειμένο στο συρματόσχοινο είναι το σημείο που κουμπώνει στο λεβιέ του γκαζιού. Εκεί για να αποφύγουμε την οξείδωση, το ψεκάζουμε κατά διαστήματα με λίγο γράσο.